بازدید 2392
۲
جعفری:

فجر به باخت مقابل پیکان فکر هم نمی‌کند

کد خبر: ۳۹۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ 21 April 2014
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه در بازی پلی آف لیگ برابر پیکان به باخت حتی فکر هم نمی‌کند، گفت: محمود یاوری مربی کاربلدی است و عقده دو بازی رفت و برگشت را برای ماندن فجر در لیگ برتر حل می‌کند.

جعفر جعفری در گفتگو با مهر، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پیکان برابر سیاه جامگان و صعود این تیم به مرحله پلی آف لیگ برتر اظهار کرد: پیکان تیم با تجربه‌ای است و مهره‌هایی دارد که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. در بازی با سیاه جامگان هم همین تجربه باعث پیروزی پیکان شد. با این حال ما برای مسابقه با پیکان آماده‌ایم و در روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: ما محکوم به ماندن در لیگ برتر هستیم. امیدوارم در دو بازی رفت و برگشت پیروز شویم و دل مردم استان فارس را شاد کنیم. خوشبختانه مربی با تجربه و کاربلدی داریم که می‌داند برای ماندن تیم چه کار کند. یاوری می‌تواند عقده دو بازی رفت و برگشت را حل کند. ما با این شرایط به باخت و سقوط حتی فکر هم نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در پایان درباره صحبت‌های فرهاد کاظمی سرمربی پیکان که گفته بود "بازی با فجر برای پیکان راحت‌تر است"، گفت: این صحبت‌ها مباحث روحی و روانی است. این مسابقه برای هر دو تیم دشوار است. البته ما تیمی هستیم که در لیگ برتر بازی کرده‌ایم و برابر استقلال و پرسپولیس هم نمایش‌های خوبی داشته‌ایم. در هر صورت همه چیز در مستطیل سبز مشخص خواهد شد.

دیدار پلی آف لیگ برتر فوتبال در روزهای ششم و یازدهم اردیبهشت ماه بین دو تیم پیکان و فجر سپاسی برگزار می‌شود تا تکلیف آخرین تیم لیگ چهاردهم مشخص شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
از همين حالا فجر را با ياوري سقوط كرده بدانيد .
در آخرين بازي فجر با ملوان با توجه به اينكه هر دو تيم نظامي هستن و شكست ملوان تاثير خاصي بر جايگاه اين تيم نداشت لذا اين شائبه در بين اهالي فوتبال قوت گرفت كه در آن بازي اين دو تيم تباني كرده اند و امروز هم باز اين شائبه بوجود آمده كه باتوجه به سابقه تباني هاي آقاي فرهاد كاظمي تيم پيكان به فجر حال اساسي بدهد . شيرازيها ميخواهند با خفت تمام تيم فجر را در ليگ برتر نگه دارد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار