بازدید 7886

حبس و تبعید؛ مجازات آزار و اذیت دختران

کد خبر: ۳۸۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰ 03 March 2014
حکم مردی که متهم است به بهانه حل مشکلات دختران جوان از طریق هیپنوتیزم و انرژی ماورایی، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دیوان عالی کشور تأیید شد.

به گزارش همشهری، براساس شکایت شاکیان، این مرد متهم است با راه‌اندازی یک مؤسسه فرهنگی و به بهانه رفع مشکلات روحی و روانی دختران آنها را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

 رسیدگی به این پرونده در پی شکایت چند دختر جوان در دستور کار پلیس کرج قرار گرفت. مأموران در ادامه این متهم را در مؤسسه‌اش در شهرک وحدت کرج دستگیر کردند.

در ادامه پرونده برای رسیدگی به شعبه 80دادگاه کیفری فرستاده شد. در جلسه محاکمه یکی از شاکیان گفت: مدتی بود دچار مشکل روحی و جسمی شده بودم. متهم مدعی بود از طریق هیپنوتیزم می‌تواند مشکلم را حل کند. به همین‌خاطر قبول کردم مرا هیپنوتیزم کند. وقتی به حالت عادی برگشتم متوجه شدم او مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است. متهم نیز در جلسه دادگاه منکر تمام اتهاماتش شد و گفت: شاکیان به‌خاطر دشمنی با من این ادعا را مطرح کرده‌اند.

قضات شعبه80 دادگاه کیفری پس از محاکمه، متهم را به اعدام محکوم کردند. با اعتراض متهم پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم را نقض کردند و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه بازگرداندند.

این بار پرونده برای محاکمه به شعبه79 دادگاه کیفری فرستاده شد که قضات دادگاه در 4جلسه محاکمه را برگزار کردند. درحالی‌که شاکیان همچنان مدعی بودند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، متهم تمام اتهامات را رد کرد و ادعاهای شاکیان را دروغ دانست.

قاضی محمدی کشکولی، رئیس دادگاه ختم این جلسه را اعلام کرد و قضات دادگاه پس از بررسی پرونده متهم را به 9سال زندان، 3سال تبعید و تحمل شلاق محکوم کردند.

با اعتراض متهم به حکم مجازاتش پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم مجازات را تأیید کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
به همین راحتی؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
ای بابا از دخترای امروزی چه انتظاری داری ؟
اگر آزار و اذیت همان ت... چرا به ایشان جایزه داده اند. آیا فرصت تکرار دفعات بعدی برای این فرد ایجاد نمی کنند
آیازور قربانیان نرسیده
بعد در روزنامه ها می خوانیم که این فرد در سال 92 به جرم تکراری محکوم هم شده بوده و سابقه داشته
تبعید! چه جالب اونجا خدمات رفاهی هم بهش می دهند
فقط اعدام
اعدامش کنید مرتیکه پست!
با سلام، در صورتيكه اتهام ثابت شده باشد (ازار و اذيت دختران جوان) بنابراين، حكم متهم طبق قانون و شرع اعدام است و در صورتيكه ثابت نشده پس ٩ سال زندان و تبعيد و شلاق براى چه اتهامى صادر شده است؟
هههههههههه
زندان و تبعید برای ازار جنسی دختران? این چه حکمی است? مگر نباید به دار اویخته شود? به چه دلیل این اقا تنها نه سال زندانی شود? پس از چند سال هم بخشش به او می خورد و ازاد می شود و دختران دیکر را قربانی می کند? ادم می ماند از دست قاضیانی که چنین حکم هایی صادر نی کنند.
چه جالب اونا گفتن اینکارو کردی اونم گفت نه نه من اینکارو نکردم گفتن پس حالا که اینطوره یه چند وقت برو هوا خوری تبعید!!
این حکم خیلی سبکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
باز هم اسبق اومد
تقصیر خودشونه که همش دنبال خرافات و جنگولک بازین.......!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
آره موافقم
این حکم نا عادلانه است و این پست فطرت 9سال بعد این کار را از سر خواهد گرفت...واقعا بعضی احکام تعجب برانگیز است آن هم برای شخصی که متجاوز به عنف است و از قاتل کم ندارد...
تابناک سال 95: "مردي که بیش از 1000 زن و دختررابه بهانه هیپنوتیزم موردآزار و اذیت قرار داده است و 10 فقره قتل هم دارد دستگير شد طبق گزارش پليس این متهم برای نهمین بار است که تحویل مقامات قضايي داده مي شود .قرار مجرميت موقت برای ايشان صادر شده است!!!!"
اعداااااام
جالب اینجاست که حکم از اعدام به یکباره به نه سال تغییر کرده !!!!!!!!!!!!!! ....
به کجا تبعید میشه این مهمه
بخدا این ها تحت تاثیر ماهواره و سریال های ترکی و ... به این اقدامات کثیف دستزده اند
اگرمتجاوز نیست9سال زندان-تبعید وشلاق به چه جرمی وبه استناد چه ماده قانونی صادر ومحکوم شده است واگر متجاوز بوده برابرقانون فعلی حکم ان اعدام است!!!
اين آشغالو فقط و فقط بايد اعدام كرد.
متهم را به 9سال زندان، 3سال تبعید و تحمل شلاق محکوم کردند!!! همین؟؟؟
مگر مجازات تجاوز اعدام نیست اقای دیوان عالی کشور....
فقط اعدامش کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی