بازدید 2724
۲

اولیویرا: اخراج فخرالدینی همه چیز را خراب کرد

کد خبر: ۳۹۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ 16 April 2014
سرمربی تراکتورسازی با اعلام این که اخراج میلاد فخرالدینی در شکست برابر الاتحاد تاثیرگذار بود، ابراز امیدواری کرد شاگردانش از حضور در این دوره از رقابت‌ها درس‌های زیادی گرفته باشند.

به گزارش ایسنا، تراکتورسازی ایران با قبول شکست دو بر صفر برابر الاتحاد عربستان به عنوان اولین نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

تونی اولیویرا، سرمربی پرتغالی تراکتورسازی پس از شکست تیمش برابر الاتحاد در نشست خبری خود، گفت: دلیلی که باعث شد در این دیدار شکست بخوریم، اخراج بازیکن ما و 10 نفره شدن تیم بود. قبل از آن اتفاق همه چیز خیلی خوب پیش می‌رفت اما به یکباره پس از این که میلاد فخرالدینی از زمین اخراج شد، همه چیز را خراب کرد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: با شرایط سختی پای به مسابقه گذاشتیم و این شرایط سخت تاثیر خودش را روی بازیکنان گذاشت و بازیکنانم نتوانستند نمایش همیشگی‌شان را نشان دهند. الاتحاد تیم بزرگی است که در ضد حملات بسیار خطرناک است و توانستند از همین حربه در این دیدار به موفقیت برسند. اکنون از این مسابقات حذف شدیم و تنها امیدوارم که بازیکنانم از حضور در این دوره از رقابت‌ها درس‌های زیادی گرفته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باسلام از اینکه آذربایجان شرقی به الاتحاد عربستان باخت خیلی متاسفم و ضما تیمی که در برابر استقلال بازی کرد ونتیجه 3 به 1 شد همان تیم نبود که در جلو الاتحاد بازی کرد . معلوم نبود که برای بجه ها چه شده بود بعضی ها خیانت کردن واصلا خوب بازی نکردن و قصد شان شکست تراکتور بود و بعضی ها نخورده مست بودن و نمی دانستن چکار می کنند و بعضی ها هم به علت تنهایی و از خسته گی نمی توانستن کاری کنند و ضمنا صدها بار به شما یادآوری شده که از بازیکن به نام جواد کاظمیان استفاده نکنید هر وقت بازی کرده و پا به میدان گذاشته همیشه تراکتور شکست خورده است و بالاخره می توانید به فیلم بازی تراکتورسازی و الاتحاد عربستان را دوباره نگاه کنین و ببینین چه کسانی در این بازی خیانت کردن که در وسط میدان بازی میکردن .
در مقابل استقلال خودشونو بخاطر هیچ به آب و آتیش زدند ولی در مقابل عربستان در زمین راه می رفتندو واقعا حقشان بود باید بیش از این گل می خوردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار