بازدید 2207

مارتینو: مسی حرفش را در زمین می‌زند

کد خبر: ۳۹۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ 21 April 2014
سرمربی آرژانتینی بارسلونا به تمجید از ستاره تیمش در دیدار مقابل بیلبائو پرداخت.

به گزارش فارس، جراردو تاتا مارتینو پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته تیمش مقابل بیلبائو اظهار داشت: پس از نیمه اول، واقعا فکر کردم که این بازی به ما جواب نمی‌دهد. طبیعی است که فرصت‌های زیادی داشته باشیم و هیچ‌یک از آنها گل نشود اما بازیکنان شخصیت بزرگی از خود نشان دادند و کار را تمام کردند. این مسابقه برای ما خیلی سخت شد اما بازیکنانم شجاعت به خرج دادند. اگر در مورد پدرو یا الکسیس از من سوال بپرسید می‌گویم هر دو، بازیکنانی هستند که تمام تلاششان را برای تیم به کار گرفتند و برای تیم بازی کردند. امروز زمان شروع کار هر دوی آنها بود. آنها از دویدن بسیار زیاد خسته شدند اما هر دو به تیم متعهد بودند و پدرو برای ما گلزنی کرد.

وی ادامه داد: در خصوص هو شدن فابرگاس از سوی هواداران نظری ندارم. او بازیکن باهوشی است و همیشه می‌خواهد بازی کند و به دنبال توپ است. او از تلاش برای استفاده از فرصتش برای گلزنی دست نمی‌کشد و زمانی که جواب نگیرد، بازی هم تلاش می‌کند. فابرگاس بازیکن شجاعی است.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: مطمئنم که الکسیس بعد از فینال کوپا‌دل‌ری مثل بقیه کسانی که بیرون گذاشته شده بودند، غمگین بود. به مطالبی که در روزنامه‌ها منتشر می‌شود، اهمیتی نمی‌دهم. دیروز او با من شوخی می‌کرد و می‌گفت «از حالا می‌جنگیم». فهم این مسئله که چطور حریف‌تان بازی می‌کند و اینکه برخی تیم‌ها با تعداد زیادی از بازیکنانشان دفاع می‌کنند، مهم است. این مشکلی است که بارسلونا مدت‌ها داشته است. فکر نمی‌کنم مسی شیوه بازی‌اش را تغییر داده باشد، بلکه در آن احساس راحتی می‌کرد.

وی اضافه کرد: نیازی نبود که با او صحبت کنم؛ هفته آینده هم این کار را نخواهم کرد. صحبت می‌کنیم اما درباره مسائل دیگر. از دیدن گلزنی او به خاطر خودش و پیروزی تیم خوشحال شدم. او بازیکن پرحرفی نیست و حرف‌هایش را در زمین می‌زند. مسی از 100 بازی در 99 مسابقه عالی کار کرده و همیشه برای ما سودمند بوده است. هفته سختی برای او بود و به همین دلیل از گلزنی‌اش خوشحال شدم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930201000439#sthash.srqmKGJ6.dpuf
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی