بازدید 3269

اعزام بیش از 112هزار زائر به عتبات در نوروز

کد خبر: ۳۹۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۱ 06 April 2014
مدیرعامل شرکت شمسا اعلام کرد: بیش از 112هزار نفر زائر در نوروز 93 به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، سیدابوالحسن رضوی با بیان این‌که اعزام این زائران از 21 اسفندماه 1392 تا 16 فرووردین‌ماه 1393 انجام شد، ادامه داد: این رقم نسبت به سال گذشته، 28 درصد افزایش یافته است، به‌طوری که در این بازه‌ی زمانی در سال 92 بیش از 87هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند که این رقم در همین بازه‌ی زمانی در سال 93 به بیش از 112 هزار نفر افزایش یافته است.

او به تفکیک اعزام بیش از 35هزار نفر زائر به عتبات عالیات از مرز هوایی و بیش از 77هزار نفر از مرز زمینی در طرح نوروزی سال 93 اشاره و اظهار کرد: امسال زائران عتبات عالیات از دو مرز هوایی بغداد و نجف و سه مرز زمینی مهران، چذابه و شلمچه به عتبات عالیات اعزام شدند و بیشترین اعزام‌ها از طریق مرز زمینی مهران با حدود 57هزار و 897 زائر بوده است.

مدیرعامل شرکت شمسا (کارگزار تعیین‌شده از سوی سازمان حج و زیارت برای اعزام ایرانی‌ها به عتبات عالیات عراق) از بیمه‌ی تمام زائران اعزامی به عراق خبر داد و گفت: تمام زائران در سلامت کامل سفر خود را انجام داده و به کشورمان برگشته‌اند.

رضوی افزود: در نوروز، ورودی از مرزها افزایش چشمگیری داشت، به‌طوری که در روزهایی از عید، تعداد ورودی از مرزها به 131 کاروان نیز رسید. همچنین شرکت شمسا در ایام نوروز در بخش سامان‌دهی زائران انفرادی نیز برنامه‌های مهمی اجرا کرد که این، اعتماد مردم را به کاروان‌های اعزامی شرکت شمسا نشان می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار