بازدید 2452

آنچلوتي: غيبت رونالدو به بازيکنان انگيزه مي‌دهد

کد خبر: ۳۹۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 16 April 2014
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد معتقد است که غيبت ستاره پرتغالي تيمش در فينال کوپا‌دل‌ري به ساير بازيکنان انگيزه مي‌دهد.

کارلو آنچلوتي پيش از ديدار امشب تيمش مقابل بارسلونا در فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري اظهار داشت: ما نمي‌خواهيم مانع از بازي کردن بارسلونا شويم، بلکه قصد داريم بازي خودمان را به نمايش بگذاريم، از توانايي‌هاي خودمان استفاده کنيم و قدرت خودمان را تحميل کنيم. تصميم گرفته‌ام که ترکيب اصلي تيمم را مشخص نکنم.

وي ادامه داد: رونالدو نمي‌تواند در اين مسابقه به ميدان بيايد. او را در اين ديدار در اختيار نداريم اما همان طور که ايکر گفت بازيکنان خوب زيادي داريم و آنها اعتماد به نفس دارند که اين روحيه‌شان هميشه در زمان غيبت بازيکنان، خوب عمل کرده‌اند. ما مي‌توانيم امشب يک بار ديگر اين کار را تکرار کنيم. بازيکني با توانايي‌هاي باورنکردني را از دست داده‌ايم اما شايد غيبت او به بازيکنان انگيزه بيشتري بدهد. در مسابقاتي که بدون او به ميدان رفتيم، عالي بازي کرديم، بيشتر دويديم و منسجم‌تر بوديم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: پيش از اين به کريستيانو استراحت نداده بوديم، چون نيازي به آن نداشت. بازي دادن او در اين مسابقه خطرناک خواهد بود و ما هنوز بازي‌هاي بسيار مهمي در پيش داريم. او براي تماشاي اين مسابقه به والنسيا مي‌آيد.

وي اضافه کرد: بارسلونا هنوز عالي حمله مي‌کند و به خوبي مالکيت توپ را در اختيار دارد. توانايي مهم آنها مالکيت توپ است و ما براي شکست آنها بايد بيشتر از اين ويژگي برخوردار باشيم. ما در نيم‌فصل دوم مقابل بارسلونا واقعا عالي بازي کرديم؛ خوب رقابت کرديم، اشتباهات کوچکي داشتيم و مي‌بايست روي تمام مسابقه تمرکز مي‌کرديم.

آنچلوتي گفت: بايد اين مسئله را مد نظر داشته باشيم که رقيبمان در مالکيت توپ عالي است. ما بايد با کنترل توپ بازي را در دست داشته باشيم و براي اين منظور به شجاعت و شخصيت نياز داريم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی