بازدید 3065

آنچلوتي: اشتباهات کوچک شکست ما را رقم زد

کد خبر: ۳۸۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 24 March 2014
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد معتقد است که اشتباهات کوچک شاگردانش شکست در ال‌کلاسيکو را رقم زده است.

به گزارش فارس، کارلو آنچلوتي بر اين باور است که اشتباهات کوچک منجر به شکست 4 بر 3 شاگردانش در ال‌کلاسيکو شده است. دو پنالتي در نيمه دوم که توسط مسي به گل تبديل شد، باعث هت‌تريک مسي و پيروزي 4 بر 3 بارسا مقابل رئال مادريد شد.

آنچلوتي پس از اين مسابقه اظهار داشت: هنوز رقابت براي قهرماني وجود دارد. به يک واکنش فوري نياز داريم. بارها گفته‌ام که قهرمان لاليگا در آخرين مسابقه مشخص مي‌شود. بايد به جنگيدن ادامه دهيم. بايد واکنش نشان دهيم.

وي ادامه داد: هنوز با بازيکنان درباره اين مسابقه صحبت نکرده‌ام. اشتباهات کوچکي مرتکب شديم و به همين دليل شکست خورديم. تيم براي برخاستن و حرکت کردن آماده است. بايد از بازي خودمان راضي باشيم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: برايم سخت است که درباره تصميمات داوري صحبت کنم. درست است که مسي سه گل زد اما هر اشتباهي مقابل بازيکني مثل او به شما ضرر مي‌زند. 9 مسابقه ديگر باقي مانده است و هر بازي تعيين‌کننده است.

وي اضافه کرد: خيلي پيشرفت کرده‌ايم. تيم توانايي‌هاي خود را نشان داد و آن را در زمين اثبات کرد. بازي خوبي بود اما حالا بايد آن را سريع فراموش کنيم. مسابقه بعدي ما مهم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست