بازدید 2483

موفقیت‌های سپاه به دلیل مدیریت‌جهادی است

کد خبر: ۳۹۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ 21 April 2014
رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس با بیان اینکه موفقیت‌های سپاه به دلیل مدیریت‌جهادی است، گفت:سپاه در دفاع سایبری نیز برجسته‌ترین نقش را دارد.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاهیان میان مردم محبوبند و مردم از آنها به عنوان افرادی مؤمن، معتقد و محافظ انقلاب، اسلام و مردم یاد می‌کنند.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورا اسلامی با یادآوری خدمات ارزنده سپاه در ابعاد گوناگونی چون حفظ امنیت جامعه، سازندگی کشور، توسعه فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی، افزود: این موفقیت‌ها به دلیل مدیریت جهادی سپاه و جهادی عمل کردن نیروهای آن به دست آمده است.

وی با بیان اینکه سپاهیان دل از دنیا بریده‌اند و الهی می‌اندیشند، تأکید کرد:‌ سپاهیان به احدی بدهکار نیستند و به هیچ کس باج نمی دهند و زیر پرچم ولایت به نظام و مردم خدمت می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سپاه در هر زمینه‌ای که وارد می‌شود، موفق عمل می‌کند، تصریح کرد: نمونه این موفقیت‌ها را در بخش سازندگی همچون ساخت تونل، سدها و راه‌های کشور و نیز توسعه منطقه اقتصادی پارس جنوبی می‌بینیم که به عنوان مثال، سپاه توانست در منطقه عسلویه و توسعه فازهای پارس جنوبی، کارهایی به نظر ناممکن را به کارهایی ممکن تبدیل کرده و شعار "خستگی را باید خسته کرد" را محقق ساخت.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه در حال حاضر فضای مجازی یکی از راه‌های فعالیت دشمن علیه انقلاب اسلامی است، به لزوم اشراف بر این فضا از سوی مجموعه‌ای مورد وثوق مردم اشاره و تصریح کرد: سپاه پس از تشکیل بخش دفاع سایبری خود توانست علاوه بر ورود به تحقیقات دانشگاهی این حوزه و نیز انجام آفندها و پدافندهای گسترده سایبری، اقدامات عملیاتی خوبی انجام دهد.

رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس با بیان اینکه نقطه اوج اقدامات سایبری سپاه، دفع تجاوزات فتنه‌گران در سال 88 از طریق فضای مجازی بود، گفت: فتنه‌گران خارج‌نشین، می خواستند از طریق فضای مجازی فتنه را مدیریت کنند که اقدامات به‌موقع سپاه، این حملات و نیز حملات دیگر سایبری دشمنان علیه زیرساخت‌های ارتباطی را دفع کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی