بازدید 6119

اخبار جدید خادم از واگذاری سرخابی‌ها

کد خبر: ۳۸۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۲ 07 March 2014
نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: هفته‌ آینده خبرهای جدیدی درباره انتقال ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌دهیم.

به گزارش تسنیم، امیر رضا خادم در حاشیه هفتمین همایش فرزندان آفتاب اظهار داشت: این روالی است که هر ساله آن را دنبال می‌کنیم و امسال هم به همت موسسه نسل آفتاب مراسم برترین‌های اخلاق را برگزار کردیم.

وی افزود: ادامه فعالیت‌های ما با تمام مشکلات مالی و اجرایی صورت گرفت. در مراسم فرزندان آفتاب چهره‌های برتر اخلاق‌مدار را با نظرسنجی از جامعه ورزش و کارشناسان مشخص و به برگزیدگان در حدی که می‌توانستیم جوایزی اهدا کردیم.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال درباره خصوصی شدن‌شان گفت:‌ همان طور که قابل پیش‌بینی است نقل و انتقال و خصوصی‌ شدن این 2 باشگاه شفافیتی را می‌خواهد که باید از جهت توانمندی مالی این 2 باشگاه و بحث دارایی‌ها بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد. واگذاری قطعی این 2 باشگاه مطمئنا با مشکلاتی روبرو خواهد شد و اگر بخواهیم حسابرسی کنیم شاید این 2 باشگاه اصلا به عنوان شرکت زیان‌ده محسوب نشوند که بخواهیم آنها را به حراج بگذاریم.

خادم ادامه داد: پرسپولیس و استقلال قابلیت‌های مناسبی دارند و دارای شرایط خوبی هستند که به همین دلیل باید بررسی‌های بیشتری انجام دهیم و در این صورت می‌توان آنها را در شرایط خوبی واگذار کرد.

وی با بیان اینکه شفافیت حساب این 2 باشگاه جزو ضرورت‌ها محسوب می‌شود اظهار داشت: روز گذشته هیئت دولت واگذاری پرسپولیس و استقلال را در دستور کار خود قرار داده بود و حساسیت عمومی و مردمی که روی این دو2 باشگاه وجود دارد در هیئت دولت مورد تاکید قرار داده شد به همین دلیل کارگروه ویژه‌ای تشکیل دادیم که امیدوارم بتوانیم این 2 باشگاه را به بهترین شرایط برسانیم.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: دولت قصد دارد به صورت شفاف وضعیت 2 باشگاه پایتخت را پیگیری کند و به احتمال فراوان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به این 2 باشگاه کمک‌هایی خواهد شد. البته دولت نمی‌تواند به صورت مستقیم کمکی به پرسپولیس و استقلال کند و برای این کار باید از سوی برخی شرکت‌ها به پرسپولیس و استقلال کمک کنیم و این موضوع به صورت پیمانی، اجاره یا انتقال خواهد بود که موضوع را به صورت جدی بررسی می‌کنیم اما باید بگویم شرایط از قبل مناسب‌تر شده است و پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم فضای خوبی ایجاد کرده اما اکنون پایان فصل فوتبال کشور است و در ادامه نیز فصل جدید را پیش رو داریم که باید هر چه زودتر تکلیف را مشخص کنیم.

خادم هفته آینده را برای تصمیم‌گیری واگذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال را سرنوشت‌ساز دانست و گفت: در هفته آینده خبرهای جدید درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت حسابرسی باشگاه پرسپولیس چه شد، خاطر نشان کرد:‌ 2 هفته کاری که گفته بودیم برای حسابرسی باشگاه پرسپولیس نیاز داشتیم به پایان رسید و در این 2 هفته به منابعی رسیدیم و اگر بار دیگر وضعیت این باشگاه را بررسی کنیم به منابع مناسب‌تری هم خواهیم رسید. ما نباید شرایط پرسپولیس و استقلال را نادیده بگیریم و پرسپولیس را به عنوان یک شرکت زیان‌ده وارد بحث واگذاری کنیم چون به عنوان نماینده مردم باید بیت‌المال را به صورت درستی بررسی کرده و سپس آن را انتقال دهیم.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال در خصوص اینکه آیا واگذاری پرسپولیس و استقلال تا انتهای این فصل به وقوع می‌پیوندد، گفت: امیدواریم که این اتفاق بیفتد اما در بحث واگذاری نباید تنها به بدهی‌ها بپردازیم چون این 2 شرکت دارایی‌هایی هم دارند که در بحث واگذاری هم بدهی‌ها و هم دارایی‌ها بررسی می‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست