بازدید 7303

رویانیان:ارقام بدهی من دروغ است

کد خبر: ۳۹۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ 22 April 2014
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولس گفت: اعداد و ارقامی که در برنامه ۹۰ به عنوان بدهی مدیریتی من در پرسپولیس اعلام شد، دروغ است.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس،در خصوص برنامه شب گذشته 90 و صحبت‌هایی که در موردش از سوی حاضرین در برنامه مطرح شد، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم حالا که افتخار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مخصوصا رهبر معظم انقلاب اسلامی باز هم نصیبم شده هرگز دوست ندارم خدای ناکرده در پست جدیدی که به من محول شده به کسی بی‌احترامی کنم اما بر خود وظیفه می‌دانم با توجه به بی‌احترامی‌هایی که به من شد جواب آقایان را بدهم.

وی افزود: هواداران عزیز پرسپولیس شاید سؤال شما این باشد که چرا من در برنامه 90 حضور پیدا نکردم، این موضوع دلایل متعددی داشت که بیشتر آن به خاطر این بود که خودتان وضعیت پرسپولیس را می‌بینید که یک کشتی‌گیر چه بر سر آن آورده است.به برنامه 90 نرفتم چون می‌دانم فردوسی‌پور برای پُررنگ کردن برنامه خود با قصد و غرض کار می‌کند و می‌خواهد من را بزند. به برنامه 90 نرفتم چون امیر خادم در حدی نیست که من در کنارش بنشینم. 

رویانیان ادامه داد: به برنامه 90 نرفتم چون دوست نداشتم با یک کشتی‌گیر که حالا سیاسی شده و از حضورش در ورزش سوء‌استفاده کرده هم‌کلام شوم. ایشان فکر کرده سیاست هم مثل کشتی است و به نظرم ایشان پیاده است. چرا این حرف‌های آقای خادم آن موقع زده نمی‌شد که به او اجازه نمی‌دادند در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت کند و دستش از ورزش کوتاه بود و هر روز ورزش را می‌کوبید و حالا باید با توجه به پستی که گرفته از وزارت دفاع کند.

رویانیان خاطر نشان کرد: من از کسی نمی‌ترسم به جز خدای بزرگ که مالک این زمین است اما این را بگویم که یک بار با آقای خادم برخورد کردم و فهمیدم ایشان مدیری فانتزی است. ای کاش ایشان راجع به سیاست حرف نمی‌زد و ای کاش همان کشتی‌گیر می‌ماند. البته الان هم بد نشده، با صحبت در مورد فوتبال هر روز اسم خود را مطرح کرده است.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا بدهی 50 میلیاردی را قبول دارید یا خیر، گفت: اعداد و ارقام کاملا دروغ است. اگر اینها می‌گویند بدهی 50 میلیاردی داریم شفاف بگویند به چه کسی و کجا بدهکاری. این را شفاف آقایان بگویند اما این اعداد دروغ است و دیگر هم دوست ندارم در رابطه‌اش صحبت کنم.

مدیرعامل سابق قرمزپوشان خاطر نشان کرد: 2 سال است که فردوسی‌پور مرا می‌کوبد. متأسفانه رسانه ملی نیز دوست دارد به هر شکلی که شده این مجری بی‌احترامی خود را رواج دهد که من این عزیزان را فقط به خدا می‌سپارم. من قبل از این برنامه صحبت‌‌هایی با بزرگ‌ترین مسئول رسانه ملی داشتم و قول و قراری نیز بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۴
آخ آخ آخ آخخخخخخ
برای صدا و سیما باید متاسف بود که یک مجری فقط یک مجری به خود اجازه ی دخالت در تمام امور چه ورزش و چه غیر ورزش بدهد
خادم ادعایی نکرد ایشان میزان بدهی را از قول حسابرسها اعلام کرده اند جناب آقای رویانیان لطفا احساساتی کسی را نکوبید کشتی گیر بدون آقای خادم چه ربطی به مسئولیت شان دارد؟
متاسفانه رویانیان 2-3 سال مردم را با همین قبیل حرف هاش مسخره خودش کرده بود کوچیکترین موفقیتی برای پرسپولیس به دست نمی اورد ولی با حرافی و مدیریت پوپولیست همه چیز را کنار هم مینشوند.ان چنان در مورد سیاسی شدن خادم حرف میزنه که انگار نه انگار خود ایشون هم یه سردار نظامی بود و سال اول حضورش تا یک هفته مونده به بازی ها هنوز سرمربی هم برای تیمش انتخاب نکرده بود و هیچ علم ورزشی نداشت.اون شیرینی که شما گذاشتی سرپرست مثلا ورزشی بود؟
بدهي ايشان از جيب مبارك مردم پرداخت خواهد شد نگران نباشين !!!!!!!!!!
سردار جان انسانیت، صداقت، شجاعت، شرافت خیلی وقته که جرم شده!!
زدنت چون مرد بودی زدنت چون انسان بودی زدنت چون خودشون در برابرت حقیر میدیدن زدنت چون نزدی!!
خیلی جالبه. رویانیان خودش بدون هیچ ارتباطی با ورزش، مدیر ورزش شده بود . حالا به کسی که از یک رشته ورزشی دیگه مسئول ورزشی شده ایراد می گیره.
خیلی جالبه. رویانیان خودش بدون هیچ ارتباطی با ورزش، مدیر ورزش شده بود . حالا به کسی که از یک رشته ورزشی دیگه مسئول ورزشی شده ایراد می گیره.
جناب اقای رویانیان سلام حتما این این حدیث را شنیده اید که معصوم فرموده اگر پستی را به کسی محول کنند و او برای احراز این پست از خودش بهتری را بشناسد و رد نکند و بپذیرد از ما نیست .. عزیز من خدمات شما در دوره راهنمائی و رانندگی بر کسی پوشیده نیست اما در مدیریت باشگاه پرسپولیس ضعیف عمل کردید چون با این عرصه بیگانه بودید گرفتار رفیق دزد و شریک غافله شدید گرفتار دلالان سود جو و بازیهای کودکانه رقابت های بی اساس تیم داری شدید نمونه اش ورود و خروج مربیان متعدد و بازیکنان بی مصرف یا کم مصرف به تیم و از طرفی هیچ الگو و برنامه ای هم پیش رو نداشتید در نتیجه صدماتی به تیم و به پیروی ان به دستگاه ورزش وارد شد حال به نظر شما جایز است در جبران خطاها بجای عذر خواهی از مردم و نظام تیغ کلام را اینگونه بر یکی از شریف ترین فرزندان نظام بگشائید ؟همه افتخاراتی که باشگاه پرسپولیس در زمان شما به ان رسیده با مدال طلای امیر خادم که با شکست کشتب گیر امریکائی همراه بود قابل مقایسه است ؟شما انسان متشرعی هستید بواسطه نسبت فامیلی نزدیک با فرمانده سابقتان شما را خوب میشناسم این کلمات و این ادبیات نه برازنده شما ست و نه برازنده امیر خادم . اینه چون نقش تو بنمود راست ...خود شکن ائینه شکستن خطاست خداوند شمارا و امیر عزیز را برای خدمت به این نظام و این مردم از بلایای زمینی و کبر و خود پسندی محفوظ بدارد پیشاپیش اگر از این نوشته دلگیر شدید برادرانه شمارا میبوسم و عذر میخواهم
خب میرفتی و خودت می پرسیدی به چه کسی و کجا بدهکاری.نرفتی چون ترسیدی ضایع تر بشی
خوبه که خودت فوتبالی نبودی و به یه ورزشکار انگ پیاده بودن می چسبونی آقای سواره!!! پورشه-کادیلاک و ... واقعا که سواری اما بر پول بیت المال.
ای کاش رویانیان هم یک نظامی باقی می ماند و وارد ورزش نمی شد!!!
به برنامه 90 نرفتم چون امیر خادم در حدی نیست که من در کنارش بنشینم!!!!!!؟؟؟؟
سردار از تو بعیده، میومدی مردونه حرفتو میزنی، واقعا که....
به جای به خدا سپردن اول مدرک رو کنید بعد به خدا بسپارید
این وسط کی راست میگه ؟
سلام اقای رویانیان زمانی که شما 2 ساعت در برنامه 90 حضور داشتید و شعار میدادید عادل خان از دهان تان نمی افتاد چطور حالا که موقع جواب پس دادن است همه اخ شدند؟ فردوسی پور را مردم دوست دارند چون صادق ..بر عکس شما ...ضمنا اقای دکتر خادم گذشته از مقام دولتی شان از مفاخر ورزش این مملکت هستند صحبت کرد با ایشان را یاد بگیرید مگر ایشان زیر دست شماست که این گونه با او تعرض میکنید ؟
انشالله که شما راست می گی!!
این رویانیان خودش رو چی فرض کرده که اینطوری متکبرانه حرف میزنه
حاج ممد دیوار حاشا بلند است. بگو
آقای رویانیان! حد شما تو ورزش دقیقا پی هست؟!
به نظر من این حرف خادم درست است : "باشگاه ها باید درآمد زایی داشته باشند نه فقط هزینه کردن و بدهی بالا آوردن "
آقای فتح اله زاده میگوید هیات مدیره به من مجوز داده 25 میلیارد هزینه کنم ، خب مرد حسابی 10 یا 15 میلیارد هزینه میکردی و دو زار ته حساب میگذاشتی !!!
اینها مدیریت هزینه میکرده اند نه مدیریت مالی.
با سلام
جناب رويانيان شما قبل از اينكه مدير عامل پرسپوليس شويد چه كاره بوديد
2- شما كه نظامي بوديد چه بر سر پرسپوليس آورديد
3- مي شود بفرمائيد چه كسي در شان نشستن كنار شماست
آقای سردار در این که اقای خادم کشتی گیر میموند ویا اگر قرار بود در ورزش دخالت کنه میرفت سراغ ورزش کشتی با شما موافق هستیم وهم اینکه ایشان تجاری مدیریتی ندارند واصوالا" در مقابل مدیر با تجربه ای مثل آقای فتح اله زاده بارها کم آورد کاملا" بربینندگان ثابت شد ودر مورد فردوسی پورهم که خیلی ضعیف در این برنامه ظاهر شدو برخوردهای ژورنالیستی برای گرم شدن برنامه داره نیز موافقیم ولی شما هم لیست بدهی ها ی که مربوط به شماست رو بده سایت پرسپولیس چاپ کنه خیال هم راحت . همچنین مردم منتظر ضرر هایی که از کم تجربگی آقای خادم نصیب خواهد شد باشند .اینجا ایران است آزمون وخطا وبازهم آزمون وخطا و.......
پس خواهشامدارک بیارتا مابپذیریم
اره دیگه ما هم گاگول
اونوقت بفرمایید شما چه کسی هستید که معاون وزیر مملکت در حد شما نیستن !!!
بهترین کار رو اقای گودرزی و خادم دارن در حقاین فوتبال میکنن امیدوارم تا اخرش پیش برن و محکم رو مواضع اصولی خودشون باشن
حالا که مردم شفاف سازی میخوان باید لیست دیگر باشگاه ها هم فاش بشه !
تشکر و سپاس از آقای خادم دارم
اما ای کاش ملاحظه نمی کردید و همه مسائل را بازگو میکردید...و ای کاش مدیر پرسپولیس هم کمی جرات داشت و دیشب به برنامه 90
می اومد
خودآقای رویانیان واسه چی وارد فوتبال شد؟هرکاری کرد تا بیشتر تو چشم باشه.تا وقتی تو پرسپولیس بود دم به دقیقه داشت با 90 حرف میزد،حالا که باید پاسخگوی اشتباهات فاحشش باشه،حاضر نیست با 90 حرف بزنه؟!!!!!!!!!!!
من طرفدار آقای خادم نیستم،ولی آقای رویانیان حد خودشون رو از یه کشتی گیر بالاتر می دونن؟ایشون حداقل ورزشی بودن، نه سردار.
سردار راهنمایی رانندگی=مدیرعامل باشگاه فوتبال.
مملکت ما از این تساوی های نامساوی کم نداره.
مردم از گناه رویانیان هرگز نمی گذرند .
آقای دوربینی شماره 2 عشق رسانه و مصاحبه
جالبه که از مصاحبه فرار کرده چون . . .
راست راست است !!!
تو ایران فقط شما مدیر هستی و بس
یک: خودتون از راهنمایی رانندگی و ستاد سوخت اومدین فوتبال، پس نمیتونین از خادم ایراد بگیرید بالاخره ایشون ورزشکار هستند.
دو: چرا قبل از اینکه استعفا بدهید، وصعیت مالی باشگاه را حسابرسی رسمی نکردید تا حرف و حدیثی نمونه
یک: خودتون از راهنمایی رانندگی و ستاد سوخت اومدین فوتبال، پس نمیتونین از خادم ایراد بگیرید بالاخره ایشون ورزشکار هستند.
دو: چرا قبل از اینکه استعفا بدهید، وصعیت مالی باشگاه را حسابرسی رسمی نکردید تا حرف و حدیثی نمونه
چرا تابناک نظرات در مورد آقای رویانیان رو منتشر نمی کنه؟ نکنه زیاد کارت سوخت هدیه گرفتید!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی