بازدید 2723

صادرات نفت کشور قطعا دو برابر نشده است!

کد خبر: ۳۹۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱ 21 April 2014
مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت گفت: برای افزایش صادرات نفت اقدامات خاصی انجام داده‌ایم و افزایش صادرات نفت ما نیز بدون شک از دید ناظران جهانی مخفی نمانده، اما قطعا دو برابر نشده است.

سید محسن قمصری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت صادرات نفت ایران در ماه‌های اخیر تا حدودی افزایش یافته، اما قطعا دو برابر نشده است.

وی افزود: احتمالا خبری که از قول معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت در این باره منتشر شده است اشتباه برداشت رسانه‌ها از صحبت‌های ایشان یا مساله‌ای مشابه آن بوده است.

مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت تصریح کرد: البته در دولت یازدهم افزایش صادرات نفت داشته‌ایم اما به دلایل شرایط تحریمی نمی‌توانیم میزان افزایش صادرات نفت خام و میعانات گازی را اعلام کنیم.

وی گفت: این نوع اطلاع‌رسانی ممکن است در داخل منجر به افزایش توقعات شود و قطعا در این باره باید با هماهنگی و دقت بیشتری اقدام شود.

قمصری اضافه کرد: ما برای افزایش صادرات نفت اقدامات خاصی انجام داده‌ایم  و میزان افزایش صادرات نفت ما نیز بدون شک از دید ناظران جهانی مخفی نمانده است اما قطعا صادرات نفت ما دو برابر نشده و به این رقم نزدیک نیز نشده است.

وی تاکید کرد: در اعلام این گونه اخبار نباید ناهماهنگی وجود داشته باشد چراکه علیرغم آنکه ممکن است باعث شادی داخلی شود و توقعات را بالا ببرد اما شاخک‌های طرف‌های خارجی را نیز حساس می‌کند و به همین دلیل باید با احتیاط و دوراندیشی بیشتری در این باره اقدام کنیم.

به گزارش فارس، معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت هفته گذشته از دو برابر شدن صادرات نفت ایران در 9 ماه اخیر خبر داده بود.

امور بین الملل شرکت ملی نفت مسئول مستقیم فروش نفت، میعانات گازی و بخشی از فرآورده‌های نفتی ایران مانند نفت کوره در بازارهای جهانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی