بازدید 5463
۳

كارگر ساختماني جديدي بيمه نمی‌شود

پوشش بيمه‌اي كارگران ساختماني جديد در سال جاري در انتظار تصميم و راي نمايندگان مجلس استو
کد خبر: ۳۹۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰ 19 April 2014
معاون فني درآمد سازمان تامين اجتماعي با اشاره به اينكه 800 هزار كارگر ساختماني طي 4 سال بيمه شدند، گفت: سازمان به تعهدات خود عمل كرده است و پوشش بيمه‌اي كارگران ساختماني جديد در سال جاري در انتظار تصميم و راي نمايندگان مجلس است.

به گزارش مهر، محمدحسن زدا افزود: براساس قانون قرار بود سازمان تامين اجتماعي هر سال 200 هزار كارگر ساختماني را تحت پوشش قرار دهد و طي 4 سال 800 هزار نفر بيمه شدند و بدين ترتيب سازمان به تعهد قانوني خود عمل كرده است.

وي گفت: آخرين گروه كارگران ساختماني سال گذشته بيمه شدند و بيمه 50 هزار نفر آنان نياز به تامين اعتبار داشت كه در نهايت در اسفند ماه بودجه مورد نظر تامين و كارگران ساختماني بيمه شدند.
معاون فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي تاكيد كرد: در سال جاري فعلا تعهد و برنامه‌يي براي بيمه افراد جديد نداريم و به تمامي تعهدات قبلي خود عمل كرده‌ايم.

زدا با اشاره به اينكه در سال جاري كارگر ساختماني جديدي تحت پوشش بيمه قرار نمي‌گيرد، گفت: پوشش بيمه‌اي كارگران ساختماني در سال جاري در انتظار نظر نمايندگان مجلس است. به گفته زدا، تازمان تصويب قانون كارگران ساختماني، فرد جديدي به كارگران بيمه شده قبلي اضافه نخواهد شد و پس از تصويب تكليف سازمان در قبال كارگران ساختماني مشخص مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
پس میشه ایشان بفرمایند به چه دلیل در سال جدید با بت بیمه کارگران ساختمانی متری 20هزار تومان از سازندگان توسط تامین اجتماعی دریافت می شود؟
زحمتکش‌ترین فردجامعه ما همین کارگر و بناهای ساختمانی و عمرانی هستند که در تمامی عمران و آبادانی کشور و در بدترین شرایط جوی تلاش میکنند و از سوی نیز از همه بیشتر مورد بی توجه ای و بی مهری قرار میگیرند که اصلا هیچ ارگان و دستگاهی پاسخگوی آنان نیست و اصلا به طور کل متولی ندارند .
به خدا قسم این قشر زحمتکش گناه دارند . اینها روزی گنجشک هستند و محاسبه ای برای درآمد خود ندارند و اصلا درآمدی ندارند و هیچگونه حمایتی (درآمدی، بیمه ای ، درمانی ، ...) از سوی دولت برای این عزیزان نمی شود .
پیشنهاد میشود وزارت کار ، سازمانی را تشکیل تا این عزیزان را ساماندهی کند و میادین رسمی در هر شهری احداث کند که این عزیزان هر صبح در این مراکز حضور و صاحب کاران نیز با مراجعه به این مراکز این عزیزان را سرکار ببرند و از سوی نیز مورد حمایت هائی هم قرار بگیرند .
پس پولی که زمان صدور پروانه میگیرن پول زوره ؟؟؟
سال قبل برا یه ساختمان 600 متری حدود 1میلیون تومان پول بیمه مسولیت میشد امسال میگن باید بری تامین اجتماعی بالای 10 میلیون میشه. تازه دیه هم نمیدن. آخه این چه وضعیه؟ میخان مثلا تورم هم مهار کنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی