بازدید 20600
چقدر صبر کنیم تا بدیهی‌ترین مشکلات اینترنت دیده شود؟!

کاش می‌گفتند لنگر کشتی و یا دندان‌های کوسه‌ها عامل کندی است!

در روزگاری که بسیاری از هموطنان‌مان در سفرند و دسترسی به دنیای مجازی ندارند، اینترنت کشور به شکلی عجیب کند و حتی در ساعاتی از روز به کل مختل و از دسترس خارج شده است؛ در حالی که نه هیچ علتی برای این کندی بیان شده و نه مفروضات و پیش‌زمینه‌های حاکم بر ذهن کاربران ایرانی دنیای مجازی، قادر به توضیح و توجیه آن است.
کد خبر: ۳۸۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶ 01 April 2014
اوضاع اینترنت کشور به قدری رنج‌آور است که کاربران نمی‌دانند گلایه خود را از کجا شروع کنند؛ از خدماتی که باید بگیرند و نمی‌گیرند، از پولی که بابت خدماتِ ناگرفته می‌پردازند، از نظارتی که نیست، از اعمال سلیقه افراد در این حوزه که یک روز ایمیلشان را از دسترس خارج می‌کند و روز دیگر... .

به گزارش «تابناک»، در روزگاری که بسیاری از هموطنان‌مان در سفرند و دسترسی به دنیای مجازی ندارند، اینترنت کشور به شکلی عجیب کند و حتی در ساعاتی از روز به کل مختل و از دسترس خارج شده است؛ در حالی که نه هیچ علتی برای این کندی بیان شده و نه مفروضات و پیش‌زمینه‌های حاکم بر ذهن کاربران ایرانی دنیای مجازی، قادر به توضیح و توجیه آن است.

اگر به این حقیقت آشکار ـ که در باز کردن صفحات «تابناک» و دیگر سایت‌های اینترنتی دیده می شود ـ سخنان یکی دو ماه پیش وزیر ارتباطات را بیفزاییم که از افزایش 30 درصدی پهنای باند کشور سخن گفته بود، کندی اینترنت در تعطیلات بلند مدت نوروزی حکم پرسشی را خواهد یافت که چه بسا جای پیگیری از سوی نهادهای نظارتی مانند مجلس را نیز خواهد داشت؛ اما هرچه آرشیو ذهنی مان را مرور می‌کنیم، از این دست پیگیری‌ها سراغ نداریم که امیدوار به تکرار آن باشیم.

این در حالی است که به جز مراکز دانشگاهی، ادارات دولتی و نهادهایی از این دست، سایر کاربران پر شمار اینترنت در کشورمان برای دریافت این خدمات، هزینه می‌کنند و دست کم به لحاظ حقوق مصرف کننده، حق دارند از کم فروشی شکایت داشته باشند اما حتی راهی برای اعلام این شکایت پیش روی خود گشوده نمی‌بینند.

البته کندی اینترنت تنها مختص به کاربران اینترنت ای‌دی‌اس‌ال و مشترکانِ رو به افزایش وایمکس نیست بلکه مشکلات ارتباط با دنیای مجازی به واسطه اینترنت تلفن همراه (GPRS) در این روز‌ها به مراتب بیشتر از سایرین است اما تا حدودی توجیه پذیر به نظر می‌رسد؛ هرچند مسئولان وعده رفع مشکلات پیش بینی شدنی این عرصه را هم داده بودند!

کاش می‌گفتند لنگر کشتی و یا دندان‌های کوسه‌ها عامل کندی است!

این قول و وعده ها را انگار روی یخ نوشته بودند!

معمای کندی این روزهای اینترنت، در حالی برایمان حل نشدنی مانده که به یاد می‌آوریم در واپسین روزهای سال ۹۲، وضعیت متفاوتی از سوی مسئولان برای این روزها پیش بینی و تبلیغ می‌شد؛ مسئولان پیش‌بینی می‌کردند که کاسته شدن از شمار کاربران اینترنت، وضعیت سرعت را بهبود ببخشد و افزون بر آن اعلام آمادگی می‌کردند که مشکل کوچ برخی کاربران به اینترنت تلفن همراه را مورد توجه قرار داده و رفع کنند.

مهدی خدایی، مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت که به مانند وزیر ارتباطات، بر افزایش چشمگیر پهنای باند کشور در ماه‌های گذشته تأکید داشت، از راه‌اندازی تیم‌های نگهداری شبکه در راستای امنیت و پایداری شبکه ارتباطات زیرساخت به صورت شبانه روزی خبر می‌داد و افرادی مثل علی سپهری راد، معاون شرکت مخابرات از تمهیدات در نظر گرفته شده برای افزایش تقاضا در بخش دیتای شبکه می‌گفتند و وعده می‌دادند که وضعیت نرمالی بر اینترنت کشور در نوروز حکمفرما باشد.

این در حالی است که اکنون به فاصله نزدیک دو هفته از این سخنان و وعده‌ها، کندی و قطعی اینترنت بسیاری از کاربران را به ستوه آورده و تماس با اپراتورهای مراکز رسیدگی به شکایت و مشکلات مشترکان شرکت‌های مختلف هم به یک پاسخ مشترک ختم می‌شود: «کندی اینترنت سراسری است و اگر شکایت دارید باید با بازرسی در میان بگذارید»!

نه راهی برای شکایت از وضعیت موجود وجود دارد و نه حتی اطلاعیه‌ای مانند آنچه در سال های گذشته صادر می‌شد، صادر شده تا کندی اینترنت سراسری پذیرفته و پس از آن، فرافکنی شده و مشکل به هر چیزی نسبت داده شود، جز مسئولان؛ آن گونه که پیشتر بار‌ها گردن کابل‌های دریایی افتاده بود که‌ گاه می‌گفتند به لنگر کشتی گیر کرده و پاره شده و‌ گاه گفته می‌شد با حمله کوسه‌ها آسیب دیده و نیازمند تعمیر است!

اینجاست که ظاهرا باید سوخت و ساخت و عمری که به بطالت صرف می‌شود تا اتصال به اینترنت برقرار شده و پس از آن، یک صفحه ساده با کلی معطلی بارگزاری شود را جزو الزامات دسترسی به دهکده جهانی از دریچه کشورمان گذاشت و از مسئولانی که کندی اینترنت هرگز برایشان دغدغه حقیقی نبوده پرسید: تا کی باید منتظر ماند و امید داشت که روزی کلید اینترنت کشور یافت شده و یا دست کم بدیهیات عرصه خدمت رسانی مورد توجه قرار گرفته و یک عذرخواهی ساده از مشتریانی که پول می‌دهند و خدمت نمی‌گیرند به عمل آید؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۷۷
انتشار یافته: ۱۴۴
اینجا ایران است و فکر نکنید سال نو شده امکانات و تکنولوزی هم نو میشه بلکه کند تر میشه که تند نمیشه


خودمونیما اینجا کی به کیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
من چند روز قشم بود ، اس ام اس البته ببخشیدآآآآآآ gprs قطع بود هیچ اس ام اس هم نمیرفت
تازه از googlemap هم کمک میگرفتیم مثلا کلی شارژ اینترنت پولی هم هدر دادم
رامتین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
کسی که میگه مشکلی نداشته کاربر حرفه ای نیس من از همه سرویس دهنده ها تو این یکی 2 سال اینترنت داشتم:

پارس آنلاین
آسیاتک
شاتل
صبانت
وایمکس ایرانسل
مخابرات
مبین نت
و آخری هم های وب هست که الان دارم استفاده میکنم همزمان با مبین نت

همشون نهایتا میگن مشکل از زیرساخت هست و دست ما نیست!

معلوم نیس آدم باید بره خره کی رو بگیره؟!

منم فکر میکردم تو عید شاید پهنا کیفیتش یکم بهتر شه قبل عید اینترنت 8 مگی بنده تا 4 مگ سرعت میداد الان شده 1/5 واقعا خیلی جالبه.

این همه هم این مبین نت پول میگیره برا هر گیگ اینترنت با سرعت 2 مگ 13 تومن پول میگیره.

بنده کارم با سرور هست و باید ریموت بزنم یا با پوتی وصل شم که اصلا تو بعضی از ساعات به سرور وصل نمیشه، کسی هم که میگه مشکل نداشته احتمالا از اینترانت داخل داشته استفاده میکرده و ایمیل هاشو تو چاپار چک میکرده...

......، اینم از تدبیر و امید در ضمن به من سبد کالا هم ندادن مسئولین لطفا رسیدگی کـــــــــــــــــــــــــــنن.
امیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
من یه خط Adsl دارم و به عنوان پشتیبان دارم کلی هم هزینه برای یه خط wimax میدم. معمولا هم درست همون موقع که به اینترنت نیاز شدید دارم هر دو تا مرز قطع شدن کند میشن.

واقغا متشکرم.
دلاور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
رامتین تو اینترنت 8 استفاده میکنی و انتظار سبدم داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
آقای مثلا رامتین !!!
اینترنت8 مگ رو برای چی میخوای ؟؟
تو احتمالا کارمند همراه اول نیستی ؟؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
بخدا من به یک کانکشن 20 کیلیو بیت بر ثانیه بدون قطعی هم قانعم ! کجاست یاریگری که مرا یاری کند ؟
من اشتراک از شاتل دارم وتقریبا 2 ماه هست که از ساعت 12 شب تا صبح سایت های گوگل و جیمیل باز نمیشه و بخش فنی هماشاره کردند که مشکل از زیرساخت هست.
معلوم نیست اگر همه دنیا که رشد اقتصادی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان داشتند مشکل امنیتی رو بهانه میکردند تا سرعت اینترنت رو کم کنند الان وضعیت چی میشد. فکرکنید اگر کنترل اینترنت دنیا دست مسوولان ایران بود الان سایت آمازون و ebay و هزاران سایت دیگر که کسب وکار اینترنتی رو رونق دادند و مدل جدیدی از کسب وکار در دنیا رو ارائه دادند وجود داشت؟؟؟ کجا هستند افرادی که دائم دم از مدیریت جهانی می زدند؟؟؟
باید از خدا بخواهیم که این افراد دست از مدیریت اینترنت ایران بردارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
من تهرانم و مشکلی در اون ساعت ندارم. حتما پیگیری کیند. فکر میکنم شاتل مشکل داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
عزیزم. شما می تونید به جای استفاده از این سایتهای استکبار جهانی که مدام دارن اطلاعات شما رو میدزدن از جایگزینهای داخلی اونها استفاده کنید. ............................................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
من هم شاتل دارم و با اینکه برای اینترنت شبانه پول می گیرند ولی سرعتش خیلی کم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
دقیقا منم همین مشکل رو دارم، از ساعت 1 بامداد به بعد به زحمت وارد Gmail میشم، شاتل هم میگه همه چی Ok و خط شما رو به راهه! دلیلش رو می دونم، دلیلش اینه که خود شرکت از ساعت 1 شب تا حدود 7 صبح سرویس رایگان حجمی رو ارائه میکنه و برای اینکه کاربران نتوانند از سرویس رایگان دانلود کنند سرعت رو به شکل وحشتناکی پایین میاره در حد diap up
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
من بابل هستم ، 4 ماه اشتراک پارس آنلاین گرفتم که به اجبار و زور گفتن باید از این شرکت بگیرم که 3 ماه هست سرعتم اندازه gprs هم نمییشه
256 کیلو بایت سرعتمه اما اندازه دیال آپ کار میکنه ، شکایت تلفنی هم کردم اما جواب ندادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
منم دقیقا این مشکلو دارم.ولی نه شبا بلکه اکثر مواقع.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
دقیقا درست می گین
سایت های ایمیلی و https اصلا باز نمی شوند!
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
از عید به اینطرف سرعت اینترنت من خیلی بهتر شده و مشکلی نداشتم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
منم همین مشکل رو با شاتل دارم. از 11 شب تا 4 و 5 صبح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
شاتل چون میخواد دانلود رو تو شبا کم کنه مرتبا قطع و وصل میکنه و سرعت رو پایین میاره البته Https هم باز غالبا باز نمیشه که میگن از زیر ساخته و از صبوری شما ممنونیم!
کیفیت و سرعت اینترنت که در ایران فاجعه هست. ولی توی عید حداقل من مشکلی نداشتم. بقیه رو خبر ندارم.
پاسخ ها
کورش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
چرا پرچم کنار اسمت مال آمریکاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
چون با انتی فیلتر وصل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
دوستمون با فیلترشکن آمریکایی اومده تابناک!
از صبح در باز کردن گوگل با پراکسی و بدون پراکسی مشکل دارم!

والا بلا آینده دنیا و تجارت فقط و فقط در اینترنت میگذره و بس. شمایی که اقتصاد برات مهم هست بیش از هرچیز باید زیر ساخت اینترنت مهم باشه.

فقط میشه افسوس خورد...
چرا علتش تلاش و آزمایش برای فیلتر کردن گوگل است
مشکل اصلی به نظر من توی فیلتر کردنه. وقتی که میخوان فیلتر کنن، یعنی باید کنترل کنن. با سرعت اینترنت بالا و پهنای باند زیاد، نمیتونن فیلتر کنن. در نتیجه سرعت رو میارن پایین.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
احتمالاً درد اینترنت همینه...
ای ول...
فقط حرف حرف.......!!!!
پس کو عمل؟؟!!
من اینترنت 2 مگ شرکت مبین نت دارم تو ارومیه
صفحه تابناک هم با تاخیر باز میشه حالا چه برسه به سایتهای دیگه
در ضمن میخواستم حسابمو شارژ کنم
که با تعجب دیدم هزینه هر گیگ شارز 2 مگابایت از 12700 تومن امده به 12900
که واقعا چی بگم .پس چی شد انایی که میگفتن تعرفه رو میارن پایین.
معلوم شد همش حرفه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
چرا اینقدر گرونه ؟ من برای هر گیگ اینترنت 1 مگ 3900 میدم . البته اینم گرونه ها ولی واقعا 12900 خیلی زیاده :|
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
به ما بدند هر گیگ30000 بگیرند ولی واقعا سرعت 2 مگ بدهند نه 128 کیلو یاکمتر به اسم 2 مگ!
کم فروشی فقط درترازو و کیل نیست.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
تعرفه کم شده که فقط 200 تومن گرون شده وگرنه باید حداقل 20درصد گرون میشد، فکر کردین هزینه ی یه ISP فقط پهنای بانده!!!
صحبت فیلتر و اینا نیست ، چون اوضاع سایتهای داخلی هم تعریفی نداره نمونه مثال بارز ، همین سایت شما سکسکه ای میاد بالا ، جون آدم میاد بالا ، ما که عادت کردیم حالمون دیگه بهم میخوره اعتراض هم کنیم
اینترنت ماهواره ای هم که جرمه استفاده ازش کلاً خدا نکنه یک چیزی پیچش داخل وصل باشه پدرمون در اومده !
دانشمندان ثابت کرده اند که سرعت حلزون قطع نخاع شده با سه بار سکته 15 درصد از سرعت اینترنت ایران بیشتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
خیلی با حال گفتی ! دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
:))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
دمت گررررررممممممممم
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
حلزون نخاع نداره ! مثل کرمه :)
اي بابا واقع بين باشين لطفا اينجا ايرانه!! اروپا كه نيست عزيزان.. ما نبايد اينترنت خوب داشته باشيم مثل ... و ... و ....!! .........................
تابناک جان ایراد از خودته وگرنه فارس که خوب باز میشه! ;) باید در اخبارت تجدید نظر کنی..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
سیم فارس رو از یه طرف دیگه کشیدن لنگر بهش گیر نمیکنه ، کوسه هام بهش کاری ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
فارس از خودشونه !!
الان ساعت 11:35 شب هست
از ساعت 10 میخوام جیمیل باز کنم نمیشه که نمیشه
جون عزیزتون جون هر گی دوسش دارین دست از سر ین اینترنت بردارین ، تو رو به ارواح از دست رفته هاتون اینقدر زجرمون ندین ، به خدا ماها گناهی نکردیم ، دیگه ضله شدیم ، بگین آقا اینترنت آها قطع.. تا خیالمون راحت بشه پاشیم بریم یه خاکی تو سرمون بریزیم
چند روزیه اومدم مالزی این کشور هیچی نداره ولی بخدا راحتم که هر کاری میخواهم بکنم لازم نیست فیلتر شکن باز کنم یا بخاطر قطعی اینترنت مدم ریاستارت کنم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
پرچم مالزي چه جالبه.!
ای دی سی ال الان از لاکپشت هم سرعتش کمتر شده بعضی وقتها هم خوابش می برد
کوسه ها را مراقب باشید!
برای دهه ی ثبت نام یارانه برنامه های مشکوکی دارند.
قرار است خانوادگی به کابل اینترنت حمله کنند!
جریان کاهش 30درصدی تعرفه های اینترنت چی شد من از شرکت آسیا تک استفاده میکنم تا امروز هیچ گونه کاهش قیمتی ندیده ام.
اخيش !يه كمي خيالم راحت شد! پس كل كشوراين مشكل را دارند؟ براي يكسال يك ميليون تومان به شركت مخابرات حسن اباد رويان در شمال دادم تا خيرسرم در تعطيلات بتوانم از اينترنت پرسرعتش استفاده كنم ، دريغ از يكساعت مفيد طي اين چند ماه، شماره هاي پشتيبانيش هم كه ول معطلن و اخرش هم ميگن همينه كه هست نمي خواهي برو فسخش كن ! تازه پولي بهت برنميگردونيم و مابقي رو به حساب بستانكاري خط تلفنت ميزاريم ! برو حالشو ببر! مچكريم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
گرفتن اینترنت از مخابرات اشتباه محضه !
من کرمانم مبین نت که دیگه .... کم فروشی ترافیک میکنه و تو عید کند میشه بر عکس پارسال که خوب بود واقعا ... است
ببینیدمابه چه روزی افتادیم که سرعت اینترنت افغانستان از کشور ما بیشترهست
الان بهترین شرکت های دنیا درآمداشون از اینترنته مثل گوگل ماکروسافت فیسبوک توئیتر
اما توی ایران چی؟
یه سایت بزن به امید کسب درآمد اما باید هزارتا سد رو رد کنی , نمیدونم بری نیک ثبت کنی,سامانه ثبت کنی, توی هاستینگ هم که باید ثبت کنی
همشون هم اطلاعات جدو آبادت رو میخوان
بعدشم سیاست هاشون که معلوم نیست هر سایتی بزنی احتمال فیلتر شدن داره
توی ایران باید بری ................
سلام
بله مدتی هست که مشکل اینترنت دوباره شروع شده مثل پارسال.
اینبار داستان اینه که سازمان های مرتبت دارند روی پروتکل UDP کارهایی انجام میدن که بتونند به طریقی محدودش کنند تا نرم افزارهایی که از این پروتکل برای انتقال داده استفاده میکنند کند یا از کار بیوفتن.
یک سری از نرم افزارهای چیز پی انی و نمونه دیگه مثل نرم افزار های چت و گفتگوی آنلاین عملا کار نمیکنند یا ارزش کار کردند دیگه ندارند.
کسایی هم که بازی آنلاین میکنند مشکل برمیخورند و دیگه باید از این سرگرمی کنار بکشن مگه افراد خاص که راه عبورشو بلدن.

بهرحال جریان اینه.. کسایی که مشکل با این پروتکل کار میکنند کاملا براشون این موضوع روشن شده.

اما بقیه پروتکل ها یا پورت ها مشکلی نداشتند
پاسخ ها
کاسب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
مثله قضیه ویروس و انتی ویروس.خودشون فیلتر می کنن،خودشونم میان چیلتر شکن میفروشن.از همه طرف .....
واقعا جاي تاسف داره اينترنتي كه هر شب و هر روز اعصاب همه كاربرا رو خورد مي كنه و ظاهرا قرار هم نيست ساماني بهش داده بشه. دوماه كه شارژ نكني اينترنتتو بايد بري تو صف چهارماهه مخابرات كه دوباره وصلش كنن!!!
من اشتراک ...دارم شبها بارها سرعت رو تست کردم 154-85 و... کم فروشی دیگه چی میتونه باشه.نه نویز خط دارم نه هیچ مشکلی فقط سرعتم از 512 Mb اینه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
سرعت شما بالاتر از 512 هم هست . سرعت 512 مگابیت واقعی 64 کیلوبایته
اقدامات مسئولين ذيربط درخصوص اينترنت درست درمقابل اهداف كلان كشوري است
من چند روزه که اومد ایتالیا قبلا تو یه دانشگاه غیرانتفاعی هیئت علمی بودم و وقتی که هیچکس دانشگاه نبود و همه پهنای باند دانشگاه برای من بود من نهایتا باسرعت 300 کیلو بایت برثانیه دانلود میکردم.
الان توی یکی از شهرهای نچندان بزرگ ایتالیا هست(باری) تو خوابگاه باکلی دانشجو سرعت دانلودم هم 10 مگا بیت برثانیه است یعنی این اتاق کوچولوی ما سرعتی حدود 33 برابر کل دانشگاه قبلی را داره :)
پاسخ ها
ابراهیم
| Italy |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اصلاح می کنم.
سرعت من اینجا 10 مگا بایت برثانیه هست با حجم نامحدود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
پیتزا خوردی یاد ما هم باش!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
سوختم خاكسترم را باد برد سرعت نتت مرا از ياد برد
سزاي گران فروش !! نخريدن است،،
بايد كمپين بگذاريم و تا زماني كه أوضاع اينترنت خوب نشد تا جايي كه ميتوانيم از اين اينترنت ( فاجعه ) استفاده نكنيم ،، براي يك بار هم كه شده با هم باشيم و امتحان كنيم ،،، حتماً جواب ميده ،، البته اگر تابي كمك كنه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
می تونی بر تو غار زندگی کنی بگی چون مسکن گران هست
عزیزم درسته تحریم کردن در بعضی مواق خوبه ولی اینترنت جزو زندگی ما شده مگه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اتفاقا مسولین خیلی خوشحال تر میشن اینترنت استفاده نکنی چون اگه میخواستن درستش کنن تا حالا درست شده بود
یادش بخیر شعار های انتخاباتی چقدر جیگر بودیم باور کردیم
بابا منم شاتل دارم چند روزه خیلی قطعی داریم اما از ایرانسل هم شاکیم بابا جی پی آراس تو تهران پدر آدمو در میاره اثلا کار نمیکنه چیکار میشه کرد این چه وظعیتیه آخه
واقعا جاي تاسف داره اينترنتي كه هر شب و هر روز اعصاب همه كاربرا رو خورد مي كنه و ظاهرا قرار هم نيست ساماني بهش داده بشه. دوماه كه شارژ نكني اينترنتتو بايد بري تو صف چهارماهه مخابرات كه دوباره وصلش كنن!!!
من یکی از کاربرای وایمکس ایرانسل هستم متاسفانه به من حجم ارتباطی 1mb با سرعت دانلود 512mb که حداکثرش هست تهیه کردم تا به حال سرعت دانلود من از 98mb بیشتر نشده که نشده
باز خدا را شکر از کره شمالی یه ذره جلوتریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
نه اتفاقا عقب تریم . چند وقت پیش همین تابناک سایتی رو معرفی کرد که سرعت اینترنت کشور های مختلف رو می شد دید . سرعت کره شمالی 17 مگابیت بود :)))
مرسی تابناک،
برای ما هم که 1 مگ شاتل داریم شبها دقیقا میشه مثل دیال آپ!
زتگ زدیم میگن نرم افزار هوشمنده!
یعنی چی اونوقت. اسم این .... نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
بله اسمش ....، منم مشکل شما رو دارم، ولی بجای اینکه قبول کنند مشکل دارن صورت مساله رو برای مشتری تغییر میدن، دریغ از اینکه ما داریم می بینیم که ساعات پایانی شب سرعت خیلی افت میکنه
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید. بر بر اساس همین مثل می گوییم از اینترنت پر سرعت خسته ایم مرحمت فرموده ما را به دیال آپ برگردانید.
از 26 اسفند سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت تو خراسان رضوی با اینترنت مخابرات بار نمیشه .... هر روز زنگ میزنم میگن داربم درستش میکنیم ... جالب اینه که با اینترنت سایر شرکت ها سایت مذکور باز میشه.... از کار و زندگی واسه گرفتن یه صورت حساب میفتم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
اینترنت مخابرات بدرد نمیخوره .
10000 تومان برای یک ماه اینترنت و 2.5 گیگابایت میدی به همراه اول ولی بعد از یک ماه تلاش به علت قطعی و کندی سرعت فقط 71 مگابایت تونستم استفاده کنم. یعنی چی آخه؟ ..... یعنی چی؟ مال مردم خوردن یعنی .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
دقیقا همین مشکل رو منم دارم و پول زور از من گرفتن که بره گلوی مادر و پدر و خواهر و برادر و بچه هاشون
امروز حدود یک ساعتی سایتهای خارجی از دسترس خارج شد و سایتهای داخلی در دسترس بودن پورتهای خارج از کشور رو دارن تست نی کنن که ببندن برام کاملا مشخص بود حتی سایت تابناک که دوستان میگن دیر بالا می اد مطمین باشید اشکال از سرورهای تابناک نیست بلکه دامین تابناک رو محدود کردن چراکه من از فیلتر شکن استفاده میکنم سرع سایت بالا می اد
....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
پرچم هيچ كشوري رو نداري؟؟؟!!!
چیمون درسته که این درست باشه؟ به هرچی دست میزنی حداقل یک جای کارش میلنگه
در تحقیقاتی که انجام دادم متوجه شدم که کابل های نوری انتقال دهند دیتا ار کلونی مورچه ها عبور کرده و متاسفانه مورچه ها علاقه زیادی به تخم ریزی در دالانهای فیبر نوری دارند و عبور نور لیزر از این تخم ها به داحتی نبوده و لذا سرعت اینترنت کاهش پیدا میکند. پس به مسئولین ایراد نگیرید. چون آنان باید پول خرید اینترنت را به خارجی ها پرداخت کنند و چون سرعت اینترنت پائین آمده پس پول کمتری به طرف خارجی بدهند و همچنین چون پول اشتراک را از مردم گرفته اند پس هم صرفه چویی کرده اند و هم میتوانند این پول را خرچ مثلا" گسترش زیر ساختها کنند و مردم هم که مسافرت عید رفته اند و کی به کیه.؟!!!!!!!!!
فکر می‌کردم که فقط من این مشکل رو تو تبریز دارم. مصادف با شروع سال نو، وسط روز یهو اینترنت قطع میشه و بعد از وصل شدن هم باید یه مدت صفحه مخابرات رو تماشا کنم تا بالاخره وصل شه!!
اینترنتم 128 هست. میتونم 512 هم بگیرم ولی راستش به پولش نمی‌ارزه!
مشکل فیلتر بسیار گسترده و بیش از حد است. حجم فیلتر سرسام آور شده بطوریکه یک بار دنبال خبری در رسانه های خارجی می گشتم بدون اغراق دو صفحه اول گوگل هر چی سایت خبری بود فیلتر بود! عکس که دیگه نگو شما دنبال عکس هویج هم بگردی بیشتر سایت ها بلاک است.
بدون فیلتر شکن کار زیادی نمیشه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
من دانشجوی دکترای فیزیک ام آقا دنبال هر مطلبی میگردم یا از اون طرف تحریمه یا از این طرف فیلتر!!
دوستان زیاد خودتون خسته نکنید ، چون ظرفیت پهنای باند دریافتی ایران از شبکه اینترنت جوابگوی همه نیست و بیشتر اون رو هم معلوم نیست چکار میکن (البته فکر کنم برای فیلترینگ استفاده میشه ) میمونه یک مقدار خیلی کم که باید بین این همه مشترک تقسیم کنن، طبق استاندارد ضریب 1 به 10 عرفه اما به همون دلیلی که بالا گفتم و به دلیل اینکه تو ایران بحث دامپینگ (در انحصار داشتن یک کالا و یا خدمات) یه چیز معمولیه و کسی هم نمیتونه ازشون بازخواست کنه این ضریب تو ایران شاید 1 به 1000 هم برسه و کندی هم به همین دلیله
والا به قول مش قاسم دورغ چرا، تا قبر آ آ آ آ
ما که نمی فهمیم شما از چی صحبت می کنید فکر نکنم اسمش رو درست تلفظ کنید یا قطعا اسمش اینترنت نیست، شاید اونترنت یا چیزی شبیه به اون باشه
من اینترنت مخابرات دارم و ساکن کرمانشاه هستم بهمن ماه بسیار سرعت پایین بود قطعی خیلی زیاد بود با اپرانور تماس گرفتم میگفت سراسری است بهشون گفتم من بابات یک ماه 26 هزار دادم حق دارم همیشه اینترنت داشته باشم با همون سرعتی که پول دادم ولی انگار نه انگار که کم فروشی میکنن
برج 12 هم 100 بار باهاشون تماس گرفتم به خاطر کندی یک کلمه را دیکلمه میکردند همش میگفتن پورت منطقه شما پر شد منم بهشون جواب میدادم شرکت ما در مرکز شهر است اون که زودتر پورتهایش پر شده پس چرا باهم هم کند شده اند!
آخرشم یک آقای بهم گفت خودت را خسته نکن سرعت اینترنت کلا افت کرده
واقعا خجالت آوره سرعت اینترنتمان
سلام و سال نو مبارک. مشکل اصلی در ایران مردم آزاری و عدم احترام به حقوق مردم است. امیدوارم مشکل حل بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
آی گفتی
خودتون خسته نکنین
همگی باهم سه بار بگین جیگرم جیگرم جیگرم مشکلات حل میشه!!!!!
امروز اینترنتم رو شارز کردم با کمال ناباوری دیدم قیمتش رفت بالاتر. من ماه قبل 15900تومن شارژ کردم ولی این ماه 16200 تومن.مگه قرار نبود قیمت بیاد پایین؟....
پاسخ ها
امین
| United States of America |
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
کاراشون تو همه چی برعکسه وقته که میگن این کارو میکنیم برعکسشو انجام میدن مثل رئیس سابق بانک مرکزی که میگفت دلار ارزون میشه یا اینکه قیمت خودرو میاد پایین (آره چقدرم اومد پایین) و .........
پس بیخودی خودتونو خسته نکنید
من خودم از عصر تلکام استفاده میکنم سرعتش برای پولی که میگیرن خیلی کمه
دانلود شب که دیگه ..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
شاتل قیمتها رو کم کرده
علاوه بر سرعت کم بسیاری از شرکتهای اینترنت واقعا کم فروشی می کنند که هیچ، نظارتی هم نمیشه و در بهترین حالت میگن کندی سرعت از ما نیست مال خط تلفن شماست .
یه چیز که جالبه سرعت باز کردن سرور ها که تو ایرانه خیلی کند تر از سرو های خارجه

................................................
از همه جالبتر بسته های همراه اوله. 2.5 گیگ ترافیک در یک ماه بهت میدن, ولی عمرا اگه بتونی از 100 مگ اون استفاده کنی.
اینترنت تو ایران مث یه پنگوئن باردار میمونه که زیر بارون با عشقش داره قدم میزنه
شنیدین کره جنوبی اینترنت بی سیم 300 مگ میخاد بیاره؟
از نماینده آسیاتک می پرسم برای چی قیمت ها تغییر نکرده...میگه قیمت ها بیست درصد کاهش پیدا کرده...ببین تو روز روشن دارن ....
تابناک جان دمت گرم. لطفا این موضوع را پیگیری نمایید. طی 10 روز گذشته سرعت اینترنت وحشتناک شده و متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست. به چه کسی باید پناه برد؟
«بسم الله الرحمن الرحیم . ویل للمطففین الذین اذا اکتالوا علی الناس یستوفون . و اذا کالو هم او وزنو هم یخسرون . الا یظن اولئک انهم مبعوثون . لیوم عظیم . یوم یقوم الناس لرب العالمین.»

وای به حال کم فروشان آنان که وقتی چیزی را با پیمانه یا وزن از مردم تحویل می گیرند کاملاً حق خود را استیفاء می کنند ولی وقتی چیزی را تحویل مردم می دهند در پیمانه و وزن کمتر می دهند. آیا آنها عقیده ندارند که بعد از مرگ زنده خواهند شدو به روز بزرگ رستاخیز ایمان ندارند .
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
ای دوست خوب و سرخوشم ، اگه اینها گوششون به این چیزا بود که الان ایران گلستان بود.
من تو استان فارسم، نمیدونم دیروز بود یا پریروز که جی میل باز نمیشد، با فیلترشکن بازش کردم!!!!
البته الان درسته ولی سرعت اینترنت یه کوچولو (نه خیلی زیاد) نسبت به 2 3 روز گذشته کم شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
ما همیشه توی خوابگاه دانشگاه چک میل با فیلتر شکن انجام میدیم بدون فیلتر شکن باز نمیشه
ما تو جاده ماشینمون خراب شدو دنبال شماره امدادخودرو در اینترنت بودم،اینترنت سیمکارت افتضاح بود به صورتی که کل کاری که لازم برای گرفتن شماره بود زدن عبارت توی گوگل ومشاهده لیست سایت هابود که حدود نیم ساعت طول کشید.همراه اول بود سیمکارتم،یعنی افتضاحه
برای یکی ازقدرتهای جهانی این پسندیده نیست !!!
وضعیت همینه دیگه! آقا اینجا ایرانه. مواظب باشید حقتون رو نخورند نیازی نیست چیزه اضافی بهمون بدن!!
این موضوع نشون میده که بحث کندی سرعت و فیلترینگ چیزی فراتر از دولت هست کمااینکه این نوع برخورد با اینترنت و مردم با عوض شدن دولت هم نغییر نکرده
ای وای براسیری که ازیاد رفته باشد در دام مانده باشد صیاد رفته باشد ۰
دقیقا بیست دو دقیقه طول کشید تا بالاخره صفحه جیمیل بنده باز شد. کل استفاده من استاد دانشگاه با 22 سال سابقه تدریس از این تکنولوژی یک ایمیله و چهار تا سایت خبری داخلی. دیگه نه اعصابشو دارم نه حوصلشو که زنگ بزنم به اون شرکت محترم و باز همان جواب تکراری را بشنوم. «مشکل مربوط به شرکت ما نیست».
بنده میدونم تقصیر کیه. تقصیر منه بدبخته که از اونور دنیا پا شدم بیام اینجا که خیر سرم به مملکتم خدمت کنم.
ا از ساعت ٨ شب تا ساعت ٢ بامداد وايبر قطع بود؟!!! چي كار دارن مي كنن معلوم نيست!!ديگه وايبر كه فقط زنگ و پيغام به شماره تلفن هاي آشنا هست!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
نه عزیزم من و شما درکمون در حدی نیست که بفهمیم... :-)
چرا راجع به اين فيلترينگ .... چيزى نميگيد همه سايتاى اس اس ال از كار افتاده به جز بانك ها
اینجا وقتی فیلم داونلود میکنم برای اینکه به کامپیوترم فشار وارد نشه رو داونلود منیجر محدودیت ماکسیمم سرعت گزاشتم که بیشتر از 500 کیلو بایت نشه ولش کنی تا 5-6 مگ هم میره اصلا یه وضعیه نمیزاره کار کنی 2-3 دیقیه طویل میکشه داون نشه نمیزاره فکر کنی...تو ایران که بودیم داونلود یه فیلم مثل یه پرو
ژه بود راحت چند روز طول میکشید
سلام
خوشبختانه ما توی استان فارس هستیم و مشکلی بابت اینترنت نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
شما از کدام شرکت اینترنت داری ؟ , بفرمایید تا من هم از آنجا ایترنت بگیرم , من شخصا" آسیاتک - 2020 - مبین نت و همیارنت را تست کردم همگی سرعت افتضاح و غیرقابل دارند.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
آسیاتک
باز دارن روی چه چیزی عملیات انجام می دن می خوان که چه سرویس چیز شکنی رو از کار بیندازند.
بابا ول کنید این اینترنتو .با اعصاب مردم بازی نکنید؟
مخابرات شیراز هم عیدی ما را داد درست از اول عید تا 5 فروردین اینترنت ما قطع شد2020.
من البته مشکلی ندارم؟!
.
.
.
.
آهان یادم رفته بود دیگه ایران نیستم!! شرمنده... خبر بعدی لطفا!
پاسخ ها
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
ها ها ها// یخ زدم یکی بهم لباس گرم بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
جالب بود خندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
کاش منم مثل تو بودم
شاید دوستان این مسئله برایشان جالب باشد من از اینترنت شرکتها مختلف تو این چند ساله استفاده کردم با سرعتها مختلف و نکته ایی که فهمیدم این است سرعت ۱۲۸ با سرعت ۱گیگ هیچ فرقی ندارد و فقط پول دور ریختن است دلیل هم این است تمام شرکتهاisp (حتی خود مخابرات) در طول روز تمام پهنای باند خود را باز میگذارند حالا ۲ یا ۴ و ...... و هر کس توانست بیشتر استفاده کند نوش جانش . حالا این بستگی به مخابرات منطقه تان دارد که از چه نوع سویچی استفاده میکند فاصله شما تا مخابرات نوع کابلی که تا خانه شما امده وسیم کشی داخلی به همه اینها بستگی دارد . حالا بااین تفاسیر سرعت دانلود شرکتها اکثرا از ۵۱۲ بالاتر نیست و شما حداکثر بتوانید ۳۰۰ تا ۳۸۰ کیلو دریافت کنید اون هم اگر همه چیز درست باشد . حالا که شب میشود این شرکتها به خاطر مجانی بودن و ازاین حرفها پهنای باند تا حد امکان پایین میاورند بعد این پهنای باند را بین تمامی کاربران در حال استفاده شر میکنند و این میشود که سرعت از دال اپ هم کمتر میشود. البته موارد استثنا هم وجود دارد ولی عموما این کار میکنند. البته وایمکس و gprsخودش حدیث مفصل دارد که بماند.
یک سوالی که ذهن منو مشغول کرده اینه که، چرا اسم این اینترنت رو پرسرعت گذاشتن؟
الان 13 فروردین از صبح اینترنت هی قطع میشه
128نامحدود اندیشه سبز خزر دارم...سرعت آپلود شده بود3کیلو بایت! دانلود8کیلو بایت! :)))) یاد دایل آپ بخیر...
حتی اون موقع که سالم بود هم هرگز سرعت دانلود بالاتر از16 ندیدم! الان چندین ساله همین سرویس رو دارم و با اینکه میتونم سرویسهای گرون تر (دقت کنید گرون تر نه بهتر! چون تو ایران فقط قیمت سرویسها فرق میکنه سرعتشون که یکیه!) بگیرم اینکارو نمیکنم...آرزوی دانلود یه فیلم یا یه بازی رو دلم مونده! یه بازی 10گیگی رو باید چند روز بزارم به نظرتون تا دانلود بشه؟! -_-
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
برادر من اینترنت 2 مگ دارم به زور تا 90 کیلو داره دانلود میکنه.واقعا صبانت دیگه شورشو در آورده.علنا دارن کم فروشی میکنن
بله دیگه دلیلش که مشخصه علت اینا چیه!
من ساکن چین هستم به جزء خبرگزاری فارس هیچ سایت دیگه ایی باز نمیشه
...کاربران خانگی حق ندارند اینترنت با سرعت بیشتر از 128 استفاده کنند. تا کی باید مردم رو محدود کنند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
چرا اراک که میشه فقط قیمتش بالاتره
شاتل عیدی 2 گیگ داده مخابرات هم 1 گیگ. اینارو که نمیگین.
تنها جوابی که می تونم به شما بدم اینه که همه با هم همصدا بگید: روحانی مچکریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
اینترنت ربطی به دولت نداره
به نظر من تابناک بهترین سایتیه که در داخل فعالیت میکنه و اصلا به دنبال رقابت نستم.
...
تو کامنت ها دیدم که بسیاری از دوستان از سرعت پایینی که دارن ناراضی هستن و مثلا دوستی میگه "128 داره ولی آپلود شده بود3کیلو بایت! دانلود8کیلو بایت! "
به نظرم بهتره بریم و قراردادی که با شرکت اینترنی بستیم و یکبار دیگه بخونیم و اطلاع دقیق تری نسبت به کالایی که خریدیم بدست بیاریم! بی شک از ابتدا میتوان حدس زد که بروز این مشکلات حتمیست.
اما ما چرا به این قرارداد ها با شرکت های سودجو تن میدهیم؟؟
عدم آگاهی؟ صرف هزینه ی کمتر؟ ... .
مسخره نیست که قسمت سرچ گوگل کار نمیکنه ؟ سایت یاهو هم باز نمیشه البته اگر از قبل ایمیلتون تو اندرویید باز باشه میتونید ایمیلهاتون را چک کنید ولی صفحه اول یاهو اصلا باز نمیشه ... صفحه اول گوگل بالا میاد ولی اگر چیزی را سرچ کنید اصلا کار نمیکنه ! ....
متاسفانه علاوه بر کندی اینترنت همراه اول در تعطیلات نوروز هزینه گران استفاده از این اینترنت کند و وقت تلف کن وبدون کسب نتیجه مزید بر ناراحتی کاربران میباشد امیدوارم بزرگان اقتصاد فکری هم به حال سرعت وقیمت این خدمات که فشار زیادی بر کاربران میاورد باشند
اینترنت 512 مخابرات دارم
امروز فوق العاده افت سرعت دارم
علاوه بر اون بعضی سایت اصلاٌ باز نمیشن
خدا رو شکر بالاخره یکی پیگیری کرد، من دانشجوی ارشدم خیر سرم توی تعطیلات خواستم درس بخونم و چند تا مقاله رو پیگیری کنم، واقعا سرعت اینترنت مذخرف بود و حسابی حال منو گرفت، شرکت آسیاتک با سرعت 2048 واقعا مسخره است
سلام دوستان. من خراسان جنوبی هستم. سرویسم 256 کیلوبیته. 6ماهه گرفتم. ماهی 13.900. سرعت دانلودم میانگین 260ه. از مخابرات سرویس گرفتم. منکه واقعا راضی ام. شمارو نمی دونم.(البته کاملا قبول دارم سرعت اینترنت ایران افتضـــــــاحه)
هروقت قیمت دلار رو درست کردن اینم می کنن..
هههه..
سلام به همه .با این توضیحات دوستان در مورد adsl جانم فدای وایمکس ایرانسل
حرف دل ما رو زدی...
خسته شدیم به خدا...
تا چند روز پیش طرح یک ماهه GPRSایرانسل خریده بودم، آقا جون به لب می شدم تا یم صفحه ساده باز کنه...
یک ماه گذشت ولی به مدد سرعت لاک پشتی شون از دو گیگ تونستم فقط 300 مگ استفاده کنم و بقیش هم به فنا رفت...
ADSL مخابرات گرفتم، اون هم رو اعصابه...
مخصوصاً شبها از 12 به بعد که دیگه اصلاً قطع میشه...
رفتم وایمکس ایرانسل بگیریم، هر جا رفتم گفتن مودم نداریم...
زنگ میزنی پشتیبانی ایرانسل میگی GPRS خیلی کند هست، میگه تعداد استفاده کننده زیاده!!!!!!!!
آقا ما دردمون رو به کی بگیم...
بابا به خدا افغانستان داره از ما جلو میزنه(تو همه زمینه ها)....
"خواهشاً درج کنید"
من adsl یک مگ دارم زمان گرفتم 3 دقیقه طول میکشه تا صفحه ی گوگل باز بشه......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی