بازدید 2241

مارتينو: ال‌کلاسيکو آخرين فرصت ما است

کد خبر: ۳۸۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰ 23 March 2014
سرمربي بارسلونا معتقد است ديدار امشب تيمش مقابل رئال مادريد آخرين فرصت براي جبران اختلاف با صدرنشين است.

به نقل از فارس، جراردو تاتا مارتينو پيش از ديدار امشب تيمش مقابل رئال مادريد در رقابت‌هاي لاليگا اظهار داشت: بايد عالي بازي کنيم؛ مالکيت توپ را در دست داشته باشيم؛ عالي بازي کنيم و توپ را از دست ندهيم که به ضدحملات رئال مادريد منجر شود. نبايد موقعيت تک به تک را براي گرت بيل يا کريستيانو رونالدو فراهم کنيم. اين آخرين فرصت ما است. 9 بازي باقي خواهد ماند و جبران يک امتياز با جبران هفت امتياز يکي نخواهد بود. تيم‌هاي بزرگ خيلي دچار لغزش نمي‌شوند. تساوي نتيجه خوبي نيست؛ ما بايد برنده شويم.

وي ادامه داد: نيمار مقابل منچسترسيتي بسيار عالي بازي کرد. بايد تأکيد کنم که نيمار در کنار مسي، رونالدو و دو بازيکن ديگر يکي از پنج بازيکن برتر دنيا است. به يک مسابقه، 45 دقيقه يا 10 دقيقه نياز ندارم تا تمام توانايي‌هاي او را به شما نشان دهم. نمي‌خواهم نيمار احساس کند که فقط يک بازيکن ديگر است؛ چون اينگونه نيست.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: فينال کوپا‌دل‌ري يک مسابقه کاملا متفاوت خواهد بود. در ليگ قهرمانان مقابل يکي از سه تيم برتر اروپا در حال حاضر به ميدان مي‌رويم. ادامه فصل هيجان‌انگيز خواهد بود و نقطه حساس فصل از همه خاص‌تر است.

وي اضافه کرد: بيشتر از اينکه به عملکردمان در مقابل وايادوليد فکر کنيم، به بازي‌مان در منچستر مي‌انديشيم. جايگاه ما در ليگ به اين معنا است که بايد اين فاصله را از بين ببريم. اگر اول گل بزنيم با خونسردي بيشتري به بازي ادامه مي‌دهيم. مهم است که اين کار را انجام دهيم.

مارتينو گفت: پس از بازي با وايادوليد چهره تيم را تغيير داديم و مسي در رأس قرار گرفت. واقعا اميدوار و خوش‌بين هستيم که امشب به پيروزي برسيم. تمام تلاش‌مان را براي از بين بردن اين فاصله انجام خواهيم داد. در همه بازي‌هاي مهم، مسي هميشه خودش را نشان مي‌دهد. بگذاريد اميدواريم باشيم که او در اين مسابقه مي‌درخشد.

وي تأکيد کرد: مادريد با ثبات بسيار زيادي بازي مي‌کند اما ما نه و اين باعث شد که از صدرنشيني دور شويم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست