بازدید 7699

پس گرفتن سوال مجلس از فرجی دانا

کد خبر: ۳۸۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۸ 12 March 2014
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه امروز (سه شنبه) این کمیسیون، گفت: «رضا فرجی دانا» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دلیل پس گرفته شدن سوال از سوی نمایندگان، در کمیسیون حضور نیافت.

«قاسم احمدی لاشکی» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: بر اساس بودجه سال گذشته به ازای هر متر مکعب گاز مصرفی 100 ریال اضافه تر گرفته شده که حدود 200 میلیارد تومان می شود و این میزان باید به آموزش و پرورش برای ساماندهی سیستم های حرارتی و برودتی مدارس اختصاص یابد.

وی گفت: از این میزان 100 میلیارد تومان پرداخت شده و 137 میلیارد تومان هنوز طلب باقی است و امروز با نشستی که بین کمیسیون آموزش و تحقیقات، معاون وزیر، رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، دیوان محاسبات و خرانه برگزار شد، گفته شد که باید این پول به وزارت آموزش و پرورش پرداخته شود.

نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان خزانه کشور ابراز امیدواری کردند تا خردادماه سال آینده این 137 میلیارد تومان بدهی آموزش و پرورش را پرداخت کنند.

وی با اشاره به حضور کرباسیان رییس گمرک کشور در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: باید از تعرفه واردات هر نخ سیگار 20 ریال به بخش آموزش و تحقیقات کشور پرداخت شود که حدود 60 میلیارد تومان برآورد شده است و این موضوع عصر امروز با حضور رییس گمرک کشور مورد بررسی قرار گرفت تا اجرایی شود.

قرار بود در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، «رضا فرجی دانا » به سوالات «حسین فتاحی»، «مقداد نجف نژاد»، «سعید اربابی» و «علی ایرانپور» پاسخ دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی