بازدید 2989

مربی تیم فوتبال لیورنو ایتالیا برکنار شد

کد خبر: ۳۹۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰ 20 April 2014
«دومنیکو دی کارلو» سرمربی تیم « لیورنو » که خطر سقوط به دسته دوم فوتبال ایتالیا را احساس می کند، در حالیکه سه ماه قبل این مسوولیت را برعهده گرفته بود از سمت خود برکنار شد.

به گزارش ایرناازشبکه اسکای نیوز، باشگاه لیورنو روزیکشنبه اعلام کرد: « دیوید نیکولا » سرمربی اسبق تیم فوتبال این باشگاه جایگزین « دومنیکو دی کارلو » شد. 

براساس اعلام شبکه اسکای نیوز، مسوولان باشگاه لیورنو درحالی نیکولا را به نیمکت فنی تیم فوتبال بازگرداندند که وی را در ماه ژانویه گذشته از سمتش برکنار کرده بودند. 

تیم فوتبال لیورنو ایتالیا روز گذشته با نتیجه سه بر صفر مغلوب میلان شد و در مکان 19لیگ دسته اول فوتبال حرفه ای ایتالیا قرارگرفت وتا قرار گرفتن در منطقه سقوط سه امتیاز فاصله دارد. 

براساس این گزارش، تا پایان لیگ دسته اول فوتبال حرفه ای ایتالیا چهار هفته باقی است و مسوولان لیورنو امیدوارند با کسب امتیازهای لازم در دیدارهای آینده، تیم فوتبال این باشگاه در این رقابت ها باقی بماند. 

باشگاه لیورنو در بیانیه ای از تلاش های حرفه ای « دی کارلو » برای موفقیت این تیم و پایبندی به تعهداتش قدردانی کرد. 

« دی کارلو » که سابقه مربیگری در تیم های پارما ، کیوو و سامپدوریا را دارد، در 14 بازی که هدایت تیم فوتبال لیورنو را داشت به سه پیروزی ، سه مساوی دست یافت و هشت بار مغلوب شد . 

نیکولا مربی 41 ساله که اکنون جایگزین دی کارلو شده است، در فصل گذشته مربیگری این تیم در مسابقات لیگ دسته دوم را برعهده داشت و زمینه صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتبال حرفه ای ایتالیا را فراهم کرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی