بازدید 5149

واکنش بازيکنان‌آتلتيکو پس ازتساوي برابر بارسا

کد خبر: ۳۸۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ 02 April 2014
دروازه بان بلژيکي تيم آتلتيکو مادريد معتقد است که تيمش شانس زيادي براي رسيدن به مرحله نيمه نهايي چمپيونزليگ دارد.

به نقل از ايسنا، آتلتيکو مادريد در ديدار رفت خود در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به تساوي يک بر يک رسيد تا با کسب يک تساوي بدون گل در بازي برگشت نيز راهي مرحله بعد شود.

کورتوا در پايان مسابقه به خبرنگاران گفت: هواداران ويسنته کالدرون مثل هميشه آنجا حاضر خواهند بود و يار ديگر ما در داخل زمين خواهند بود. ما به يک گل خارج از خانه دست پيدا کرديم، بنابراين نتيجه خوبي است و اميدواريم و تلاش خواهيم کرد تا بازي مشابهي ارائه کنيم – فضا را ببنديم و روي ضد حملات به آنها ضربه بزنيم.

او در مورد بازي بعدي تيمش در ليگ نيز گفت: ما امشب دوندگي زيادي داشتيم و حالا بايد تا روز شنبه ريکاوري کنيم و اميدوارم بتوانيم يک پيروزي خانگي ديگر به دست آوريم.

تياگو مندس، هافبک پرتغالي آتلتيکو مادريد از اينکه در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي، ميزبان بارسلونا خواهند بود هيجان زده است.

مندس درباره بازي با بارسلونا گفت:‌ما سخت کار کرديم. بارسلونا کيفيت فوق العاده اي دارد اما باور داريم که بازي فوق العاده اي انجام داديم. حالا همه ما واقعاً هيجان زده ايم تا در ديدار برگشت و در ويسنته کالدرون تمام توان خود را به کار گيريم .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست