بازدید 3613
۳

کشف بيش از 500 تن انواع مواد مخدر طي 11 ماه گذشته

کد خبر: ۳۸۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱ 06 March 2014
بيش از 500 تن از انواع مواد مخدر در 11 ماه گذشته در کشور کشف و ضبط شد.

به گزارش خراسان، از ستاد مبارزه با مواد مخدر مديرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر به نتيجه بخش بودن تلاش هاي پيشين براي جلوگيري از عميق شدن نفوذ باندها به داخل و سوق دادن مقابله با قاچاقچيان به حوزه مرز و جدار مرز اشاره کرد و گفت: اکنون بالغ بر 80 درصد کشفيات ستاد در استان هاي مرزي و حاشيه مرز انجام مي گيرد.

«عليرضا اکبرشاهي» با بيان اين که مرحله کشف ،پايان کار نيست به تلاش و جديت شوراهاي هماهنگي در کشف زواياي پنهان پرونده هاي مواد مخدر تاکيد کرد و گفت :بايد به بنيان هاي اقتصادي قاچاقچيان از طريق شناسايي و مصادره اموال و دارايي هاي آنان ضربه زد.به گزارش ايرنا اکبرشاهي از فعال شدن کميته ويژه اطلاعاتي مبارزه با مواد مخدر در ۴ استان مهم مرزي شرق و جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: هدف از اين اقدام، تشديد ضربه زني به باندهاي قاچاق مواد مخدر است.

۴ نفر از ماموران انتظامي انديمشک در درگيري با قاچاقچيان زخمي شدند


۴ تن از ماموران نيروي انتظامي شهر انديمشک سه شنبه شب در درگيري با قاچاقچيان مواد مخدر مجروح شدند. فرمانده انتظامي انديمشک افزود: در عمليات دستگيري قاچاقچيان، ۴ تن از ماموران هدف گلوله قرار گرفتند.سرهنگ «اکبر کروندي» روز گذشته در گفت وگو با ايرنا افزود: در اين درگيري ۳ تن از سردسته هاي باند بزرگ قاچاقچيان مواد مخدر نيز دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.وي افزود: از قاچاقچيان 208 عدد فشنگ، ۲ قبضه اسلحه و 72 گرم هروئين کشف شد.

کشف 105 کيلو گرم مرفين در آذربايجان غربي

105 کيلو گرم مرفين در آذربايجان غربي کشف و ضبط شد. معاون هماهنگ کننده لشکر ۳ حمزه (ع) افزود: قاچاقچيان اين مواد مخدر را با يک خودروي سايپا با هدف انتقال به ترکيه حمل مي کردند. به گزارش واحد مرکزي خبر، سرهنگ پاسدار محمد عدالتمنون افزود: قاچاقچيان بامداد روز گذشته ناکام ماندند.

توقيف کشتي خارجي حامل سوخت قاچاق در خليج فارس

يک فروند کشتي خارجي حامل 700 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در حوالي آب هاي جزيره خارک هرمزگان توقيف شد. فرمانده نيروي انتظامي هرمزگان افزود: اين کشتي يک ميليون و 200 هزار ليتر ظرفيت دارد و خدمه آن در انتظار رسيدن ديگر محموله هاي سوخت قاچاق براي پر کردن مخزن آن بودند.

به گزارش واحد مرکزي خبر سردار محمدي يگانه گفت: نام اين کشتي گلدن ايز و ثبت پاناماست. وي افزود : کاپيتان کشتي هندي و 13 کارگر هندي و بنگلادشي او همگي دستگير شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
این مواد را صرف ساختن دارو های مفید که جان هزاران نفر را نجات می دهند نمایید و خاتیان را به سزای عمل زشت خانمان سوزشان برسانید
تموم هم نمیشن این موادا
هر روز دارم خبر میشنوم اینقدر و اونقدر پیدا شده
:))
ضمن خسته نباشید به نیروهای امام زمان از انها تقاضامندیم محله چهل هکتار که منبع مواد هستند را پاکسازی کنند.اجرتان با اقا امام حسین (ع)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست