بازدید 3473

طعنه جديد مورينيو به ونگر

کد خبر: ۳۸۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱ 22 March 2014
هزارمين بازي آرسنال تحت هدايت آرسن ونگر سوژه جديدي براي آقاي خاص بود تا به همتاي فرانسوي‌‌ خود کنايه ديگري بزند.

به گزارش تسنيم، در آستانه برگزاري هزارمين بازي آرسنال در ليگ برتر تحت هدايت آرسن ونگر، ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي چلسي به تمجيد از آرسنالي‌ها به خاطر اعتماد به سرمربي فرانسوي‌شان پرداخت.

تيم‌‌هاي آرسنال و چلسي عصر امروز (شنبه) در هفته سي‌ويکم ليگ برتر انگليس در ورزشگاه استمفوردبريج به مصاف هم مي‌روند که اين بازي هزارمين بازي آرسنال با مربيگري آرسن ونگر است. اين اتفاق هم بهانه ديگري به دست آقاي خاص داده است که به همتاي فرانسوي‌اش طعنه بزند.

مورينيو چه در دوره اول مربيگري‌اش در چلسي در فاصله سال‌هاي 2004 تا 2007، چه در دوره دوم مربيگري‌اش در اين تيم که از پايان فصل گذشته تا کنون بوده است، همواره يکي از دشمنان درجه يک ونگر بوده و بارها با جملات کنايه‌آميز و تمسخر‌آميزش همتاي فرانسوي خود را هدف قرار داده است. آخرين نمونه آن در فصل جاري بود که مورينيو، ونگر را متخصص شکست خوردن توصيف کرد. اين بار هم موضع مورينيو درباره سرمربي توپچي‌ها با دفعات قبل فرق چنداني نداشت و بار ديگر به او کنايه زد.

وي با اشاره غيرمستقيم به ناکامي 9 ساله آرسن ونگر براي کسب جام به همراه آرسنال اظهار داشت: من سران باشگاه آرسنال را به خاطر حمايت‌شان از آرسن ونگر تحسين مي‌کنم، چون کار آساني نيست که به مربي تيم اجازه دهيد در هزار بازي روي نيمکت تيم بنشيند آن هم در شرايطي که تيم نتايج فوق‌العاده‌ و عناوين کسب نمي‌کند و به اندازه کافي لحظات بد را تجربه کرده است.

مورينيو افزود: هر يک از ما مربيان دوست داريم از امتيازي که آرسن ونگر در آرسنال برخوردار است بهره‌مند باشيم.

شاگردان مورينيو در شرايطي خود را براي پذيرايي از مردان ونگر آماده مي‌کنند که با 4 امتياز اختلاف و يک بازي بيشتر نسبت به توپچي‌ها رده سومي در صدر جدول قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی