بازدید 10174

پاسخ کارخانه اخوان جم به مخاطب تابناک

کد خبر: ۳۹۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴ 17 April 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام سینک ظرفشویی با مارک اخوان خریدم و باز کردم زنگ زده بود پس از تماس با کارخانه حاضر به تعویض نشدند و فقط اومدن پولیش زدند .واقعا حقوق مصرف کننده این است واقعا چطوری از تولید داخلی حمایت کنیم.

پاسخ:

باسلام واحترام
بازگشت به نامه شماره 1095/ت مورخ 92/12/26 با عنایت به نظر اعلام شده در بازگشتی فوق طی تماس های مکرر با مصرف کننده محترمی که شماره تلفن ایشان در نامه درج شده بود متاسفانه ارتباط تلفنی برقرار نگردید وتلفن مذکور پاسخ نمی داد.
علی ایحال درصورت ارائه فاکتور خرید معتبر ومهردار وعدم استفاده قبلی از سینک مذکور با مراجعه به کارخانه وهمراه داشتن سینک وکارتن بسته بندی همان سینک به شرطی که برچسب شناسایی محصول(شامل نام،کد،تاریخ تولید وتاریخ توزیع محصول)مخدوش نباشد محصول تحت گارانتی بوده وقابل تعویض می باشد.درصورتیکه محصول توسط کاربری غلط ویا نصب غلط دچار آسیب شده باشد مشمول گارانتی نیست.ضمنا تلفن های تماس کارخانه وهمچنین سایت رسمی کارخانه همواره در دسترس مشتریان محترم بوده وپاسخگوی متقاضیان می باشد.

با تشکر
کارخانجات صنعتی اخوان جم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی