بازدید 25285

قتل هولناک خواهر و شوهرخواهر از سر حسادت

کد خبر: ۳۹۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ 21 April 2014
مرد جوان زمانی که با خواهر و شوهرخواهر خود اختلاف پیدا کرد، سناریوی قتل هولناک آنها را اجرا کرد. این مرد که با شلیک گلوله خواهر و دامادشان را به قتل رساند و اجساد آنها را آتش زد، صبح دیروز در برابر پلیس آگاهی خوزستان، اعتراف کرد که به زندگی مقتولان حسادت می‌کرده است.

به گزارش فرهیختگان، ظهر پنجشنبه گذشته ماموران آتش‌نشانی و ماموران پلیس در جریان وقوع آتش‌سوزی یک خودرو و سوختن زن و مردی در این آتش‌سوزی قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و راهی محل حادثه در خیابانی در شهرستان شوشتر شدند. رهگذران و راننده خودروهای عبوری که پلیس را خبر کرده بودند، در تحقیقات به ماموران گفتند: ما در حال عبور بودیم که متوجه آتش‌سوزی یک خودروی پژو شدیم که کنار خیابان پارک شده بود. ما قصد خاموش کردن این خودرو را داشتیم که متوجه شدیم زن و مردی داخل خودرو در حال سوختن هستند. برای همین وقتی این زن و مرد را دیدیم بلافاصله به کمک آنها رفتیم و همزمان موضوع را به سازمان آتش‌نشانی و پلیس اطلاع دادیم.

جنایت با شلیک گلوله

با اظهارات شاهدان ماجرا و بعد از خاموش کردن آتش، اجساد زن و مردی از داخل آن بیرون کشیده شد. بررسی‌های نخست حکایت از این داشت که خودروی پژو دچار آتش‌سوزی شده است و زن و مرد به کام مرگ رفته‌اند. اما وقتی کارشناسان اعلام کردند که خودرو هیچ نقصی نداشته و آتش‌سوزی عمدی بوده است، فرضیه جنایت قوت یافت. بنابراین جسد زن و مرد با دستور قاضی پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکان بعد از انجام معاینات اعلام کردند که آنها در اثر شلیک گلوله کشته شده‌اند.

ردپای یک آشنا

با روشن‌شدن موضوع کارآگاهان جنایی به بررسی پرداختند و تجسس‌های خود را برای حل معمای پرونده آغاز کردند. آنها در جریان تحقیقات متوجه شدند که عامل یا عاملان جنایت، این زن و مرد را در جای دیگری کشته‌اند و بعد از آن با ریختن بنزین خودرو را به آتش کشیده‌اند. کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوشتر با استعلام شماره پلاک خودرو موفق شدند هویت قربانیان را شناسایی کنند. قربانی این حادثه هولناک مرد 39 ساله‌ای بود که همراه همسر 33 ساله‌اش به قتل رسیده بود. با شناسایی آنها، ماموران به تحقیق از فرزندان مقتولان پرداختند.

آنها به ماموران گفتند: روز حادثه ما در خانه نبودیم و اطلاعی از پدر و مادرمان نداشتیم. وقتی از خانه پدربزرگ‌مان به خانه برگشتیم متوجه شدیم که پدر و مادرمان با ماشین بیرون رفته‌اند. هرچه با تلفن همراه‌شان تماس گرفتیم پاسخگو نبودند تا اینکه فهمیدیم آنها را کشته‌اند. ماموران پلیس در مرحله بعد به بررسی خانه قربانیان پرداختند و متوجه شدند که روز حادثه یکی از بستگان قربانیان میهمان خانه آنها بوده است. بنابراین فرضیه قتل از سوی میهمان قوت یافت، چراکه عامل این جنایت قربانیان خود را غافلگیر کرده و دست به جنایت زده بود. بنابراین کارآگاهان تحقیقات خود را روی آشنایان قربانیان متمرکز کردند تا اینکه مشخص شد میهمان خانه مقتولان یکی از بستگان نزدیک آنها بوده است.

حسادت مرگبار

با سرنخ به دست آمده، ماموران روز شنبه مظنون اصلی را دستگیر کردند. متهم در ابتدا خود را بیگناه می‌خواند و پس از شنیدن خبر مرگ این زن و مرد هم شروع به شیون و زاری کرد. اما با کشف اسلحه در مخفیگاه وی دیگر جای انکاری وجود نداشت. بنابراین متهم چاره‌ای جز اعتراف به جنایت ندید.

وی در ابتدا‌انگیزه خود را اختلاف مالی عنوان کرد اما سرانجام ‌انگیزه اصلی خود از جنایت را برای پلیس فاش کرد. این مرد جوان گفت: این زن و مرد، خواهر و شوهر خواهرم بودند. آنها مرتب مرا تحقیر می‌کردند. اوایل مشکلی با دامادمان نداشتم اما کم‌کم اختلافات ما شروع شد تا جایی که از رفتارهایش به‌شدت بیزار شدم. از تمسخرهایشان خسته شده بودم. از سوی دیگر به زندگی آنها حسادت می‌کردم، آنها در زندگی موفق بودند و بیشتر وقت‌ها مرا تحقیر می‌کردند. همین باعث شد نسبت به دامادمان کینه به دل بگیرم. به همین دلیل نقشه قتل آنها را طراحی و اسلحه‌ای تهیه کردم. صبح روز حادثه در حالی که می‌دانستم فرزندان‌شان خانه نیستند به خانه‌شان رفتم. وقتی به آنجا رسیدم باز هم با یکدیگر درگیر شدیم. در حالی که به‌شدت عصبانی بودم با شلیک گلوله آنها را به قتل رساندم. سپس اجسادشان را داخل خودروی پژوی دامادمان گذاشتم و به حومه شهر رفتم. در آنجا بنزین روی ماشین ریختم و آن را به آتش کشیدم تا اجساد قابل شناسایی نباشند. فکر نمی‌کردم به این زودی دستگیر شوم.

سرهنگ خواجوی، رئیس‌پلیس آگاهی استان خوزستان درخصوص این پرونده به فرهیختگان گفت: با اعترافات این مرد به قتل و آتش زدن خواهر و شوهرخواهر خود، وی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار قاضی پرونده قرار گرفت و تحقیقات درخصوص زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷۱
فقط می‌تونم بگم خاک بر سرت که از خوک پست تری، واقعا برای لا جرز خوبی‌، امیدوارم اعدامت نکنند، اما بلایی سرت بیارن که روزی هزار مرتبه آرزوی مرگ کنی‌ و در نهایت با حسرت و افسوس از این دنیا گورتو گم کنی‌.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
بیچاره خوک... این حیوون زبون بسته که گناهی نداره... اینا شاگردای شیطونن و یا شاید استاد شیطون
aram
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
بخشش لازم نیست اعدامش کنید
واقعا وحشتناک است . شیطان هم به پای قاتل نمی رسد . قتل خواهر ؟؟؟ امیدوارم اعدام گردد . مطمئن باشید در صورت آزادی افراد دیگر را خواهد کشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اتفاقا نباید اعدام شود. اعدام کردن یک لطف بزرگ در حق این آدمهاست. بایستی تا آخر عمر در یکی از زندانهای گرمسیر کشور هر روز زیر آفتاب داغ سنگ خورد کند و یا به کار گداختن آهن در زیر آفتاب داغ بپردازد. چرا هی دوست دارید زوذ اعدام بشه. این که دردش از اعدام بیشتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
چجوری دلش اومده؟ من حاضرم هست و نیستمو بدم، ولی یه خواهر داشتم...
یا خدا................
چه خبره واقعا؟؟؟؟
بچه ها من دیگه انگیزم رو از دست دادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
یعنی بره یا وایسه؟
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
انگیزه چی رو از دست دادی کوچولو؟
علیرضا
| United States |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اینجوری نمیشه. یعنی چی اونوخ؟
ما رو تو حساب کردیم. این همه آدم که علاف شما نیستن؟
سریع یک نفر جایگزین معرفی کنید!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
متاسفانه بسیار دیده میشود که در کامنتهای اینگونه حوادث دوستان شوخی و بذله گویی میکنند که بسیار ناپسند است. انگار رنج و غم دیگری را مایه ی سرگرمی خود قرار میدهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
ما کلی روی تو حساب کرده بودیم !!!
حالا نفر جایگزین از کجا پیدا کنیم؟
چقدر وحشتناك! آدم يعني ديگه به خواهر و برادرش هم اعتماد نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
....
شهرها پر شده اند از آدم های عقده ای، روانی و بسیار جنایتکار و خطرناک.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اطرافیان آدم های عقده ای ، در عقده ای شدن آنها مقصر هستند. تحقیر کردن و سرکوفت زدن یعنی کشتن تدریجی شخصیت یک انسان ، یعنی ترور شخصیت . حتی اگر پدر و مادر این کار رو انجام بدن ، باعث ایجاد تنفر عمیق در فرزندشون میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
خدایا به داد ما برس
خیلی کارش زشت و وقیهه ولی یادمون باشد هر کسی رو تحقیر کنیم عاقبت دامنمونو می گیره
امام علی (ع)می فرمایند : وقتی کسی رو تحقیر می کنی یعنی دیگه هیچ محبتی تو دل اون نداری.
خداي به تو پناه ميبرم.

به كجاميرويم قتل خواهر؟؟؟؟؟؟؟

اميدوارهمين بلايي كه سرعزيزانت آوردي سرخودت هم بيارن نه فقط اعدامت بكنن
در منفور بودن این کار شکی نیست ولی باید بدونیم هیچ کس صد در صد مقصر نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
درسته بعضی ها دویست درصد مقصر هستند
اقا فقط اعدام
ووووووووووووای من جونم رو برای خواهرم میدم. این آشغال چطوری تونست همچین کاری بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا تنها تو فریاد رسی.
فقط اعدام
پناه بر خدا
قابل توجه اقایان پولدارها اگر کسی پولدار هم شد نباید مغرور شود ودیگرانرا تحقیر نماید وانهارا تحریک به انجام عمل تلافی جویانه نماید چه در صورت تحریک وتحقیر انسان عنان از دست داده جهت جبران ضربه شخصیتی دریافتی مثل این اقا به هر جنایتی ممکنه در واکنش وهیجان منفی دست بزند لذا این باید درس عبرتی شود برای بقیه که بعنوات یک انسان با دیگران برخورد کنند نه اینکه انها برده وعبد پولدارها هستند وحقیر وکوچک وقابل تمسخر واستهزا ومایه تفریح ایشان
جاي تاسف داره !!!!!!!!
کار قاتل اصلا قابل توجیه نیست همچنین تمسخر و تحقیر دیگران نیز کار خوبی نیست
فقط اعدام
خواهر من هم طوری به ما برادرا بخاطر موفقیت تحصیلی و شغلی حسادت می کنه که غیر قابل باوره. در ازدواج هر دو برادرش، وقتی میدید دختر نسبت به خودش سره، با قیافه حق به جانب و عیب گذاشتن رو طرف به شکل غیر آشکار حسادت میکرد و ذهنیت پدر و مادرمون رو هم منفی میکرد. آخرش هم با شخصی در شان رفتار و تفکر خودش ازدواج کرد. من و برادرم با هم عهد کردیم که هیچ وقت باهاش رفت و آمد نکنیم و انگار همچین خواهری نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
من پیشنهاد میدم بکشیدش!!!!
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
اگه من جای تو بودم خیلی وقت پیش با چند تا جمله نرم ش کرده بودم.
هیچ انسانی نباید تحقیر شود تحقیر هیچ کس را اصلاح نمیکند این حرف من دفاع از قتل نیست
نمی دونم چه بلایی سرمان آمده که گناه که سهله،ارتکاب جنایت هم برایمان آسان شده
قربون خدا برم یک ارزوش اینه که ای کاش خواهر داشت اون وقت یکی دیگه اون رو می کشه
همون بلايي سرمان امده كه به خودمان اجازه تحقير كردن ديكران وحتي عزيزانمان را بدهيم، همون بلايي سرمان امده كه ديكر نسبت به خواهر وبرادرمان ديكر احساسي نداشته باشيم ، متاسفانه برادر من هم اصلا برايش مهم نيست كه در اين دنيا فقط يك خواهر دارد! اصلا كاهي اوقات نميداند كه من زنده هستم يانه؟ فقط خودش وخانواده اش برايش مهم است ....
این خبر ناب هم بنده بدهم ک زن قاتل ، خواهر مقتول بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
يعني گل به گل؟
يه خواهرو برادر، با يه خواهر و برادر ديگه ازدواج كردن؟
حسادت پرتگاه هولناکی است که اگر در مراحل اولیه درمان نشود ، انسان را به هلاکت می کشاند

پناه بر خدا
خدايا ما را لحظه اي به حال خودمون رها نكن و عاقبتمون رو ختم به خير كن
یه نظریه روانشناسی میگه اگه کسی رو تحقیر کردی منتظر مرگت باش
کار قاتل را نمی خوام توجیه کنم ولی تمسخر هم مانند چاقو زدن به کسی است البته به روح و روان او.
آخه وقتي يه آدم تحقيرت مي كنه ، خب باهاش رفت و آمد نكن. باهاش حرف نزن. به طور كامل با طرف قطع رابطه كن. آخه قتل هم شد راه حل؟ يعني راه حل از اين ابلهانه تر وجود نداره. يه كم عقل هم خوب چيزيه!
فقط اعدام
من هم با دامادمان اختلاف مالي داشتم 100 ميليون قرض كردم وقت پس دادنش فقط 32 تومن آن يعني يك ماشين مگان بهش دادم 3 سال از ماجرا ميگذره هفته پيش واسه تولد فرزندم يك جيپ 3 ميليوني هديه آورده و ميگه ميخواي تا پول قرضت بدم. شرمنده شدم وام گرفتم مابقيشو دارم پس ميدم.
اگه آنها قاتل رو تحقیر و پست جلوه نمیدادن اینطور نمیشد قاتل میتوانست با تلاش وجدیت پله های ترقی رو بپیماید و به اونا بفهومنه که با عرضست
نه تحقیر نه اعدام
پاسخ ها
هموطن1
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پس چی؛ نبرد با آمریکا؟
من ميكم
فقط اعدام
کار خواهر و شوهر خواهر اصلا خوب نبوده ولی مجازات این تمسخرهم خیلی بد بوده،این افراد وقتی به خواهر و برادر خود رحم نمی کنند.با من و شما چیکار می کنند.
از كجا معلوم كه خواهر و شوهر خواهرش تحقيرش مي كردند!! اين جور آدم ها قضاوت بسيار مختلي دارند. مثلا بهشون ميگي چرا نميري سلموني موهاتو كوتاه كني فكر مي كنن بهشون گفتي كه فقيرن و پول ندارن برن سلموني... زشت و كثيفن و.....
ديدم كه ميگم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
حتی اگه تحقیرم در کار بوده ، آخه کجا جرم تحقیر کردن کشتن و سوزاندن جسد است .
حواسم باشه دامادمون رو مسخره نکنم!
بنظر میاد این گفته که مرا تحقیر میکردند دروغ بوده و برای توجیه عمل شنیعش گفته. من خودم یکی از برادر خانمهایم (۵تا برادر و دو خواهر)که مهارت حل مساله اش در حد پایین بوده و توانیی رها کردن مسایل غیر قابل حل را نداشته و دچار خطاهایی شناختی است، مدتی است همین تهدیدها را با تواهمات واهی متوجه من و خانواده ام کرده است.
که از تابناکیان عزیز تقاضامندم برای حل این مساله و احیاء وشفا این جوان ما از دعای خیرشان بهره مند کنند.و یک مشاور توانمند درد کشیده بادرک هم میخواهیم؟
طفلی بچه های مقتول.بمیرم واسشون پدر و مادرشونو یه جا از دست دادن. دعا میکنم به خوبی تربیت شن و بزرگ شن.خدایا کمکشون کن.
این نتیجه تماشای برنامه های مبتذل ماهواره ای است که مروج اصلی خشونت و روابط نامشروع هستند
كارش بسيار درست بوده .
من با اختلافشون کار ندارم و ربطی بهم نداره ولی همه بدونید تمام زندگی قاتل رو همین دو مقتول درست کرد براش خونه خریدن خونشون رو ناقص کردن و براش مغازه درست کردن براش ماشین گرفتن بدون هیچ چشم داشتی به نظر من قاتل برای اموال مقتول ها نقشه کشیده بود که اونها رو بکشند و بچه ها شون رو تحت تکفل بگیره و صاحب مالشون بشه
جای تعجب داره حسادت به خواهر خود این هم یک مرد...........خیلی باید بد باشه ادم که چشم خوشبختی خواهرش نداشته باشه
این ها همش تاثیرات پارازیت ها به مغز انسانها بوده وآنها را دچار جنون موقت کرده و باعث انجام حرکات ناهنجار شده و شهر را دچار بیماری پنهان کرده ...
لحظه ایی بیندیشیم اگر همیشه ما تحقر شویم چه می کنیم کارش توجیه ندارد اما مشکل راریشه ایی حل کنیم
چرا کامنت من را درباره این قضیه نگذاشتید؟
با این وضعی که هست و مد شده پس فردا اینم می بخشند. اصولا دیگر متاسفانه اعدامی در کار نیست
این جریان که تعریف میکنم متعلق به سال ۱۳۷۷ شهرستان زنجان و محله نه چندان برخوردار شهر میباشد. مادر یک خانواده ۵ نفره (۴دختر دم بخت + ۱ پسر جوان مجرد ) فوت کرده بود و درآمد پدر خانواده بسیار ناچیز بود. این پسر خانواده مجرد ماند تا آخرین خواهرش را هم روانه خانه بخت کرد، البته با تن دادن به کارهای سخت در حد خودش بهترین جهیزیه ها را برای خواهرهایش تدارک دید و به بهترین نحو ممکن راهی خانه بختشان کرد. طوریکه بعضی از دوستانش برای خریدن تخت خواب جهیزیه خواهراش هر موقع به کنایه سوالی می‌پرسیدند پاسخی پیرانه از جوان ۲۷ ساله جنوب شهری دریافت میکردند مبنی بر اینکه : «بزگترین افتخار من خوشبختی همه بعدی خواهرهای من». هنوز هم که هنوز دامادهای خانواده شدیدأ حرمتش را نگه میدارند و خواهرهایش برای خوشبختی این جوان هم تا حالا از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند و در خوشی و خوشبختی به زندگی مشغولند.
فقط اعدام
من که با شنیدن "انگیزه" ش قانع نشدم. شما چه طور؟
احتمالا ماجرا چیز دیگه ای بوده.
صدا و سیما بجای این همه سریال بدرد نخور برنامه های روان شناسی و مذهبی پخش کند تا اینکه از این اتفاقات نیفتد
واقعاً چطور تونسته خواهر خودش رو بكشه ؟؟؟
به نظر من بايد اعداااااام بشه ...
كار هيچ كدوموشن درست نبوده گذشته در گذشته ولي تنها راه نجات آگاهيست كه با خواندن روزانه 10 دقيقه ميتوانيم دنياي پيش رويمان را متحول كنيم.
پس همه با هم پيش به سوي كتاب
واقعاحیف اگه میدیدچه زن ومردی بودن خدارحمتشون کنه انشاله خداخودش قاتل ودستهای پشت پرده رورسواکنه که بچه هاشوا ازاون همه نازونعمت اواره خونه این واونشون کرده خدازن وبچه اش روآواره کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی