بازدید 3311

تارتار:بي‌انگيزگي بازيکنانم کار را سخت کرده است

کد خبر: ۳۹۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ 04 April 2014
سرمربي تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز گفت: اميدوارم نفت و فولاد را ببريم تا برد مقابل پرسپوليس را جبران کرده باشيم.

به نقل از فارس، مهدي تارتار در خصوص باخت تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز مقابل ملوان انزلي گفت: ما مقابل اين تيم بازي خوبي کرديم و 80 دقيقه سرتر از اين تيم بوديم اما با اينکه موقعيت‌هاي خوبي داشتيم نتوانستيم از اين موقعيت‌ها استفاده کنيم و با اين همه اعتقاد دارم تساوي عادلانه‌ترين نتيجه براي اين بازي بود هر چند که نبايد چشم از ضعف‌هايمان برداريم. يک سري بازيکنان ما در اين بازي خوب بازي نکردند که اين موضوع به کادر فني برمي‌گردد و تنها چاره ما بازي با نفت است تا نتيجه بازي با ملوان را جبران کنيم.

وي ادامه داد: من در زمان تعطيلي ليگ هم گفتم که اين تعطيلات به ضرر تيم‌هاي باشگاهي است اما چاره‌اي نبود و شما ديديد که تيم‌هايي که روند خوبي داشتند ضرر کردند. تيم ما هم در شرايطي است که نه خطر سقوط را احساس مي‌کند و نه در کورس قهرماني است و به هر حال اين بي‌انگيزگي در بازيکنانم تاثير منفي گذاشته و من در دو بازي آينده بازيکناني را به ميدان مي‌فرستم که تشنه بازي کردن باشند.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در مورد ديدار اين هفته اين تيم مقابل نفت تهران که يکي از مدعيان قهرماني است، اظهار داشت: نفت يکي از تيم‌هايي است که تمام فاکتورها را براي خوب بودن در اختيار دارد و آنها تيم کاملي هستند و نتايج‌شان هم اين مهم را نشان مي‌دهد و مقابل ما قطعا با انگيزه زيادي بازي مي‌کنند چرا که چشم به قهرماني دارند و همين موضوع کار ما را سخت مي‌کند اما من به همه مدعيان قهرماني قول مي‌دهم که در دو بازي آخر مقابل نفت و فولاد هر چه داريم رو مي‌کنيم و با تمام توان بازي خواهيم کرد.

وي افزود: من با بازيکنانم صحبت‌هاي لازم را انجام دادم و بعد از ملوان هم تمرينات خوبي در پيش داشتيم و براي موفقيت تيم تلاش خواهيم کرد تا چيزي از دست ندهيم.

تارتار ادامه داد: من به بازيکنانم گفته‌ام اين لطف خدا بوده که در پايان فصل بازي هاي گسترش فولاد به صورت مستقيم از تلويزيون پخش مي‌شود و آنها مي‌توانند خودشان را نشان دهند تا با همه وجود کار کنند. من بازيکنان پاکي دارم و خيالم از اين بابت راحت است که ما تاثير منفي بر انتخاب قهرمان نخواهيم داشت.

وي در مورد اينکه کدام تيم شانس بيشتري براي قهرماني دارد، اظهار داشت: با توجه به سه امتيازي که فولاد جلوتر است شانس اين تيم روي کاغذ بيشتر است اما تفاضل گل پرسپوليس هم بالاست هر چند که سه امتياز اختلاف در دو بازي کم نيست. بايد اين را در نظر داشته باشيم که پرسپوليس هم بازي‌هاي راحت‌تري دارد و به نظرم فولاد، پرسپوليس و نفت شانس‌هاي قهرماني هستند.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در پايان در پاسخ به اين سؤال که فکر نمي‌کنيد همان سه امتيازي که شما در بازي برگشت از پرسپوليس گرفتيد باعث شود اين تيم قهرمان نشود، گفت: ما در همه بازي‌ها براي موفقيت خودمان تلاش مي‌کنيم و کاري به نتايج تيم‌هاي ديگر نداريم و مقابل پرسپوليس همان طوري بازي کرديم که مي‌خواهيم مقابل نفت و فولاد بازي کنيم اما اميدوارم اين دو تيم را ببريم تا برد مقابل پرسپوليس را جبران کرده باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی