بازدید 2950
۳

کفاشيان: با باشگاه‌هاي متخلف برخورد مي‌کنيم

کد خبر: ۳۹۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴ 14 April 2014
رييس فدراسيون فوتبال مي گويد با وضعيت ايجاد شده مشخص نيست که آيا اردوي آفريقاي جنوبي برگزار مي شود يا خير.

علي کفاشيان درباره تصميم کي روش براي بازگرداندن ملي پوشان فولاد و تراکتورسازي به تيمهايشان پس از جلوگيري استقلال و سپاهان از حضور ملي پوشانشان در اردوي آفريقاي جنوبي گفت: ما از قبل به اين باشگاه ها اعلام کرده بوديم که اردوي تيم ملي در اين زمان برگزار مي شود و اين طور نبود که به صورت ناگهاني چنين چيزي را از آنها بخواهيم. آنها هم مي دانستند که در سال جام جهاني اولويت تيم ملي است. در اين ميان يکسري از باشگاه ها تبعيت کردند و با فوتبال ايران همکاري کردند و يکسري اين کار را انجام ندادند، بنابراين ما در اسرع وقت با اين باشگاه هايي که بر خلاف توافق قبلي عمل کردند حتما برخورد مديريتي انجام خواهيم داد.

به نقل از ايسنا، وي افزود: باشگاه استقلال زير مجموعه وزرات ورزش است و ما حتما با ارسال گزارشي به وزارت ورزش اين تخلف را اعلام خواهيم کرد. درباره سپاهان هم حتما رفتار مشابهي را از طريق مالک دولتي اش خواهيم داشت.

کفاشيان درباره تصميم کي روش و بازگرداندن ملي پوشان فولاد و سپاهان به تيمهاي باشگاهي شان هم گفت: کي روش به دليل اينکه چنين شرايطي را ديده براي اينکه عدالت را بر قرار کند چنين تصميمي گرفته تا اين دو باشگاه هم از ملي پوشانشان استفاده کنند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در مدت حضورتان در مالزي تماسي با کي روش داشته ايد و مي دانيد که برنامه او براي برگزاري يا لغو اردوي آفريقا چيست، گفت: من با کي روش تماسي نداشته ام و نمي دانم که برنامه او چيست. فردا صبح پس از بازگشت از مالزي با او صحبت خواهم کرد تا ببينيم تکليف چيست.

رييس فدراسيون فوتبال درباره اين صحبت فتح الله زاده و قلعه نويي که گفته بودند اگر کفاشيان به صورت کتبي بگويد به عربستان نرويد و تبعات باخت را بپذيرد، حاضر است ملي پوشان را به کي روش بدهد، نيز گفت: اگر آنها مسووليت باختهاي قبلي تيمشان را بر عهده بگيرند، من هم حاضرم مسووليت باخت در بازي چهارشنبه شان را بپذيرم (با خنده) اما واقعيت اين است که يک تيم باشگاهي بايد آنقدر توانمند باشد که تکيه اش بر روي چند بازيکن نباشد. البته من هم مي پذيرم که استقلال مشکلات خاص خودش را دارد اما اولويت فوتبال ايران بايد جام جهاني باشد.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که آيا با اين وضعيت دو ماه بعد افسوس چنين روزهايي را نمي خوريم، گفت: به هر حال ما تمام تلاشمان را کرديم و بيشتر باشگاهها هم از تيم ملي حمايت کردند اما متاسفانه در بعضي باشگاهها رعايت مقررات صورت نگرفته و اين چنين مقابل خواست فوتبال ايران ايستادگي انجام گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حالا فتح اللله زاده هم میره یا برکنارش میکنند و نگران تهدیدهای باشگاهی نیستند باید با اینها برخوردهای حقوقی قضایی بشه که میخواهند ابروی ایران در جام جهانی ...
چه کسی عرض اندام کرد ؟!! رئیییییییسس فدراسیون !!! بابا تورا که همین حاج فتل و مربیشان تا الان نگه داشتند یادت رفته ؟ شما اگه حنات رنگی داشت زودتر از این ها عمل میکردی و سر به زنگ ها جا نمیزدی ؟تیم دولتی و مردمی مقابل منافع ملی میایستد و آب از آب تکان نمیخورد و تازه ایشان رجز خوانی میکند . بدا بحال شما و همراهانتان . جالبه
آمدم . نبودی . رفتم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی