بازدید 3989
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد

افزایش نصب دوربین‌ در راه‌های کشور

کد خبر: ۳۹۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷ 09 April 2014
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه اولویت راهداری رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های کشور است،گفت: برای کاهش بیشتر از تلفات جاده‌ای امسال استفاده از دوربین‌های هوشمند در سطح‌را‌ه‌ها افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، داود کشاورزیان عصر امروز در جمع مدیران استانی در سالن اجتماعات استانداری گیلان، با بیان اینکه باهمکاری دستگاه‌ها، پلیس راه و راهداری نوروز امسال عملکرد خوبی را داشته‌ایم، اظهار کرد: امسال 15.8 درصد در سطح کشور و در گیلان هم کاهش تصادفات جاده‌ای را شاهد بودیم.

وی افزود: کاهش تصادفات جاده‌ای در ناوگان عمومی کاهش بیشتری داشته و برای کاهش بیشتر از تلفات جاده‌ای امسال استفاده از دوربین‌های هوشمند در سطح‌را‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه دوربین‌های هوشمند در ایام نوروز فعال بودند و جریمه رانندگی را ثبت کردند، گفت: با حجم تردد خودروها در مسیرهای بین راهی کشور روش‌های سنتی پاسخگو نیست.

کشاورزیان با بیان اینکه امسال تجهیزات مدرن در اختیار پلیس قرار می‌گیرد، افزود: اولویت کاری این سازمان رفع نقاط پرحادثه در حد میزان اعتبارات است وحداقل انتظار مردم از ما آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز است.

وی با بیان اینکه در روکش آسفالت عقب ماندگی داریم، خاطرنشان کرد: بخشی از عملیات راهداری در راه‌های مختلف در اختیار ادارات راه و شهرسازی استان‌ها است و باید از همین اعتبارات محدود به راهداری توجه بیشتری شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها به نوسازی ناوگان عمومی برون شهری امیدوار نیستیم، اظهار کرد: با توجه به قیمت بالای اتوبوس‌ها به نظر نمی‌رسدبودجه خاصی به این امر تعلق یابد.

کشاورزیان تصریح کرد: اگر از تسهیلات بانکی استفاده شود امکان بازپرداخت آن وجود ندارد و پیگر تخصص اعتبار به بخش ناوگان عمومی هستیم.

وی افزود: اگر در مرحله دوم یارانه‌ها کسانی که به یارانه نیازی ندارند انصراف دهند برای تجهیز ناوگان عمومی امیدوار می‌شویم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به نگاه جدی به چهار خطه کردن مسیر رودبار به منجیل در گیلان،گفت: سواحل دریا از غرب به گیلان در اختیار مردم و بخش‌خصوصی است و نباید اجازه ساخت و ساز بیشتر در سواحل استان داده شود.

کشاورزیان گفت: تنها امتیاز گیلان مواهب طبیعی و سواحل آن است و تا دیر نشده مدیران گیلان به هر شکلی که شده باید سواحل را آزاد سازی کنند تا برای توسعه استفاده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی