بازدید 23412
نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران؛

تیم ملی آماده‌سازی جام‌جهانی را با شکست برابر گینه آغاز کرد

نخستین دیدار تدارکاتی در راه جام‌جهانی برزیل در کمتر از ۹۹ روز باقی مانده تا جام‌جهانی با شکست ملی پوشان ایرانی همراه بود. ملی‌پوشان ایران که برای شبیه‌سازی بازی با نیجریه به مصاف تیم کم نام و نشان گینه رفته بودند، برابر این تیم شکست خوردند.
کد خبر: ۳۸۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵ 05 March 2014
تیم ملی آماده‌سازی جام‌جهانی را با شکست برابر گینه آغاز کردنخستین دیدار تدارکاتی در راه جام‌جهانی برزیل در کمتر از ۹۹ روز باقی مانده تا جام‌جهانی با شکست ملی پوشان ایرانی همراه بود. ملی‌پوشان ایران که برای شبیه‌سازی بازی با نیجریه به مصاف تیم کم نام و نشان گینه رفته بودند، برابر این تیم شکست خوردند.

به گزارش «تابناک»، دو روز پس از بازی با تیم ملی کویت ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آمادسازی خود برای حضور در جام جهانی را با دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال گینه آغاز کردند. تیم فوتبال مهجوری از قاره آفریقا که قرار بود مدلی از تیم ملی نیجریه را برای بازیکنان کشورمان شبیه سازی کند، از قضا خوب از پس این کار برآمد و با پیروزی دو بر یک برابر ملی‌پوشان کشورمان زمین را ترک کرد.

سرانجام یکی دیگر از روزهای فیفا فرا رسید که ملی‌پوش کشورمان در آن مانند سراسر جهان می‌توانند در دیداری دوستانه به مصاف حریفی بروند و خودشان را برای جام‌جهانی آماده کنند. در حالی که همه سی‌ و دو تیم حاضر در جام جهانی در ماه‌های اخیر از فرصت‌های روزی فیفای خود برای بازی تدارکاتی به خوبی استفاده ‌و با حریفان خود بازی کردند، ملی‌پوشان کشور نخستین بازی خود را امروز در ورزشگاه آزادی انجام دادند؛ بازی که گویا آخرین بازی ملی پوشان در ایران بود و بنا به برنامه‌های تیم ملی سایر دیدار‌ها در خارج از ایران برگزار خواهد شد.

گینه که در رده‌بندی فیفا‌ در رتبه ۶۲‌ و یکی از مقتولان همیشگی نیجریه در راه صعود به جام‌جهانی بوده است، در شرایطی به ایران سفر می‌کند که با نفرات مطرحی همچون کوین کونستانت بازیکن تیم میلان ایتالیا، ابراهیم ترائوره که در اشتوتگارت آلمان بازی می‌کند و ایساگا سیلا مدافع تیم تولوز برابر ایران صف‌آرایی می‌کند و امیدواریم حریف قدرتمندی برای تیم ایران باشد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که در این چند روز گفته است، در بازی با گینه قصد دارد شرایط بازیکنانی را که شاید تشکیل دهنده استخوان‌بندی اصلی تیم ملی در جام جهانی برزیل باشند،‌ بسنجد، آرزو می‌کند در کنار رسیدن به اهدافش در این مسابقه، در آخرین بازی تیم ملی در سال ۹۲ را هم با پیروزی به پایان رسانده و خود را برای سال سخت و سرنوشت سال ۹۳، بیش از پیش آماده کند.

ترکیب ایران:

دنيل داوري، سيد جلال حسيني، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، قاسم حدادي‌فر، جواد نکونام،مسعود شجاعي، دژاگه، مجتبي جباري، رضا قوچان نژاد

ترکیب گینه:

بني موسي ياتارا،‌ باباکار کامارا، ايساکا گيلا، بايساما سانکوف، ابراهيم توره، کوين کونتسانس، ابراهيم کونته، سليم سيسه، باباکار فوفانا، الحسنه بنگورا و عبدالعلي سيسه

گزارش بازی:

ملی‌پوشان ایران از‌‌ همان آغاز بازی، سعی در ارائه فوتبالی هجومی داشتند اما دادن پاس‌های اشتباه متعدد، روی آوردن به توپ‌های بلند و عدم تاکتیک‌پذیری تیمی، نشان از ناهماهنگی بازیکنان تیم ملی داشت. در این میان، تیم گینه با محوریت «کوین کنستانت» بازیکن شماره ۱۰ قرمزپوشان که در تیم میلان ایتالیا بازی می‌کند، جناح راست تیم ملی را هدف قرار داده بود و چند بار از این منطقه روی دروازه ایران خطرساز شد.

در قبال چند موقعیت نه چندان جدی که گینه‌ای‌ها روی دروازه ایران خلق کردند، تیم کشورمان در یک سوم ابتدایی بازی خطرناک‌تر ظاهر شد. شوت نکونام در دقیقه بیستم که از کنار دروازه بیرون رفت و در ادامه هم دروازه‌بان تیم آفریقایی روی دو صحنه پیاپی شوت اشکان دژاگه و قاسم حدادی‌فر را به ترتیب در دقایق ۲۸ و ۲۹ دفع کرد.

ضعف بیش از اندازه ایران در جناح راست موجب شد در دقیقه ۳۵ کنستانت با شوتی نه چندان محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه متزلزل دنیل داوری را بگشاید اما کار به همین گل ختم نشد، چرا که گینه‌ای‌ها یک دقیقه بعد و از‌‌ همان منطقه با شوت سرکش بازیکن شماره ۸ قرمزپوشان یعنی ابراهیم توره این بار از فاصله ۲۵ متری دوباره داوری را مغلوب کردند تا عملکرد ضعیف این دروازه‌بان اهالی فوتبال را دچار دغدغه کند.

پس از دریافت این دو گل بازیکنان تیم ملی هرچند برای جبران انگیزه داشتند، ناتوانی تاکتیکی تیم کی‌روش، مانع از تدارک حمله‌های موثر شد تا این دیدار در نیمه نخست به سود میهمان آفریقایی پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم کی‌روش سه تعویض انجام داد و با به خدمت گرفتن خسرو حیدری، علیرضا جهان‌بخش و مهرداد بیت‌آشور به جای مجتبی جباری، مسعود شجاعی و پژمان منتظری درصدد تغییر نتیجه برآمد. در آغاز این نیمه، ایران توپ و میدان را ‌داشت و بهتر از حریف بازی کرد که در ‌‌نهایت مزد این برتری را هم گرفت و در دقیقه ۵۵ به گل رسید.

گل ایران روی نفوذ خوب دژاگه از جناح چپ دفاع گینه به درون محوطه جریمه این تیم، پاس رو به عقب او و ضربه بغل پای قوچان‌نژاد پس از بازی بدون توپ جهان‌بخش به ثمر رسید.

کی‌روش با میدان فرستادن حیدری و بیت آشور جناح راست ایران را از موقعیت نقطه ضعف به نقطه قوت تیم ملی تبدیل کرد، به گونه‌ای که پس از گل هم حملات ما از این جناح ادامه یافت و موقعیت‌هایی روی دروازه گینه خلق شد؛ از جمله ضربه سر جهانبخش در دقیقه ۷۰ که روی سانتر بیت آشور زده شد و با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دو دقیقه بعد مدافعان تیم ملی کشورمان در ضد حمله و روی یک توپ بلند جا ماندند تا تعلل مهاجم گینه و جلو کشیدن داوری مانع از به گل رسیدن این تیم شود.
سرمربی پرتغالی ایران در دقیقه ۷۷ داوری را بیرون کشید و به جای او علیرضا حقیقی را درون دروازه تیم ملی قرار داد.

میشل دوسویه سرمربی گینه برای کاستن از فشار ایران روی جناح چپ تیمش تاکتیکی انجام داد تا بنا بر آن خط هافبک تیمش با در اختیار گرفتن و حفظ توپ و انتقال بازی به جناح مخالف میزان توپ‌رسانی به بازیکنان جناح راست ایران کمتر شود و از همین رو در دقایق منتهی به پایان بازی، شاهد بازی متعادل دو تیم در میانه میدان بودیم. در ‌‌نهایت بازی با شکست دو بر یک ایران به پایان رسید تا شاگردان کی‌روش در اولین گام آماده سازی در راه جام‌ جهانی ۲۰۱۴ با شکست زمین را ترک کنند.


پایان نیمه نخست با پیروزی د‌و بر صفر گینه


دانلود نیمه اول

حاشیه‌های بازی:

  • استقبال دو هزار نفری تماشاگران از اولین و آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی در تهران پیش از جام‌جهانی مهم‌ترین حاشیه بازی ایران و گینه است.
  • استقبال کم تماشاگران از این مسابقه با جمعیتی ‌حدود دو هزار تن مهم‌ترین حاشیه این مسابقه است چرا که بازی با گینه اولین و آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی پیش از جام جهانی در تهران است که به نوعی حکم بازی خداحافظی تیم ملی با کشورمان پیش از جام جهانی را هم دارد.
  • پیش از شروع مسابقه تعدادی از جوانان با در دست داشتن پرچم‌های ایران و پرچم سفیدی که نام فیفا و فدراسیون فوتبال ‌روی آن بود رژه‌‌ نمادینی ‌به دور زمین انجام دادند.
  • پیش از بازی کارلوس کی‌روش به سمت نیمکت گینه رفت و با سرمربی این تیم خوش و بش کرد.
  • بازیکنان تیم ملی که در لیست این مسابقه حضور ندارند در جایگاه VIP بوده و‌ عمده آن‌ها کسانی هستند که مقابل کویت بازی کرده‌اند.
  • گزارشگر کشور گینه با حضور در جایگاه خبرنگاران سروصدای زیادی را در فضا ایجاد کرده است. او بازی را برای تلویزیون یا رادیو گینه با صدای بلند گزارش می‌کند. پس از دو گل تیم گینه هم خوشحالی زیادی را از خود به نمایش می‌گذاشت.
  • پیش از شروع بازی بازیکنانی چون دانیل داوری، سید جلال حسینی، جواد نکونام، مجتبی جباری، قوچان نژاد و دژاگه تشویق شدند. در طول بازی هم نکونام، جباری و کی‌روش تشویق شدند.
  • پس از پایان نیمه با وجود اینکه تیم ملی با نتیجه 2 بر صفر از گینه شکست خورده بود تماشاگران کی‌روش را تشویق کردند.
  • سفیر کشور گینه و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه برخی از مسئولان ایرانی و گینه‌ای دیگر در جایگاه ویژه نشسته‌اند.
  • رسول خطیبی و هادی طباطبایی دو پیشکسوت و مربی فوتبال در VIP هستند. تیم گینه در نبود هفت بازیکن اصلی خود مقابل ایران بازی می‌کند.
  • یک خبرنگار انگلیسی هم در جایگاه خبرنگاران حضور دارد.

دانلود نیمه دوم


اظهارنظرها:

کارلوس کی‌روش ـ ایران:

مطالب گوناگونی درباره این دیدار می‌توان گفت. مسلما باید تنها به این بازی مثبت نگاه کنیم و حتما ‌از چیزهایی که امروز یاد گرفتیم، در سطح بین‌المللی استفاده کنیم. دقیقا به همین منظور بود که آنها را به تهران آوردیم تا آن چه را باید در جام‌جهانی تجربه کنیم، اینجا آزمایش کنیم.

او در پاسخ به پرسشی درباره ترکیب تیم ملی و لژیونرها در این دیدار اظهار کرد: ما برنامه‌های آماده‌سازی جام جهانی را طراحی کرده‌ایم و تنها مواردی مانده که باید برای جام‌جهانی انجام دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۷
انتشار یافته: ۵۴
همه چیو گفتی غیر از ساعت بازی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
زنگ جان پخش زنده رو از لحظه شروع بازی میذارن
عباس
| United States |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
مسعود شجاعی خیلی بد بازی کرد روی گل دوم هم مقصر بود چرا کیروش این همه بازیکن خوب رو گذاشته کنار و فقط به شجاعی فرصت تکرار اشتباه و ضرر به تیم رو میده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
به اینها میگن بازی کن؟
اینها فقط برای مجلس گرم کنی جشن تولد خوبن
علی
| United States |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
دانیال نه نمیگه کلا به هیچ توپی
چقد ضعیفه این گلر

نه داوری نه رحمتی
فقط رحمان احمدی
چقدر صدای بلندگو و تشویق بلندگویی رو اعصابه
اه ه ه ه ه ه !!!!!
گزارشگر در حد کارتن فوتبالیست ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
بنده خدا چی بگه وقتی ایران بد بازی میکنه.
ای کاش به کیروش اجازه داده بشه کل بازی کن ها رو عوض کنه.
یه سوال
چند گیگ ترافیک کم میکنه برای دیدن 90 دقیقه فوتبال؟
ممنون میشم بگین
پاسخ ها
sami
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
تابناک جان جوابشو خودتون می دادین دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
دوست عزیز من اطلاعات خیلی دقیق ندارم اما دیدم کسی جواب نداد گفتم در حدی که می‌دونم بگم. یه فیلم یک ساعت نیمی (90 دقیقه) یا کمی بیشتر با کیفیت 720 حدود 800 تا 900 مگابایت حجم داره. در اینترنت کاربران ایرانی معمولاً سعی می‌کنند با کیفیت کمتر ویدیوها رو نگاه کنند و مثلاً با کیفیت 480 که هنوز هم کیفیت خوبی هست برای دیدن، یه فوتبال کامل نباید بیشتر از 400 تا 450 مگابایت یا نیم‌گیگابایت حجم مصرف کنه.
آره دیگهٰ تو روز بازی ذخیره ها-بازی با کویت- پرسپولیسا رو گذاشت تو ترکیب تو روز بازی بزرگا استقلالیا رو، آخییییی
پاسخ ها
قرمزته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
و باخت استقلال و گل های فراوان
6تایی له کن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
داداش یه نیگا به دو تا نتیجه هم بکن !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
اگرم اینطور باشه پرسپولیس داره با بازیکنای حوون نتیجه های خوب میگیره
کیروش هیچ تحول مثبتی درتیم ملی کشورمون نداده فقط به فکر دلار های دریافتی خودش است وگهگاهی هم بازار گرمی میکند . البته نمیخواهم ناامیدی دربین اهالی فوتبال ایجاد بشه .ولی این لژیونرها بیشتر بفکر ساق پای خود هستند .جناب کیروش بعد ازاعزام تیم به برزیل درخرداددیگر به ایران برنخواهد گشت .اینهم از دست پخت اخوی فردوسی پور با این .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
اگر این لژیونرها نباشن که تیم ملی و نتایجش شدیدا افت می کنه!!!
م-ص
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
دوست عزيز ،حسرت سالهاي گذشته براي رفتن به جام جهاني شادي عربها و.... بهتره يادمون نره .
مگه خجالت داره بگي گينه بيسائو كه ميگي نيجريه كوچك. اينكه بدتر شد اومدي ابروشو درست كني زدي چشش رو هم كور كردي
رحمتی دعوت نمیشه به خاطر لجبازی بچگانه کی روش اون وقت داوری که اصلا تو عمرش اولین بار میاد ایران میشه مرد اول تیم ملی مثل دروازبانهای آماتور توپ از زیر دستش در میره ببین چه گلهایی خوردیم خدا رحمت کنه حجازی رو چی بگیم راستی عابدزاده کو این روزا رو ببینه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
رحمتی چوب شخصیت خودشو میخوره
کسی که تو اون شرایط حساس تیم ملی میگه دیگه نمیام بازی کنم حقش نیس بازی کنه
م-ص
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
دوست عزيز ،مورد آقاي رحمتي يك مسئله شخصي بين مربي و بازيكن نيست.يك قانون و نظام است. اگر به رحمتي اجازه بازي داده ميشد فوتبال كشور وضعيت بسيار بد تري پيدا ميكرد.1ين يك پيام بود كه تيم ملي ارث پدر كسي نيست هر بازيكني كه كادر فني صلاح بداند بازي ميكند يا تعويض ميشود.
ناشناس
| Turkey |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
بنظرم سوشا مکانی دروازبان نیم فصل نفت و حال حاضر فولاد واقعا دروازه بان محشریه. البته دعوت شده ولی جاش توی تیم خالیه
داوری از ضعیف ترین دروازه بان هاییه که در طول عمرم دیدم.من واکنش هاش تو بوندس لیگا را هم دنبال میکنم ایشون 2-3 تا نقطه ضعف بزرگ داره :از گوشه ها راحت گل میخوره زیاد میکشه بیرون و جاگیریش خوب نیس.رحمان احمدی و حامد لک خیلی بهتر از داوری هستند
پاسخ ها
طرفدار فوتبال ملی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
واقعا که رحمتی با1دست داخل دروازه باشه بهتر داوری است
ناشناس
| Turkey |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
باید سوشا مکانی بره توی گل. امار گلش واقعا پایینه.
دلم واسه آبروی یوزپلنگ میسوزه با این بازی تیم ملی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
واقعا این پلنگ چه گناهی کرده تصویرش رو یقه ی میلیاردرها افتاده؟.بچه ی گینه بچه های کارند قدرت بدنی خوبی داشتند.میلیاردرها فقط دنبالشون میدویدند وبا یه تنه اونها از نفس می فتادند
کارلوس یادت باشه . دانی و مسعود باشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالت خوشه!
ضعیف تر از این تیم نبود برن باهاش مسابقه بدن، اه نه درسته تیم ملی ایران از تیم ملی همه کشورها ضعیف تره .
در درون دروازه مشکل داریم.دانیال داوری اصلا دروازه بان ششدانگی نیست.درآلمان هم گل خورش خوبه.رحمان احمدی و حقیقی از اون بهترن.روی هر دو گل هم مقصر بود
البته رو2گل داوری مقصر بود ولی یه موقعیت گل رو گرفت.ولی کلا تیم ملی نمایش نا امید کننده ای داشت.شاید اگه چند بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ برگزار کند در جام جهانی حفظ آبرو کنیم در غیر این صورت از نیجریه5از آرژانتین10واز بوسنی4گل دریافت میکنیم.یعنی عربستان 2002رو رو سفید میکنیم...
دم گینه گرم، احسن //چقدر پول باید صرف این فوتبال الکی کنن؟؟؟؟؟؟؟
سلام. واقعآ با اين دروازبان مي خواهيم جلوي تيمهاي بزرگ بازي كنيم. آقاي داوري در حد تيمهاي ليگ دسته اوليم نيستش. فقط چون در بندسليگا بازي ميكنه نميشه جاي دروازبانهاي خوب وطني رو بگيره. اميدوارم كيروش بيشتر به اين موضوع توجه كنه كه پشيماني فايده نداره.
جای خالیه سید واقعا حس میشه.لجبازی بسه.
من نمی دونم یکی نیست به این اقای پشت بلندگوی ورزشگاه بگه اینقدر نباید حرف بزنی
تشویق کردن زوری نیست
خوب تازه گینه بی صاحب بوده اگه با صاحب بود که دیگه هیچی
اشكالي ندارداگربا ديدتجربه شكستهابنگريم دنبالش پيروزي خواهدداشت
استقلال و پرسپولیس آفت فوتبال ایرانند.بازیکنایی که تو این دو تیم نیستن رو تخریب میکنند و ظرفیت حمایت از تیم ملی رو ندارن هواداراشون.این صادقی و حقیقی هم باید اخراج بشن که دیگه پشت کس دیگه حرف نزنند و نخندند.عرق ملی ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
واقعا چرا داشتن میخندیدن؟؟؟؟
زیاد روی نتیجهء بازی تاکید نمیکنم ولی در عالم انصاف یعنی یک سر مربی ایرانی با آنهمه مساعدتی که میشه باندازهء آفای کیروش موفق نمیشه ؟ آخه گینه چقدر مهمه ؟ متاسفانه خود مان را باور نداریم . آن از گریزان کردن مربیان وطنی و این نتایج درخشان ایشان و توهین آمیز بودن حرفهاش . کی پشتیبانش هست ؟ !!!
ایران قهرمان جام جهانیست!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..
.....
چیه نکنه باورتون شده؟؟؟؟؟
ما نمیتونیم با گینه مساوی کنیم؟ اونوقت خیلی قشنگ دم از صعود میزنند و میگویند که ایران براحتی نیجریه و بوسنی رو شکست میدهد@@
ای خدا خودت به دادمون برس!! انشالله مثله عربستان 8 تایی نشیم^_^ ♥♥♥♥3♥♥♥6♥♥♥10♥♥4
نگویید فوتبالیستهای ایران بگویید توپ باز های ایران
نگویید فوتبالیستهای ایران بگویید توپ باز های ایران
من بعضی از مسائل رو نمی فهمم
1- چرا مهرداد پولادی فیکس تیم ملیه، با وجود یکسال مصدومیت و عدم بازی در حالیکه حس می کنم حاج صفی به مراتب بازیکن بهتری نسبت به پولادیه
2- چرا پژمان منتظری یه نیمه باید نیمه راست بازی کنه که اون سمت یه نیمه تبدیل به اتوبان بشه
3- چرا مسعود شجاعی باید به تیم ملی اصلا باید دعوت بشه ... یعنی مثلا بختیار رحمانی و یا خلعتبری در حد ایشون نیستند ...
4- دانیال داوری خیلی گلر ضعیفیه . بازی خونی که بر خلاف رحمان احمدی اصلا بلد نیست ... روی خط دروازه انگار پاهاش رو قفل زدند و اصلا چابک نیست . و مورد آخر اینکه با اینکه پرسپولیسیم اما خلاء تیموریان به شدت حس میشد و اینکه خسرو هم به واقع با ورودش امروز یه تغییراتی اون سمت راست ایجاد کرد .
کیروش بیخیال مسعد شو
رحمتی اگر بود با حرکات منشوری نظیر بازی ملوان روی اعصاب گینه ای ها میرفت بعد ما 4-5 گل میزدیم
انصافا اون گلها گلهایی نبود که بشه براحتی خورد و دنیل باید اونها رو میگرفت. اگر رحمان احمدی یا مهدی رحمتی بود حتما اونجور توپها رو می گرفت.
در کل ایران نه زیاد خوب بازی کرد و نه زیاد بد. و باید رو نقاط ضعف بیشتر کار بشه.
بخندید ایران باخت راستی گینه چند چند برد
اگه تیم باشگاهی فولاد در مقابلشون بازی میکرد نتیجه بهتری میگرفتیم
من بازم میگم ما فقط لباسمون برنده شده اونم گلی به گوشه ی جمال یوز ایرانی ...بازیکنان ملی پوش کشورمان قدری به رشادت های والیتالیست ها و بسکتبالیست ها و سایر ورزشکارانی که نام ایران و ایرانب را بر یر بیان ها می اندازند نگاه کنند...چه قدر منتظر سربلندی شما در عرصه های جهانی بمانیم؟
این پول ها فقط خرج خارجی ها بشه فقط با توپ بازی میکنند نه فو تبال.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
من حرفی ندارم .... واسه تیم آرزوی موفقیت و برای ملت صبر روز افزون!!! را از خدا خواستارم.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار