بازدید 5780

عمامه گذاری طلاب قم در شب میلاد حضرت زینب

کد خبر: ۳۸۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۲ 07 March 2014
در شب میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س)، 104 نفر از طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت پنج شنبه شب با حضور آیت الله ˈجعفر سبحانیˈ از مراجع عظام تقلید معمم شدند.

به گزارش ایرنا، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به عملکرد حوزه های علمیه سفیران هدایت در سراسر کشور گفت: این حوزه های علمیه بحمدالله آثار و برکات فراوانی در همه استانها به ویژه مناطق محروم به دنبال داشته است. 

حجت الاسلام ˈمحمدحسن نبویˈ با بیان این که 60 حوزه علمیه مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از شش هزار طلبه در این حوزه های علمیه مشغول به تحصیل بوده و یا تحصیلاتشان به پایان رسیده و به مناطق تبلیغی اعزام شده اند. 

وی در پایان از راه اندازی تعدادی حوزه علمیه سفیران هدایت در سراسر کشور به ویژه مناطق مرزی خبر داد و گفت: طلاب این حوزه های علمیه تا کنون در هر منطقه تبلیغی و یا سازمان ها حضور یافته اند، موفق عمل کرده و امیدواریم تاثیرگذاری این حرکت در سطوح مختلف جامعه بیش از پیش نمایان شود. 

در پایان این مراسم عمامه گذاری، طلاب معمم شده میثاق نامه ای را در جهت حراست از شأن و جایگاه لباس مقدس روحانیت و تلاش برای تحصیل علم و تهذیب نفس با یکدیگر قرائت کردند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست