بازدید 2096

نامه اعضای کمیسیون کشاورزی به روحانی

کد خبر: ۳۹۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ 21 April 2014
نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس با اشاره به اینکه 70 هزار تن از مرکبات تولیدی کشاورزان در انبارها مانده است و در بازار کشش ندارد، گفت: دولت برای حمایت از تولید و کشاورزان و کمک به مردم این محصولات را در سبدکالایی توزیع کند.

شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت وگو با خانه ملت درخصوص تکلیف 70 هزارتن مرکبات ذخیره شده در انبارها که در بازار تقاضایی برای آن وجود ندارد، پیشنهاد کرد: دولت  برای حفظ انگیزه کشاورزان برای انجام فعالیت های تولیدی و به منظور کمک به مردم، این محصولات انبار شده را از کشاورزان خریداری و در سبدکالایی خود برای توزیع بین مردم  قرار دهد.

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس  شورای اسلامی با اشاره به پیگیری هایی که در خصوص تعیین تکلیف مرکبات انبارشده کشاورزان انجام شده است، افزود: این موضوع را روز گذشته در صحن علنی مجلس  به نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت متذکر شدیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد:  نامه ای از سوی کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به رئیس جمهور تنظیم و ارسال شده است و منتظر اقدام فوری دولت در این رابطه هستیم.  

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس  شورای اسلامی با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی،  گفت: حداقل کاری که دولت برای حمایت از تولید و کشاورزان می تواند انجام دهد این است که مرکبات باقمانده در انبارها را در قالب سبدکالایی توزیع کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی