بازدید 3177

فابرگاس: رئال با بيل قدرتمندتر است

کد خبر: ۳۸۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷ 23 March 2014
هافبک بارسلونا معتقد است که رئال مادريد با وجود بازيکن ولزي‌اش قدرتمندتر خواهد شد.

 به گزارش فارس، سسک فابرگاس تأکيد کرد که بارسا شيوه بازي‌اش را در ديدار امشب مقابل رئال مادريد تغيير نمي‌دهد و تأييد کرد که بارسلونا تيم بسيار قدرتمندي است. وي پيش از ديدار امشب تيمش مقابل رئال مادريد اظهار داشت: رئال با وجود گرت بيل قدرتمندتر است. وي در شوتزني، گل زدن و قدرت هجومي کمک زيادي به تيم مي‌کند و قطعا خريد خوبي براي اين تيم بود. ما مي‌دانيم چگونه مقابل آلونسو، بيل، بنزما و رونالدو بازي کنيم.

وي ادامه داد: هيچ چيز جديدي وجود ندارد و ما همديگر را به خوبي مي‌شناسيم. تيم‌مان را تغيير نخواهيم داد اما بايد شجاع باشيم تا تيمي را ببينيم که حمله مي‌کند و مالکيت توپ را در اختيار دارد.

بازيکن بارسلونا خاطرنشان کرد: تاتا مربي بسيار خوبي است و توانايي مديريت فشار را دارد. او از ليگ آرژانتين به اينجا آمده که فشار بسيار زيادي روي مربيان و بازيکنان وجود دارد. او هرگز حيرت‌زده نخواهد شد.

وي اضافه کرد: مسي مثل هميشه است. او بسيار باهوش، توانمند و از لحاظ بدني قدرتمند است.

فابرگاس در واکنش به اظهارات اخير گوارديولا که گفته بود در آخرين فصل حضورش در بارسا نمي‌توانست به بازيکنان اين تيم انگيزه بدهد، گفت: ما هميشه مي‌خواستيم برنده شويم. من اين جمله را نشنيدم. تنها مي‌توانم بگويم که اين بازيکنان هميشه انگيزه داشته‌اند. از طرف ديگر رسيدن به 100 امتياز در اين فصل غيرممکن است. بدون انگيزه، رسيدن به اين موفقيت امکان ندارد. اکنون هنوز در سه رقابتي که در آن حضور داريم (ليگ قهرمانان، لاليگا و کوپا‌دل‌ري) شانس داريم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار