بازدید 3514

کاشاني: پرسپوليس، تيم هم نيست!

کد خبر: ۳۹۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰ 07 April 2014
پيشکسوت پرسپوليس معتقد است بازيکنان اين تيم بايد در بازي مقابل راه آهن بدون توجه به مسايل حاشيه‌اي تنها به قهرماني فکر مي‌کردند.

جعفر کاشاني درباره تساوي پرسپوليس مقابل راه‌آهن و کم رنگ شدن شانس قهرماني و کسب سهميه آسيايي اش، اظهار کرد: شنيده‌ام عوامل تيم و بازيکنان بعد از باخت به مسائل حاشيه‌اي اشاره کرده‌اند و آن را بهانه قرار داده‌اند. اين اتفاقات در گذشته هم وجود داشت، اما ما هيچ توجهي به آن نمي کرديم و فقط به برد و قهرماني توجه داشتيم. اگر به تاريخ رجوع کنيد مي‌بينيد باشگاهي مثل پرسپوليس هميشه با چنين حواشي دست و پنجه نرم کرده است، اما در اين ميان بازيکنان بايد مي دانستند که پيراهن تيم بزرگي تنشان است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: آنها بايد بدانند که حيثيت تيمشان بستگي به عملکرد خودشان دارد. پرسپوليس باشگاه بزرگي است. هر باشگاه بزرگي در دنيا چالش‌هاي بزرگي را هم تجربه مي‌کند. تيمي که از حريفش پيش است نبايد گل بخورد. بازيکنان بايد مي‌دانستند شخصيت‌شان در اجتماع به عملکردشان در زمين بستگي داشت. شما قهرمان مي‌شديد تا بعد مي‌گفتيد ما قهرمانيم و حق و حقوقمان را مي‌خواهيم.

پيشکسوت پرسپوليس در ادامه با اشاره به اين که بازيکنان بايد فرهنگشان را بالا ببرند، مطرح کرد: پرسپوليس ابتدا بايد باشگاه شود و بازيکنان در قالب يک باشگاه تربيت شوند. معتقدم پرسپوليس الان نه تنها باشگاه نيست، بلکه تيم هم نيست. چنين باشگاهي مي توانست ويتريني براي تربيت نوجوانان و جوانان مملکت باشد. با اين حال اميدوارم مسئولان اين حرف‌ها را بشنوند و با تبديل پرسپوليس به يک باشگاه واقعي تعليم و تربيت را سرلوحه کارشان قرار دهند. اين همه تلاش براي تاسيس آکادمي شد اما چرا از آن حمايتي نمي‌شود؟

کاشاني همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا پرسپوليس امسال شايستگي قهرماني را داشت، گفت: در ورزش ما اتفاقات زيادي دست به دست هم مي‌دهد تا يک تيم به عنوان برسد. اما معتقدم تيمي که مي‌خواهد قهرماني را از آن خود کند بايد شخصيت آن را هم داشته باشد. اگر چنين چيزي وجود داشت بازيکنان پرسپوليس بدون در نظر گرفتن حاشيه‌ها بازي خودشان را در زمين مي‌کردند. آنها تعهد دادند تا با تلاش‌هايشان تيم را به موفقيت برسانند. چرا عملکرد و گفتار ما فرق مي‌کند؟

کاشاني در پايان با بيان اين که در حال حاضر چهار تيم نفت تهران، فولاد خوزستان، استقلال و پرسپوليس تهران شانس کسب عنوان قهرماني دارند، بيان کرد: تيم‌هاي نفت و فولاد واقعا از هماهنگي بالايي برخوردارند و تيم‌هاي بدون ادعايي هستند. با اين حال اميدوارم که پرسپوليس قهرمان شود، اما پرسپوليسي که شايستگي قهرماني داشته باشد. نام پرسپوليس هميشه شخصيت قهرماني را با خود يدک کشيده است و هميشه شايسته آن بوده است. اما بايد ديد که بازيکنانش چنين تفکري دارند يا نه.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار