بازدید 3976

تیم ملی کشتی فرنگی با ترکیب اصلی در جام جهانی

کد خبر: ۳۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 16 April 2014
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران گفت: تیم ملی در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2014 تهران با ترکیب اصلی به مصاف حریفان خواهد رفت.

حسام الدین جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 10 تیم برتر جهان برای کسب افتخار با نفرات خوب و اصلی در این مسابقات شرکت می کنند و همانطور که دیروزاعلام شدکره جنوبی هم با بهترین کشتی گیران خود به تهران خواهد آمد.

وی بااشاره به اهمیت رقابتهای جام جهانی ومیزبانی کشورمان ازاین مسابقات گفت: تیم ایران برای قهرمانی در جام جهانی با بهترین نفرات خود حاضر خواهد شد تا پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد، تیم ملی کشتی فرنگی هم افتخار آفرین باشد.

جعفری همچنین یادآور شد: تیم ملی کشتی فرنگی با نفرات جوان و آینده دار در رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی 2014 آسیا در قزاقستان حضور می یابد و با تشخیص کادر فنی نفراتی که در این مسابقات خوب ظاهر شوند این احتمال وجود دارد که در جام جهانی هم به روی تشک بروند.

وی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی بعد از جام جهانی تهران تا رقابتهای جهانی ازبکستان به صورت مستمرومنظم ادامه خواهد داشت گفت: کادر فنی حضور در تورنمنت های بین المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان، دورتموند آلمان و حیدر علی اف در جمهوری آذربایجان را برای آمادگی بیشتر ملی پوشان به فدراسیون اعلام کرده است.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران درخصوص تمرینات ملی پوشان هم گفت: امروز صبح ملی پوشان تمرینات خوب و با نشاطی را برگزار کردند و بعد از ظهر هم تمرین با وزنه در دستور کار قرار دارد و فردا (پنجشنبه) ملی پوشان در پیست دوومیدانی آزادی تمرین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمرینات ملی پوشان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا با سایرنفرات متفاوت است گفت:فرنگی کاران اعزامی به قزاقستان تمرینات سرعتی، فنی و مرور فن را این روزها در دستور کار قرار دارند.

تمرینات مرحله هفتم تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران تاپنجم اردیبهشت به پایان می رسد و مرحله هشتم اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی از 11 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.



*اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به قرار زیر است:

59 کیلوگرم: حمید سوریان، شیرزاد بهشتی طلا و مصیب اکبری (تهران) و محسن حاجی پور (مازندران). 

66 کیلوگرم: امید نوروزی (فارس)، افشین بیابانگرد، وحید میرفتح الهی و علی محمدی (تهران) و رامین طاهری (خوزستان).

71 کیلوگرم: سعید عبدولی و وحید بابایی جعفری(خوزستان)، محمد کریمی (البرز)، برومند اصلان (لرستان) و محمد جعفر توسلی (فارس).

75 کیلوگرم: فرشاد علیزاده و یوسف اخباری (تهران) و هادی علیزاده پورنیا (قم). 

80 کیلوگرم: حبیب الله اخلاقی (خوزستان)، حسین نوری، یوسف قادریان و مهدی محمدی (البرز).

85 کیلوگرم: طالب نعمت پور(لرستان)، مجتبی کریم فر و داوود اخباری (تهران) و سامان عزیزی (کردستان).

98 کیلوگرم: قاسم رضایی (مازندران)، مهدی علیاری، مجید علیاری و داود عابدین زاده (تهران).

130 کیلوگرم: بشیر باباجان زاده (مازندران)، بهنام مهدی زاده و امیر حسین شربیانی (تهران)، امیر قاسمی منجزی و پارسا نظری (خوزستان).

سرمربی: محمد بنا

مربیان: ایرج اسفندیاری فر، رسول جزینی، محمدعلی چمیانی، سعید شیرزاد، بهروز حضرتی پور، مهرداد اسفندیاری فر

رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2014 روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور تیم های ایران، روسیه، آمریکا، کره جنوبی، مجارستان، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، ترکیه و فنلاند به عنوان 10 تیم برتر پیکارهای جهانی 2013 برگزار خواهد شد.

همچنین رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد 2014 آسیا از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود که محسن حاجی پور (59 کیلوگرم)، رامین طاهری (66 کیلوگرم)، محمد کریمی (71 کیلوگرم)، برومند اصلان وسعید عبدولی(75کیلوگرم)،یوسف قادریان(80 کیلوگرم)، مجتبی کریم فر (85کیلوگرم)، علی علیاری (98 کیلوگرم) و بهنام مهدی زاده (130کیلوگرم) در قالب تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت ها حاضر خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار