بازدید 5751

تشکیل زنجیره انسانی برای حراست از میانکاله

کد خبر: ۳۸۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶ 01 March 2014
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: زنجیره نیروی انسانی برای مقابله با سودجویی، حفظ و حراست از پناهگاه حیات وحش میانکاله تشکیل می شود.

به گزارش مهر، ناصر مهردادی عصر شنبه در نشست با سازمانهای مردم نهاد افزود: با تشکل نیروهای انسانی اجازه سودجویی و ساخت و ساز بی رویه را در میانکاله نخواهیم داد.

وی اظهار داشت: ساخت و سازهای بی رویه و مشکلات زیست محیطی در پناهگاه حیات وحش میانکاله نگران کننده شده است و باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی شود و سازمانهای مردم نهاد نیز وارد میدان شوند.

وی با تاکید بر تعامل همه جانبه با سازمانهای مردم نخواهد گفت: نگاه سازمانهای مردم نهاد به مسائل زیست محیطی باید کارشناسانه باشد و ضوابط زیست محیطی در چارچوب قانون بررسی شود.

مهردادی با اشاره به شرایط نامناسب محیط زیست کشور و راه سخت پیش روی افزود: باید با انتقادات سازنده و کارشناسی، مشکلات فراروی محیط زیست رفع شود.

مدیرکل محیط زیست مازندران افزود: باید با کمک سازمانهای مردم نهاد معضلات زیست محیطی را بررسی کنیم و در این راستا، مشاوران زیست محیطی در فرمانداریها مستقر می شوند.

وی افزود: برای جمع آوری و ساماندهی زباله در معابر و سواحل استان، تفاهمنامه هایی با استانداران شش استان کشور منعقد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی