بازدید 4095

«زهرا»؛ نام نخستین فرزند دختر سال 93 کاشان

کد خبر: ۳۸۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ 27 March 2014
رئیس اداره ثبت احوال کاشان از تولد نخستین فرزند دختر کاشانی در سال جدید با نام مبارک «زهرا» خبر داد.

به گزارش فارس، علی مستوری اظهار داشت: نخستین فرزند دختری که تاریخ تولد و صدور شناسنامه آن در سال جدید در شهرستان کاشان ثبت شده نوزادی به نام «زهرا» بوده است.

وی خاطرنشان کرد: البته نخستین فرزند ذکوری که در سال جدید در کاشان متولد شده و شناسنامه‌اش توسط والدین این نوزاد دریافت شده پسری به نام محمدمتین بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان کاشان با اشاره به آمار ولادت و فوت در شهرستان در سال گذشته بیان داشت: 5 هزار و 661 نفر در سال گذشته در این شهرستان متولد شده‌اند که نسبت به آمار ولادت سال 91 که این تعداد، 5 هزار و 264 نفر بوده حدود هفت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مستوری با بیان اینکه آمار وفات در این شهرستان در سال 92، یک‌هزار و 725 نفر بوده است عنوان کرد: این در حالی است که میزان وفات در سال 91 در این شهرستان یک ‌هزار و 576 نفر ثبت شده است.

وی با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و فعالیت‌های گسترده اداره ثبت احوال کاشان در زمینه ارائه خدمات در کمترین زمان، متذکر شد: بر این اساس اداره ثبت احوال کاشان موفق شد با کسب رتبه نخست در اجرای برنامه‌های راهبردی سال 92 اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، درخشش چشمگیری در شاخص‌های مختلف این سازمان از خود بر جای بگذارد و مورد تقدیر قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی