بازدید 3168

بررسی تداخلات حریمی تهران با حضور اعضای شورای شهر

کد خبر: ۳۹۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ 17 April 2014
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران مجلس، از تلاش برای پیگیری تداخلات حریمی تهران با حضور اعضای شورای شهر خبر داد و گفت: به زودی جلسه‌ای با اعضای شورای شهر درباره این موضوعات برگزار خواهیم کرد.

حسین طلا در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درمورد جزئیات جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران، افزود: جلسه امروز چهارشنبه (27 فروردین) با حضور فرمانداران سه شهر تهران، ری، شمیرانات و همچنین معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران برگزار شد.

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،‌ با بیان اینکه در جلسه امروز مشکلات هر شهرستان به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در شهر تهران غیر از معضلات کلی آن مانند آلودگی هوا و ترافیک، موضوعاتی همچون به هم ریختگی ادارات و سازمان‌ها در مجموعه تهران مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: همچنین اعتبارات ناکافی و ضعیف نسبت به بودجه کشور در تهران، موضوع ساماندهی و امنیت بازار و شهر تهران، بحث تعداد کلانتری‌ها و تعداد مورد نیاز پاسگاه‌های مربوطه و همچنین موضوع حریم شهرتهران مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری بررسی مشکلات شهرستان شمیرانات در جلسه مجمع نمایندگان تهران، تصریح کرد: بررسی موضوعاتی همچون تداخلات شهرستانی،‌ مشکلات حریم‌های کمی و کیفی آب و رودخانه، از مباحث مطرح شده در این جلسه به شمار می‌رفت.

وی تاکید کرد: متاسفانه معضلات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان شمیرانات مانند بیمارستان‌های شهدای تجریش یا بیمارستان مسیح دانشوری با مشکلاتی زیادی مواجه است زیرا اعتبارات این مراکز به صورت شهرستانی دیده می‌شود اما فعالیت آنها کشوری است.

طلا‌ با یادآوری بررسی معضلات شهرستان ری در جلسه مذکور، تاکید کرد: بحث ارتقای ادارات در مجموعه شهرستان ری و امنیت این شهرستان از جمله این موارد به شمار می‌رفت.

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم،‌ افزود: همچنین در جلسه مذکور درباره وضعیت بهداشت و درمان و به هم ریختگی مدیریتی بهداشت و درمان در شهرستان ری بحث و بررسی شد.

وی تاکید کرد:  بحث محیط زیستی شهرستان ری مانند آلودگی شبکه های آب زیرزمینی و همچنین موضوع  حق‌آبه این شهرستان مورد بررسی واقع شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ به جمع‌بندی جلسه یادشده پرداخت و گفت: در ادامه جلسه نیز به بررسی بودجه استان تهران از سوی معاونت برنامه‌ریزی پرداخته شد که بر اساس آن قرار است  جلسه‌ای ویژه‌ دیگری متشکل از هیات رئیسه مجمع با معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران برای بررسی بودجه برگزار شود تا پیگیری لازم صورت گیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: بعد از بحث‌های مطرح شده در جلسه مجمع، قرار شد جلسه‌‌ای نیز با حضور اعضای شورای شهر تهران برگزار شود و در مورد موضوعات ضروری مانند تداخلات حریمی تهران و شهرستان‌های اطراف به بحث و بررسی خواهیم پرداخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار