بازدید 27136
طهماسب هم از تلویزیون به شبکه خانگی آمد

«کلاه قرمزی ۹۳» را از فروشگاه‌های معتبر بخرید!

بخش وسیعی از مردم نیز توان اقتصادی خرید نسخه‌های پیاپی یک پکیج کلاه قرمزی ۹۳ را نخواهند داشت. طهماسب به خاطر مردم با مجموعه رسانه ملی همراهی می‌کند تا این مجموعه امسال نیز همچون سال‌های پیش‌ برای همه مردم ایران پخش شود و یکی از خاطرات خوش این روزها را رقم بزند.
کد خبر: ۳۸۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵ 26 February 2014
فیلم: نوای کمانچه کیهان کلهر و باقلامای اردال ارزنجان را بشنویددر فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز سال ۱۳۹۳، مشخص شد که هنوز «کلاه قرمزی ۹۳» نخستین مراحل تولید را نیز پشت سر نگذاشته و به احتمال قریب به یقین، پربیننده‌ترین برنامه ‌نوروز چندین سال اخیر با نامه امروز ایرج طهماسب به پخش نخواهد رسید؛ مسأله‌ای که بیش از هر چیز به دست‌های خالی رسانه ملی باز‌می‌گردد.

به گزارش «تابناک»، ویژه برنامه‌های کلاه قرمزی برای ‌نوروز بی‌تردید یکی از گران‌ترین تولیدات هر ساله رسانه ملی است و این برنامه میان‌نسلی که هم مخاطب کودک و هم مخاطب بزرگسال را با خود همراه می‌سازد، با صورت‌حسابی برای صداوسیما همراه است که نسبت به بسیاری از برنامه‌ها رقمش قابل توجه است و البته هیچ‌ گاه این ارقام رسانه‌ای نمی‌شود.

در این میان اما توسعه عرضی رسانه ملی و افزایش بی‌حدوحصر شبکه‌های تلویزیونی که هزینه‌های کلانی ‌برای زیرساخت‌ها و هزینه‌های کلان‌تری ‌برای مدیریت سالیانه بر دوش سازمان صداوسیما می‌گذارد که عملاً تولید برنامه‌های دارای کیفیت بالا یا استمراربخشی به پخش این تیپ برنامه‌ها را که نسبت به زمان آغازش هزینه بر‌تر است، دشوار می‌‌سازد. به همین دلیل برنامه‌هایی که با نام «الف ویژه» تولید می‌شدند و پرهزینه‌ترین و معمولاً باکیفیت‌ترین برنامه‌های سیما تلقی می‌شدند، به نسبت افزایش تعداد شبکه‌ها و حجم ساعات تلویزیون، نه تنها افزایش نداشته‌اند که ظاهراً کاهش نیز یافته‌اند.

نوروز یکی از مهم‌ترین فرصت‌هایی است که تلویزیون می‌تواند با جذب مخاطب و همچنین حفظ دیگر مخاطبانش، پیش باشد اما با عدم پخش پربیننده‌ترین برنامه نوروز چند سال اخیر عملاً نمی‌توان چندان در این باره حداقل در نوروز ۹۳ خوشبین بود. با وجود اعلام اخبار ‌درباره تولید یا عدم ساخت مجموعه «کلاه قرمزی» برای پخش در نوروز ۹۳، تهیه کننده پروژه با اعلام اما و اگرهایی، کلید خوردن سری جدید آن را تقریباً قطعی می‌دانست.

حمید مدرسی چند روز پیش گفته بود: «در ساخت سری جدید مجموعه کلاه قرمزی همچنان توافق مالی با شبکه دوم سیما صورت نگرفته است، اما بنا داریم در جلسه‌ای که فردا با حضور مدیران شبکه خواهیم داشت، با همفکری به تصمیمی برسیم که رضایت طرفین را در بر داشته باشد.» اما فردا آمد و رفت و اتفاقی نیافتاد به جز نشست خبری مدیر شبکه دو، اتفاقی نیافتاد. مدیر شبکه دو در نشست روز گذشته خود بر پخش کلاه قرمزی در نوروز ۹۳ تاکید کرد و چنین بود که تصور شد توافق قطعی شده و بالاخره کلاه قرمزی از مرحله پیش تولید، وارد مرحله تولید شده است.

«کلاه قرمزی 93» را از فروشگاه‌های معتبر بخرید!

تیتر امروز برخی روزنامه‌ها و حتی عکس یک برخی از آن‌ها به همین موضوع اختصاص داشت که نامه ایرج طهماسب منتشر شد و حرف‌های روز گذشته مدیر شبکه دو را عملاً رد کرد؛ هرچند تهیه کننده کلاه قرمزی ۹۳، شایعه ورود این مجموعه به شبکه خانگی را رد کرد ‌اگر صداوسیما هزینه تولید این مجموعه را ندهد، بعید نیست این اتفاق رخ دهد و طبیعتاً تهیه‌کنندگان این مجموعه ضرر نمی‌کنند، چرا که این مجموعه قطعاً در شبکه خانگی به مراتب بیش از یک میلیارد تومان که شایعه شده بود و رد شد، بازدهی دارد.

 در متن نامه طهماسب که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته آمده است: «من گفته بودم علاقه‌مند نبودم امسال کلاه قرمزی بسازم. اگر دلایلش را بخواهید خواهم گفت. روسا صدایمان کردند، با ما جلسه گذاشتند و به خاطر رفتار غیرحرفه ای زیر مجموعه خود ما را دلجویی کردند. قرار شد کار را با همه سختی و کمبود زمان اجرا کنیم. فعالیت را شروع کردیم و همه آمدند هزینه کردیم، اما رؤسا هرچه دستور می‌دهند کار پیش نمی‌رود‌؟!

گویا کسانی در تلویزیون مثل رؤسا و مردم علاقه‌مند به این مجموعه نیستند. از تلویزیون عذرخواهی می‌کنم و امکان ادامه همکاری با آنان را ندارم. این برنامه را به شکل دیگر برای مردم عرضه خواهم کرد. امسال تلویزیون برنامه کلاه قرمزی ۹۳ ندارد. شبکه خصوصی هم نداریم و مجبوریم آنرا نسخه به نسخه چاپ کنیم و به دست مردم برسانیم

ایرج طهماسب‌
».


اگر در چند روز آینده مشکل این مجموعه برطرف نشود، بی‌شک کلاه قرمزی طهماسب را باید از فروشگاه‌های معتبر بخرید و جذاب‌ترین برنامه تلویزیون در چند سال اخیر از این رسانه رخت می‌بندد؛ اتفاق محتملی که اگر به وقوع بپیوندد، موج تازه‌ای از نقد‌ها را متوجه عاملان این اتفاق خواهد کرد و جنجال‌ساز خواهد شد.

البته انتظار می‌رود طهماسب با توجه به سبقه این مجموعه تلویزیونی، به سادگی از حضور از شبکه دوم سیما نگذرد. باید پذیرفت که مطرح شدن و سوددهی کاراکترهای «کلاه قرمزی» به‌‌ همان اندازه که به خلاقیت طهماسب، جبلی و همکارانشان مرتبط است، محصول بستری است که رسانه ملی در سال‌های اخیر برای این مجموعه فراهم ساخت و اگر این فرصت برای طهماسب و همکارانش پیش نمی‌آمد، شاید هیچ‌ گاه این مجموعه به چنین سطح توجهی میان مردم دست نمی‌یافت که چندین نسل را مخاطب خویش قرار داده باشد.

از این حیث با توجه به آنکه توزیع این مجموعه در شبکه خانگی حداکثر با هشتصدهزار نسخه کپی همراه است و بخشی از مردم به همین دلیل توان خرید و دسترسی به کلاه قرمزی را ندارد و بخش وسیعی از مردم نیز توان اقتصادی خرید نسخه‌های پیاپی یک پکیج کلاه قرمزی ۹۳ را نخواهند داشت، طهماسب به خاطر مردم با مجموعه رسانه ملی همراهی کند تا این مجموعه امسال نیز همچون سال‌های پیشین برای همه مردم ایران پخش شود و یکی از خاطرات خوش این روزها را رقم بزند.

در این میان اگر توافقی ‌حاصل نشد و امکان نمایش این مجموعه در تلویزیون برای نوروز ۹۳ فراهم نشد، بهتر باشد تا درخواست مالی عوامل «کلاه قرمزی» برای ویژه برنامه سال ۹۳ رسماً اعلام شود و میزان هزینه‌ای که رسانه ملی حاضر شده برای این مجموعه پرداخت کند نیز رسانه‌اش شود تا بتوان قضاوت بهتری درباره اینکه علت محروم شدن مردم از دیدن این برنامه چیست، داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۴۷
ببخشید، یک سوال، پس این همه پول مالیات که میدیم برای چی هست؟ اگر قرار هست همه سریال ها را از سی دی فروشی ها بخریم خب صدا و سیما را تعطیل کنید دیگه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
برای اینکه خبرنگار اعزامی از ررررررم از آشغال هایی پخش شده تو خیابونای ایتالیا گزارش تهیه کنه بفرسته و ما بفهمیم ماها چه قدر خوبیم و بقیه ممالک دنیا همه بدن!
جوگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
من ببعی می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
واقعا صدا و سیما ضعیف کار میکنه، دلیل اینکه مردم سریال های ترکیه ای را نگاه میکنن این نیست که این سریال ها سریال های خوبی هستن، مردم چاره دیگری ندارند.
به جای اینکه هر روز یک فرکانس جدید اختصاص بدید و یک شبکه جدید راه بندازید و تبلیغات کنید صد ها شبکه داریم! 2 تا دونه شبکه داشته باشید ولی برنامه های آن را جذاب کنید ببینید مردم میرن سراغ سریال های کش دار و بی محتوای ترکیه ای یا نه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
سریال های ترکیه ای رو بخاطر خانم هاش نگاه میکنن!!!!گوگولی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
سیل انگلیس رو هم اضافه کنید!!!
مجتبی
| Germany |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
دانلود می کنیم مثل ...
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مهران مدیری رو که از صدا و سیما فراری دادید اینم که اینجوری شد انگار ما هر چی در میاریم باید بدیم پول سی دی تا بچه هایمان سراغ شبکه های ماهواره ای نرند بعد میگند .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چند وقت دیگه اخبار را هم تو CD و DVD از بقالی می خریم و تماشا می كنیم !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
راستی شمیم عشق تموم شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
فقر آمریکایی ها رو هم اضافه کن
بهروزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
آقای طهماسب و شرکا ،هر چه دارید از تلویزیون است لطفا خود را گم نکنید و به راه آقای مدیری نروید .اگر واقعا دوستدار کودکان هستید ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
خب دانلد کنید فوقش نیم ساعت طول میکشه الان عصر اینترنته راستی از ساعت 1 تا 7 صب هم دانلود مجانیه من هر شب 10 تا فیلم دانلود میکنم
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
انصافاً تبلیغات صداسیما رو کم گرفتی!!!
دلیل اصلی استفاده مردم از ماهواره، ضعف صدا و سیما در تولید محتوا و طرفداری چناحی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
دوست عزیز متاسفانه تاناک نظرات رو سانسور میکنه و هر کس در دفاع از صدا و سیما بنویسه رو بایکوت میکنه پس نمیشه بحث منطقی کرد ولی نظر افراد منصف و با وجدان رو به این نکته جلب میکنم که اکثر سوپراستار های امروز جامعه مثل آقای مدیری عطاران طهماسب و ... از همین صدا سیما و از خانه های مردم شناخته شدن به شهرت رسیدن به ثروت رسیدن و کارهاشون دیده شد و مطرح شدن ولی متاسفانه همگی از یک مرحله ای به بعد دیگه در شأن خودشون نمیبینن که برای صدا سیما کار کنن و دوست دارن مستقل کار کنن و مردم برن تو بقالی و دی وی دی های آن ها رو بخرن این انصاف نیست صدا و سیما خوب بود فقط برای مطرح شدن و مشهور شدن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
سیما به جای هزینه های هنگفت! تاسیس شبکه ها که بیننده هم نداره به مجموعه های الف می پرداخت.خدایا زودتر ضرغامی و تفکرشو حذف کن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
در جواب نظر ناشناس دوم كه ميگه كلاه قرمزي و عطاران و مهران مديري از همين صدا وسيما مطرح شدن بايد گفت اين حرف شما مثله اين ميمونه كه چون علي دايي اولين بار از تاكسيراني فوتبالشو شروع كرده و مطرح شده بايد تا آخر عمرش با حقوق چندر غاز براي تاكسيراني بازي ميكرد!! چه ربطي داري برادر من. از صدا و سيما مطرح شدن به اندازه كافي هم به صدا و سيما نفع رسوندن. والسلام
کاش ازتلویزون پخش کنه
اگه هم پخش نکنه من دانلود میکنم ولی ممنونش میشم از تلویزون بزارنش
کل عید دلمون به یه کلاه قرمزی خوشه بقیه فیلما رو که ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
کپی هم میشه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
از بغلی بگیر
بابا این تلویزیون که یک برنامه برای کودکان هم نمی تونه درست کنه خوب این همه کانال می خواد چیکار؟!!! یه کانال هم کافیه برای نشون دادن مراسم قرعه کشی چای و برنج و اینها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وقتی شما اجازه نمیده کودک تون این همه برنامه ملی رو که هزاران ایرانی سالها برای تولید آنها زحمت کشیدن و ساختن و هنوز هم دارن میسازن رو ببینن وقتی شما ام بی سی عربها رو برای کودک خود تجویز میکنید و عمو پورنک و شبکه پویا و ... رو تقبیح و اصلا آن ها نمیبینید و صرفا 4 تا برنامه تبلیغاتی رو پیراهن عثمان میکنید پس نمیشه با شما با منطق و استدلال صحبت کرد دوست عزیز . شما و کودک شما رو به شبکه های ماهواره ای میسپارم و آرزوی عاقبت بخیری برای شما دارم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ناشناس 12:57 یک بار نشستی ببینی شبکه پویا چی نشون میده؟ یعنی در قرن 21 بچه میشینه پسر شجاع نگاه میکنه؟ یک کمی از غار بیا بیرون!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ما که به جز اگهی های بازرگانی در سیما چیزی ندیدیم . وسط اگهی یک چند دقیقه هم برنامه پخش می شود که ارزش نگاه کردن ندارد . شما هم احتمالا تهیه کننده هستید که نگران اینده کاری خود می باشید .
ناشناس
| China |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بچه شما رو نمی دونم ولی این برنامه های سیما به نظر من کششی واسه بچه ها نداره
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
خداییش خودت حالت به هم نمی خوره که بچه ات یکسره تبلیغ ماکارونی و ...ببینه؟
فقط نیم ساعت برنامه عمو پورنگ رو ببین تا بفهمی من چی می گم.
14
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
می دونی با اون بودجه چندتا 20:30 میشه ساخت؟نمی دنی دیگه؟
این برنامه های لوس و جلف و مستهجن(جیگر) رو هم بزارید کنار
بسیار کار درستی کرد.
حالا فعلا کوبیدن صدا سیما مد شده تو هم که تو این کوبیدن پرچم داری تابناک !

ولی بنده نه کلاه قرمزی رو میخرم نه کارهای فله ای آقای م.م رو بلکه همه رو با افتخار دانلود میکنم به همه میدم مجانی ببینن چون تو تلویزیون مجانی میدیدم دلیلی نداره برم پول بدم . آقایون تا معروف میشن و اسم در میکنن توقعاتشان سر به فلک میزاره و در یک چشم به هم زدن مردمی رو که از خانه های آنها به شهرت رسیدن رو فراموش میکنن و حرف از فروش دی وی دی به مردم میزنن .

تابناک اگر به آزادی بیان اعتقاد داری نباید نظر من رو سانسور کنی همه که نباید باب میل شما حرف بزنن و فکر کنن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اين كار كه شما با افتخار انجام ميدي اسمش دزديه
چه از پولدار بدزدي چه از فقير فرقي نميكنه نفس كار اسمش دزديه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
عزيز جان براي اينكه يك عروسك بيجان معروف ترين بازيگر تلويزيون و سينما بشود بايد عمري زحمت كشيد كه شما حتما آنرا نخواهيد فهميد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بله می تونی دانلود کنی همونطور که می تونی بری ذزدی هم کنی برای چی پول بدی یه چیزی رو بخری مجانی استفاده کن.
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
شما توقع داري هنرمند با بدبختي زندگي كني كه بنده و شما بخنديم؟ خوب اين بنده خدا حرفه‌اش اينه... اگه پول خوب مي‌خواد كار خوب مي‌كنه...
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
حاجی تند نرو - شمایی که میگی از تلویزیون مجانی میدیدی ، میدونی رو قبض برقت هزینه تلویزیون دیدنت هم حساب شده؟؟ میدونی مالیاتی که داری میدی هزینه تلویزیون هم حساب شده؟؟ من نه ماهواره دارم و نه تلویزیون میبینم ولی کلاه قرمزی و نود رو حتمان میبینم. چون تلویزیون ملی هیچ چیز با ارزشی نداره. همه ی پیامک های نظر سنجی هم حکم بر مدیریت درست و پر مخاطب بودن برنامه ها و سریالهای آبکی رسانه ملی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
فکر نکن اونایی که منفی دادن خرپولن اوناهم دلشون میخواد از تلوزیون ببینن ولی درکشون زیاد شده میدونن مشکل کجاست ضمنا این صدا و صیما نیست که آدما رو بزرگ میکنه بلکه این آدما هستند که صدا و سیما رو بزرگ و یا حتی کوچک میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای ناشناس این برنامه ها هزینه داره
خودت حاضری با پول خودت فیلم بسازی و نشون مردم بدی و هیچ توقعی هم نداشته باشی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
یه عمره صدا و سیما داره همه رو میکوبه که هیچ] داره با خاک یکسان و ناابود می کنه، حالا یه انتقاد به این رسانه که باید ملی باشه و نیست و از جیب مردم تغذیه می شه، به شما برخورده؟
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اگر دین ندارید ؛ لااقل کپی رایت داشته باشید !!!
ناشناس
| Iraq |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
شما هر وقت ویندوز ارجینال رو سیستمت نصب کردی و فیلم 150 دلاری هالیوودی رو دانلود نکردی از دزدی صحبت کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
طوری نوشتین که انگار ذوق و استعداد و زحمت آقای طهماسب و همکاران مال خودشون نیست ساخته تلویزیونه !!!!
پس چرا از این سیاهی لشکر اقوام و خواص داخل صدا و سیما چند تا مثل طهماسب بیرون نداد تا دیگه منت ایشون رو نکشند؟
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
وقتی از نظر مایکروسافت ما تحریم هستیم و از ایران پشتیبانی نمیشه برای چی بریم ویندوز اورجینال بخریم؟ در زمن ارورجینال نمیخریم بهاشم میدیم سیستم عامل شیش ماه بیشتر دوام نداره باید تعویض شه، امنیت سیتم پایینه و ..... درضمن مایکروسافت هر وقت اومد اینجا نمایندگی زد اون وقت از این حرف ها بزن.
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
اینکه تلویزیون بیاد دزدان دریایی کاراییب یا مرد عنکبوتی 3 رو که هنوز روی پرده سینماهای جهانه رو با کیفیت پرده ای نشون میده تو تلویزیون یا رسانه های تصویری ما فیلم های هالیوودی رو بدون اجازه از صاحب اثر دوبله می کنن و می فروشن دونه ای 3000 اینا را باید اسمشو چی گذاشت .
دیگه حرفی از بازی و نرم افزار و سیستم عامل و ... نمی زنم که خودتون میدونین چه خبره .
مایی که تمومه مملکتمون رو کپی برداشته نباید حرف از کپی رایت بزنیم یه ضرب المثل هست که میگه

ماله من ماله خودمه ماله مردم ماله همه

کپی رایت تو این مملکت برای هی چیز معنی نداره هر چقدر هم براش زحکت کشیده شده باشه
صدا و سیما محفلی شده. شادی رو دارن از مردم دریغ می کنن. کلا شده ما خوبیم و بقیه بد هستن. 3تا شبکه عملا دارن سریال ها و فیلم های تکراری رو پخش می کنن علیرغم اینکه همون سریال ها رو از طریق رسانه سروش به مردم فروخته بودن! در ضمن مگه مهران مدیری و عطاران و رشیدپور حذف نشدن؟ این اتفاق دیر یا زود برای طهماسب هم میفتاد متاسفانه.
من میخرم...من میخرم...من میخررررررررررررررررم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
خوش بحالت پول اضافی داری
ببين چه خبره كلاه قرمري كه به راننده اسرار ميكرد يالا بزن تو دنده ميخوام برم تلويزيون حالا از تلويزيون فراريه...
پاسخ ها
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
دمت گرم :)) واقعا تیکه باحالی بود :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
خوشم اومد. نتونستم بهت احسنت نگم.
خف آقای مرجی ما که پول نداریم.....!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
حساب کنید برای 10 قسمت این مجموعه باید 30 هزار تومن پول داد. خدایی انصاف نیست
يكي ديگر از برنامه سازان خوب از صدا وسيما كنار گذاشته خواهد شد يا نه؟ سياست حمايت نكردن از برنامه سازان خوب در رسانه ملي كي تمام ميشود؟ ديدن برنامه هاي خوب داخلي حق مسلم ماست.
ما که دانلودش می کنیم.
پول جای این چیزها نمی دیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
جالبه مردم به دزدی افتخار میکنن
کلاه قرمزی؟مردم بیکارند بشینن این کارتون مسخره رو نگاه کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
کارتون؟! کلاه قزمزی؟!
اصلا می دونی چی هست؟
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نه آقا
من به عنوان مردم از مسئولین تقاضا دارم صبح تا شب برنامه ی آشپزی و آموزش گل چینی و خبرهای تحلیلی از علل رکود اقتصادی در موزامبیک پخش کنید
آريا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
شما هنوز فرق نمايش عروسكي و كارتون رو تشخيص نميدي؟ نظر هم ميدي؟
اگه کلاه قرمزی هم از صدا و سیما حذف بشه. برنامه ای واسه صدا سیما میمونه که مخاطب داشته باشه. به شخصه کل سال اصلاً اصلاً تلویزیون نمیبینم. اما تمام برنامه های کلاه قرمزی را سراسر نوروز تماشا میکردم. فکر کنم امسال خیالم راحته که کلاً عید تلویوزیون را اصلاً روشن هم نمیکنم.
همان سی دی هاش را تهیه می کنم از کامپیوتر نگاه میکنم. از اینجا هم از آقای طهماسب عزیز تشکر میکنم. دستتان درد نکند.
بزرگترین و پر فروش ترین سریال های تاریخ سینما به خاطر رقم بالای درخواستی عوامل سریال متوقف میشن و این یک قانونه که وقتی مخاطب و اقبال عمومی برای دیدن یک فیلم،سریال و یا مسابقه بالا میره هزینه ای که پخش کننده ها باید براش پرداخت کنند هم بالا میره و این یک فرمول ساده داره. «اگه رقم پیشنهادی برای ساخت یک مجموعه ارزشش رو داره پس پخش کننده پرداخت میکنه،اگر نداره پس بیخیالش میشه»
من هنوز نفهميدم اين بودجه اي كه صدا و سيما صرف دفتر لندن ميكنه بابت چيه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
بگم ؟
رسانه ملی با آقای طهماسب همراهی کند تا این مجموعه امسال نیز همچون سال‌های پیشین برای همه مردم ایران پخش شود. چرا آقای طهماسب با رسانه ملی همراهی کند؟
برنامه کودک را برای اون بچه ای است که تو دور افتاده ترین مناطق است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
کاش می شد به این جملۀ شما بیش از یک لایک اهدا کرد دوست عزیز.
از صدا و سیمایی که اون تبلیغ چندش آور شامپو اکتیو رو که حال آدم رو بهم میزنه به خاطر سودجویی خودش پخش میکنه بیشتر از این توقع نیست. بهتره صدا و سیما برای اینکه یه وقت ضرر نکنه از صبح تا شب 24 ساعته فقط تبلیغات پخش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
و قرعه کشی چای !!!!
مهرانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
احسنت ... من موندم اين تبليغ چي مي خواد بگه .....چندش آوره واقعا..
1- آقای طهماسب و همکارانش حقشونه هر چی بگیرن چون با چند تا عروسک کلی مردم و شاد می کنن. بستر سیما هم واسه خیلی ها فراهم شده بود که نتیجش کلی سریال آبکی بود.
2- صدا و سیما نهاد بی پولی نیست که نتونه هزینه کار رو هر چقدر هم که باشه پرداخت کنه پس در نتیجه صدا و سیما می خواد از بزرگ شدن افرادی مثل طهماسب و مدیری و ... که استعداد بزرگ شدن رو دارن جلوگیری کنه. حالا چرا؟ عاقلان دانند.
3- امیدوارم اینکار تو تلویزیون پخش بشه، اگه نشه هم با اینکه به من هم مثل خیلیها خریدش فشار میاره، ولی می خرمش چون مطمئنم جزئ معدود کاراییه که بر خلاف برنامه های دیگه تلویزیون به شعورم توهین نمیکنه
واقعا باید به حال مدیریت صدا وسیما گریه کرد که این همه سال برای کلاه قرمزی هزینه کردن حداقل حق کپی رایت این عروسک هارو نگرفتن.مدیریت رسانه بلد نیستید حداقل برید تو دنیا یاد بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
عجب کامنت نغزی بود. احسنت بر شما . نکته بسیار جالبی رو اشاره کردید
اولا كه كلاه قرمزي با تلويزيون معروف نشد و با سينما معروف شد،در ضمن سريال هايي مثل شاهگوش و كه به صورت دي وي دي مردم از مغازه ميخرن و ميبينن و خيليم طرفدار داره با صدا و سيما معروف شدن مگه!!!!!!!!مردم كار خوب رو ميبينن،چه تو تلويزيون چه با دي وي دي چه با دانلود
باشه بشين تا بخريم
آقای طهماسب شما بخاطر مردم این کار را بکن عید بدون شما مثل قورمه سبزی بدون گوشت میمونه به خدا
پاسخ ها
آريا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مثال جالبي زدين. درست مثل ماكاروني بدون ته ديگ سيب زميني
ناشناس
| Lithuania |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
یا مثل خورشت قیمه بدون سیب زمینی سرخ کرده!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
ایول شبنم جون
به عنوان كسي كه عاشق فاميل دورم دوست ندارم تصويرشو تو صدا وسيما ببينم .
عزيزان عجيب نيست كه.... تلويزيون ما برنامه هاي مهمتري داره: قرعه كشي چاي و برنج محسن ، برنج آوازه ، تيزرهاي تبليغاتي ويلاسازي در شمال، كيكهاي شيرين نوين و.....
تازه اخبار جذاب وضعيت بغرنج مردم اروپا و امريكا هم يادتون نره
سريال هاي تكراري هم با برنامه پر بيننده م مثل سريال ارزيابي ميشه.... ديگه چي مي خواهيد؟؟؟؟ انتظاراتتون بالا رفته هاااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
عمو پورنگ یادت رت
زده توکار ماکارانی و پفک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
کباب پز - شامپو حلزون-پوشک بزرگسالان-برادر شجاعی مهر و خواهر قهرمانی که من نمیدونم اینها از ملت چی میخوان با اون برنامه ...شون که از عمر من بیشتره؟-20 و سی که همه را ... میکنه در کمال ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
و کرم حلزون
صدا و سيما 1 رسانه مريضه كه با پول بيت المال هر كاري دلش بخواد ميكنه و نظرات مردم هم براش مهم نيست همه شبكه هاي زير تو عيد به اندازه 1 قسمت كلاه قرمزي بيننده نداره!!!!
شبکه ۱
شبکه ۲
شبکه ۳
شبکه ۴
شبکه خبر
شبکه آموزش
شبکه قرآن و معارف
شبکه مستند
شبکه شما (تولیدات مراکز استانها)
شبکه بازار (معرفی کالا و خدمات ایرانی)
شبکه نمایش (فیلم سینمایی)
شبکه ورزش
شبکه پویا (برنامه کودک، پویانمایی)
شبکه سلامت
شبکه تماشا (سریال)
شبکه نسیم (طنز)

شبکه جام جم ۱ (برای ایرانیان مقیم اروپا)
شبکه جام جم ۲ (برای ایرانیان مقیم آمریکا)
شبکه جام جم ۳ (برای ایرانیان مقیم آسیا و اقیانوسیه)
شبکه سحر ۱ (به زبان‌های آذری، فرانسوی و بوسنیایی)
شبکه سحر ۲ (به زبان‌های کردی، انگلیسی و اردو )
شبکه العالم (شبکه خبری عربی)
شبکه الکوثر (عربی)
پرس تی‌وی (شبکه خبری انگلیسی)
هیسپان‌تی‌وی (شبکه اسپانیایی)
آی‌فیلم (شبکه فیلم و سریال به سه زبان انگلیسی ،عربی و فارسی)

شبکه آبادان (آبادان)
شبکه آذربایجان غربی (آذربایجان غربی)
شبکه آفتاب (مرکزی)
شبکه اترک (خراسان شمالی)
شبکه اشراق (زنجان)
شبکه البرز (البرز) (آزمایشی ۱۰ ساعته)
شبکه اصفهان (اصفهان)
شبکه ایلام (ایلام)
شبکه باران (گیلان)
شبکه بوشهر (بوشهر)
شبکه تابان (یزد)
شبکه تهران (شبکه ۵)
شبکه جهان‌بین (چهارمحال و بختیاری)
شبکه خاوران (خراسان جنوبی)
شبکه خراسان (خراسان رضوی)
شبکه خلیج فارس (هرمزگان)
شبکه خوزستان (خوزستان)
شبکه دنا (کهگیلویه و بویراحمد)
شبکه زاگرس (کرمانشاه)
شبکه سبز (گلستان)
شبکه سبلان (اردبیل)
شبکه سمنان (سمنان)
شبکه سهند (آذربایجان شرقی)
شبکه سینا (همدان)
شبکه تبرستان (مازندران)
شبکه فارس (فارس)
شبکه قزوین (قزوین)
شبکه کردستان (کردستان)
شبکه کرمان (کرمان)
شبکه استانی افلاک (لرستان)
شبکه نور (قم)
شبکه هامون (سیستان و بلوچستان)
شبکه کیش (کیش)
شبکه مهاباد (مهاباد)
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
رادیوهاشو ننوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خسته نباشی
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بابا ایول
داغونیاااا
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
جدا از جایی کپی کردی یا خودت نوشتی؟
پخش در شبکه ی خانگی یک شکست برای آقای طهماسب و همکارانش خواهد بود. نگاهی کنید به قهوه تلخ. هم جوایزی که قرار بود داده شود داده نشد و هم مردم ناراضی بودند و در مواقعی هم نیمه کاره رها شد.
توصیه بنده به آقای طهماسب این است که دچار طمع نشود. زیرا پول کم صدا سیما بهتر از شبکه های خانگی پر هزینه برای دو طرف است.
منم میخرم...چون هیچ وقت تلویزیون نمی بینم.
اگه صدا و سیما پول واقعی از به جیب زدن تبلیغات ها و غیره و غیره را به این تهیه کننده ها هم بدهند معلومه که اونها هم در صدا و سیما میمانند!!
وظیفه صدا و سیماست که تهیه کنندگان رو جذب کنند و راضی نگه دارند!!!
خواهرمن به بیماری سرطان مبتلا است او دارای دودختر 8 و 3 ساله است و می بایست تمام خرج زندگی خود را خرج درمان کند فرزندان او با چه پولی عید برنامه مورد علاقه خود را که کلاه قرمزی هست را ببینند ایکاش هنرمندان ما و مسئولین سیمای ما قدری غیرت شهید باکری شهید همت و سایر شهدا را داشتند که تمام زندگی خود را فدای مردم خود کردند
پاسخ ها
احمد
| United States of America |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چرا این فداکاری یک سازمان به این عضمت نکنه بعد توقع از یک فرد داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
واقعا کودکای ما چه گناهی کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقای کمالزاده میشه بپرسم شما چه فداکاری برای مردم کردین که از دیگران توقع فداکاری دارید؟
اصلا صدا و سیما همین یه برنامه مفید رو داشت که خانواده ها رو دور هم جمع کنه .
صدا و سیما بهتره به جای هزینه های گزاف برای امیال جناح های خاص یه کم برای کسب محبوبیت خرج کنه تا مردم از تماشای ماهواره ها به تماشای صدا و سیمای "ملی" بازگردند .
آقای مجری ما که دوست داریم اما پول نداریم چه کنیم
شبکه اترک (خراسان شمالی) رو یادت رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
دقت کنی میبینی
کلاه قرمزی هم شده فیلم!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
نهههههههههههههههه
بازپخش سری شانزدهم کلید اسرار باید به جاش پخش کنند
صدا و سیما باید از خداشم باشه که کلاه قرمزی رو پخش کنه. من سی دی شو میخرم. از آقای طهماسب و جبلی هم مچکرم
دور از همه این مسایل ٬‌
آقای مجری لطفا لوکیشن رو عوض کنید تا کلاه قرمزی در اوج بمونه همیشه . مثلا یک سریال 15 قسمتی تلویزیونی
بنظرم بهتر است مساله را اینطور عنوان کنیم (و البته شماهم آنرا منتشر کنید هرچند میدانم نمیکنید):
1- نرخ تولید محصولات فرهنگی هم مثل همه تولیدات دیگر در اقتصاد آزاد نسبت مستقیم با تقاضا دارد و لذا قیمت محصول تابع تقاضای بازار است.
2- در کشور ما قیمت محصولات با نرخ ارز و قیمت جهانی آنها سنجیده و قیمت گذاری می شوند( هرکدام بالاتر باشد؛ )بطور مثال قیمت میوه و بسیاری از مواد خوراکی حتی در کشورهای صنعتی بسیار ارزانتر از ایران است اما در اینحالت قیمت گذار برای سود بیشتر آنرا با قیمت دلار می سنجد.
3- با وجودیکه قیمت محصولات روز بروز بالاتر میروند قیمت یا نرخ دستمزد تولید کنندگانی که در تولید محصول مشارکت دارند روز به روز ناعادلانه تر و پایین تر میرود . بطوریکه کارگران بخش تولید و هنرمندانی که در تولید محصولات شرکت میکنند به عنوان محور اصلی تولید کمترین دستمزد را در سطح کلیه مشاغل ایران دارند و بیشترین مالیات بر درآمد را میپردازند .
4- صدا و سیما بعنوان دلال محصولات فرهنگی انتظار دارد تولیدکنندگان محصولات فرهنگی به هر نرخی که صدا و سیما میخواهند تن بدهند.
5- تولیدکنندگان محصولاتشان را در بازار نه چندان رقابتی به رسانه های صوتی و تصویری می فروشند تا توان تولیدشان در تورم بالای 50 درصد از بین نرود! لذا آقای طهماسب راهی ندارد جز فروش کلاه قرمزی به صورت سی دی و یا اینکه برای صدا و سیما کارگری کند!
نتیجه اینکه سازمانهای دولتی بدون نظارت ناظران روز به روز مظلومنماتر و فریه تر میشوند. اما کارگران آنها روز به روز گداتر میشوند.
شماهم بهتر است کمی معقول باشید هرچند انتظار پوچی است
هر جا انحصار باشه وضع همینه...یک مرد پیدا نمیشه تو این مسئولین انحصار صدا و سیما رو بشکنه..جالب هم هست همه شاکین از مردم گرفته تا رییس جمهور از کلاه قرمزی گرفته تا حق پخش فوتبال...بعد هم میان پارازیت میندازن و دیش مردم و خورد میکنن!
بنده خدا ها پول به تلویزیون نمیدن اگه برن برنامه بسازن میگن چیزی بساز نه دم داشته باشه نه یال نه بدن نه سر دیگه این شیر نیست!!
دلتون خوشه ها ، یعنی شما مسئله ی مهمتر از دیدن کلاه قرمزی از تلویزیون ندارین ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
نه...چون مهمترین مسئله اینه که آدم شاد زندگی کنه.
ناشناس
| Spain |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
کلاه قرمزی به اسم کودکان ساخته میشه ولی بچه زیر 12 - 13 سال دوسش نداره
کلا بی محتواست
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
آقا مطلب رو نگرفتی؟ یعنی شما بچه تو بخوای ببری پارک، سر راه یکی بیاد بگه مساله مهمتر نداری؟ چی بهش میگی؟
مردمی که مشکلشان شده پخش یا عدم پخش کلاه قرمزی در نوروز اون هم در زمانی که اینهمه مشکل در کشور وجود داره،‌ هر بلایی سرشون بیاد حقشونه. طهماسب فقط بخاطر اینکه پول بیشتری از عروسکش در بیاره داره ناز میکنه و مشتری برا خودش جمع میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
جنابعالی سعی کن بیشتر فکر کنی کمتر حرف بزنی. هر سخن جایی و هر نکته مقامی دارد.
یک مشکل اساسی صدا و سیما عدم تخصیص بودجه محدود به اولویت های درست است. برنامه های مربوز به حوزه کودک اصولا قرار نیست سودده باشن چرا که این بخش سرمایه گذاری برای نسل آینده است. اما صدا و سیما با اونها همون طوری برخورد میکنه که با برناکه های مربوز به بزرگسالان. در نتیجه سر مسائل مالی این برنامه ها یا باید اسپانسر داشته باشن مثل عموپورنگ یا باید تعطیل شن مثل کلاه قرمزی.
بگذارید مثالی بزنم. در پزشکی معروف است بخش های اطفال هیچ وقت سوددهی بالایی ندارن مثل بخش های زیبایی یا حتی بقیه بخش ها. اما هیچ وقت اونها ر. تعطیل نمی کنن چون میدونن این سرمایه گذاری برای نسل بعده که از هرچیزی واجب تره. اما متاسفانه صدا و سیما ظاهرا اهمیت برنامه های کودک را نمیتونه درک کنه و این زنگ خطر جدی برای مملکت ماست.
فامیل دور مرد رویاهای منه ^_^
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ایشالا مبارکه.به پای هم پیرشید.
اگر از همون اول دانلود کرده بودیم هیچکی از تلویزیون خارج نمی شد!
امان از طمع!!

گرچه صداوسیما هم مقصره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
خيلي ذهن مشوشي داري
بابا ما این گوشه دنیا همه دلخوشیم دیدن کلاه قرمزی هست. اونم باید صبر کنیم فردای پخشش بیاد توی یوتیوپ! اگه بره توی نمایش خانگی اونوقت نمیاد توی یوتیوپ (مثل سریال شوخی کردم) اونوقت ما میمونیم و ...
روی قبض برق ما هزینه تلویزیون میدیم نمی بینیم چطوری میشه کنسلش کرد
اين همه حديث داريم مبني بر ثواب شاد كردن دل مردم...خداايي صدا سيما دلتونو شاد ميكنه دوستان؟
تابناک کلا شما که نظرات رو هرچی به نفعت باشه پخش میکنی اما باز من نظرم رو میگم.

برگشتی گفته طهماسب و جبلی از تلویزیون به این شهرت رسیدن و کلاه قرمزی از تلویزیون این شد ؟؟؟

شما یادت هست 16 سال پیش که اولین نسخه کلاه قرمزی تو سینماها اومد و مردم اون سال استقبال کردن ؟ اون زمان فروش گیشه یک هزارم فروش کلاه قرمزی اون سال نبود.

سال های بعدش هم که یادت هست که باز تو سینماها اومد دیگه ؟؟؟

صدا و سیما کجا بود ؟ ...

یک نگاه به تلویزیون انداختی ببینی واقعا چقدر بی ارزش شده محتوا ، حتی 5 دقیقه هم نمیشه نگاه کرد به تلویزیون.
...
تحلیل های منطقی بکن خواهش میکنم شما دیگه آتیش بیار معرکه نشو از چیزی دفاع میکنی که همه میدونن چه خبر هست توش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
احتمالا سن شما کم است
سری ها اول کلاه قرمزی و پسرخاله به همراه گلابی و ژولی پولی از همین تلویزیون و در برنامه های کودک پخش می شد. و معروف شدن کلاه قرمزی و پر شدن بازار از اجناس و لوازم و تحریرهای مختلفشان.
چند سال قطع شد و دوباره در سال 88 سری جدید آمد. البته همان سال می گفتند که آقای طهماسب فیلم سینمایی جدیدی می خواهد بسازد و بخاطر همان سری جدید برای زنده کردن موج مخاطب است

ولی با توجه به ادامه دادن این سریال در سالهای بعد و ضمن حفظ کیفیت آموزشی و تربیتی سریال واقعا به نظر می رسد که کودکان ایران دغدغه ی آقای مجری است!
ان شاء الله خدا مشکلات سر راه را حل کند تا در کنار فیلمها و برنامه های کم و بیش کم محتوای کودک یک برنامه خوب نیز در تلویزیون حضور داشته باشد.
قیمتش هر چه قدر هم باشه من حتما میرم میخرم....
آقاى نوباوه نظارت ميكنى يا در گير كاربزرگتر از صداوسيمائى
ببخشید یه طرفه به قاضی نروید
من اطلاع دارم ایرج طهماسب برای 2 تا عروسک گردونی چقدرهزینه طلب کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
هر چقدر هم که طلب کرده باشه براشون زحمت کشیده به اینجا رسیده ، رسانه میلی چرا آتیش بیار معرکه شده و طرفداری یک طرفه میکنه ؟
اصلا از اول هم که تو سینما بودن مردم هم استقبال میکردن حالا چرا دوباره گفتن ما به جای تلویزیون که همش داره حرف خودش رو میزنه سی دی میدیم بیرون همه ناراحت شدن ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
خب مینوشتی/ قیمت مناسب رو به نظر خودت هم میگفتی
با حذف افراد مهم بخاطر عقاید متفاوت کیفیت صدا و سیما خیلی افت کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
در نظر شما چند کلمه عجیب هست:
1- افراد مهم: یعنی کیا؟ هنرمندانی که گاها بیش از ارزششان بزرگ شده اند؟
2- بخاطر عقاید: چه عقیده ای؟ اینکه پول زیاد می خواهند؟
من تاحالا یک سریال رو ندیدم که در شبکه خانگی واقعا تاریخ پخش منظم به صورت جدول داشته باشه.
همه جیزمون مرتبه فقط جای جیکر و طهماسب و... خالیه
آقای طهماسب هم فراموش نگنید اقبال شما در ایران مرهون زحمات شما و هیمنطور صدا و سیما و امکانات ان بوده وگرنه حضرتعالی هتوز تو کشور کانادا معلوم نبود مشغول جه کاری بودید خوبه ادم گزشته رو فراموش نکنه موفق باشید
به قول فامیا دور "من دیگه حرفی برای گفتن ندارم"
دوستان دلتان خوشه !! اینا همش فیلمه برا شیرین کردن کار جلوی مردم اگه یادتون باشه پارسال هم همین حرف وحدیث ها بود ولی اخرش کلاه قرمزی پخش شد نگران نباشید اینا همش ترفنده
به قول آقوی همساده با ای خبرو داغونمون کردیا تابناک جان
چند روز پيش تلويزيون رو روشن كردم.زدم شبكه 5 ديدم داره توي برنامه به خانه برميگرديم طرف داره تبليغ شامپو ميكنه.زدم شبكه آموزش ديدم طرف داره كانون فرهنگي آموزش رو تبليغ ميكنه.زدم شبكه 3 ديدم داره تزئينات سقف ساختمون تبليغ ميكنه!
هيچي ديگه... خاموشش كردم و تصميم گرفتم ديگه تلويزيون نبينم!!!
تنها سریال مورد علاقه عیدم بود :(
آقای طهماسب.چرا فکر ما بیننده ها نیستید.من به عشق کلاه قرمزی عیدو میگذرونم.از شما خواهش دارم پخشش کنید و دلمونو نشکنید...
چه میکنه این ضرغامی !
صدا و سیمان
من با کلاه قرمزی بزرگ شدم و العان هم به همراه فرزندم عاشق کاراکتر های جدید آن هستیم .....من دیوانه ی اینم که شبهای عید در مهمونیا و یا همراه مهمان در منزل این مجموعه را ببینیم .اگه پخش نشه عید ما پر؟ولی در مورد فروش این محصول در بازار من مخالفم چون ما در ایران هستیم و بسیاری از آداب غربی در اینجا جواب نخواهد داد به نظر من تلویزیون هنوز در جامعه ی ما جایگاه بسیار خوبی دارد ‍پس به آقای طهماسب توصیه میکنم تا در میان مردم و صداوصیما محبوبیت دارد موقعیت را از دست ندهد و با مردم باشد و همه چیز را با پول عوض نکند مثالهای دوستان در مورد سایر هنرمندان محبوب عالی بود آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است .با تشکر فراوان
نمی دونم واقعا صدا و سیما با چه اهدافی داره اداره میشه و به کجا داره میره اینکه فقط شبکه تاسیس کنن هنر نیست هنر اینه که هزینه های تاسیس 10 شبکه اضافی و بدرد نخور رو بیان و دو شبکه HD تاسیس کنن یا همین شبکه های 1 2 3 رو HD کنن که هم مردم معنای کیفیت تصاویر و درک کنن و هم با ساخت سریال ها و پخش فیلم ها و سریال های خارجی مخاطب جذب کنن
یعنی ما واقعا از بعضی از شبکه های عادی ماهواره ای هم عقب تریم شبکه هایی که کل هزینه هاشون رو از تبلیغ پودر و کرم و... در میارن ؟؟؟!!!
صدا و سیمای یک کشور هستیم
واقعا جای تاسف داره
ای کاش ضرغامی هیچ وقت وارد صدا و سیما نمیشد ...!
غرور تکبر...
نگران نباشید عوضش عموپورنگ جگرقرمزی پخش میشه
عشق است كلاه قرمزي بدون كلاه قرمزي سال نو عيد نميشه زنده باد طهماسب و جبلي و بقيه بروبچ
حیف آقای طهماسب برای دل ما هم که شده لج بازی رو بذار کنار من عاشق این برنامه ام از وقتی صندوق پست کلاه قرمزی بود
شبنم جان نوشتی قورمه سبزی بدون گوشت میمون این دیگه چه جور قورمه سبزیه تا حالا با گوشت میمون نشنیده بودم
از جناب ضرغامی خواهشمندیم شخصا مشکل روحل کنه مزه این سریال توعید به پخشش فقط از تلویزیونه وبس.نسخه چاپیش به درد مردم نمیخوره وحال وهوای عیدو نداره
فقط فاميل دووووووووور و عشقه
تقصیر جگره دیگه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار