بازدید 4681

جزئیات جلسه شورای رقابت برای قمیت‌گذاری خودرو

کد خبر: ۳۹۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ 17 April 2014
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت از بررسی دو شاخص تورم بخشی و عوامل تاثیر گذار در کیفیت خودرو در جلسه امروز این شورا خبر داد.

عیسی امامی در گفت و گو با خانه ملت، با تشریح اولین جلسه شورای رقابت در سال جدید برای تعیین فرمول قیمت گذاری خودور گفت: در جلسه امروز دو شاخص تورم بخشی و کیفیت مورد بررسی قرار گرفت که کارشناسان نظرات خود را ارائه دادند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شاخص تورم بخشی بهای تمام شده تولید، توزیع فروش، مالیات بر ارزش افزوده و نرخ ارز مورد بررسی قرار می گیرد گفت: بانک مرکزی نرخ تورم بخشی تا یازده ماهه سال 92 را ارائه داده اما آمار 12 ماهه را نداده است که باید منتظر این آمار از سوی بانک مرکزی باشیم.

وی عوامل تاثیر گذار در کیفیت خودور را یکی دیگر از شاخص های تاثیر گذار در قمیت خودرو عنوان کرد و افزود: این شاخص نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس این فرمول اگر عامل کیفیت به درستی محاسبه شود قیمت خودرو کاهش می یابد.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت همچنین درباره قیمت خودروهای داخلی نیز گفت: کاهش قیمت خودرو بستگی به تعیین منابع ارزی 2650 تومان از سوی دولت برای خودرو سازان دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار