بازدید 4453

ادينهو: شانس بازي در تيم ملي ايران را دارم

کد خبر: ۳۸۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ 24 March 2014
بازيکن برزيلي مس کرمان بار ديگر مدعي شد که براي حضور در تيم ملي فوتبال ايران شانس دارد.

به نقل از فارس، ادر لوسيانو معروف به ادينهو در سال 2008 براي بازي در تيم مس کرمان به ايران رفت. گلزني وي براي باشگاهي که در سال 1998 تأسيس شده است، به نحوي بود که ايراني‌ها در اين سال پيشنهاد تابعيت به او دادند.

ادينهو 31 ساله در گفت‌و‌گو با يک روزنامه ورزشي برزيلي مدعي شد: تقريبا مدارکم آماده است و حدود 90 درصد شانس بازي در تيم ملي ايران را دارم.

وي اضافه کرد که بازي در جام‌جهاني اتفاق ويژه‌اي خواهد بود اما بازي در برزيل به همراه تيم ملي ايران اتفاق خاص ديگري است.

وي اظهار داشت: شانس بازي در يک تيم ملي که بهترين بازيکنان يک کشور در آن بازي مي‌کنند؛ اتفاق خاصي است حالا آن کشور مي‌خواهد ايران، اسپانيا يا آلمان باشد. بايد خودم را آماده کنم تا اگر شانس حضور در تيم ملي را پيدا کنم، آماده باشم.

بازيکن برزيلي در خصوص زندگي در ايران گفت: هنوز نتوانسته‌ام با غذاهاي ايران کنار بيايم. هر وقت که بتوانم از برزيل غذا مي‌آورم و همسرم هم غذا درست مي‌‌کند.

وي خاطرنشان کرد: وقتي براي اولين بار به اينجا آمدم، مي‌خواستم به خانه برگردم اما به اينجا خو گرفتم و صبر من جواب داد.

تيم ملي فوتبال ايران که چهارمين حضورش را در رقابت‌هاي جام‌جهاني تجربه مي‌کند، با تيم‌هاي نيجريه، آرژانتين و بوسني و هرزگوين در گروه F ديدار مي‌کند.

اين در حالي است که پيش از اين کارلوس کي‌روش و مسئولان فدراسيون فوتبال ايران هرگونه مذاکره با اين بازيکن براي حضور در تيم ملي را تکذيب کرده‌‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم