بازدید 5795
۳

تاکنون چند میلیون نفر سبد کالا گرفتند؟

کد خبر: ۳۸۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵ 25 February 2014
مدیر اجرایی طرح سبد کالا از توزیع بیش از 10 میلیون سبد کالا در بین جامعه هدف ظرف 19 روز کاری از زمان شروع طرح خبر داد و گفت: کالا همچنان به میزان نیاز موجود است و مردم برای دریافت سبد کالایی عجله نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران بهمن حاجعلی در جمع روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت افزود: هشت هزار دستگاه پایانه فروش در کشور فعالیت می کنند و امیدواریم در مراحل بعدی به 15 هزار نقطه فیزیکی دارای این پایانه برسیم.
 
وی همچنین اعلام کرد: 100 درصد کالای مرحله اول تحویل شده و 20 درصد مازاد هم در اختیارشان است و به این ترتیب 120 درصد کالا در اختیار نظام توزیع قرار گرفته است.
 
حاجعلی ادامه داد: در هیچ استانی با کمبود کالا مواجه نشدیم و توزیع نیز با کمک گرفتن از شبکه های تخصصی صورت گرفت که موظف هستند با امکانات خود یا عواملی که سازمان های صنعت، معدن و تجارت از بین اصناف انتخاب و به آنها معرفی می کنند در هر شهری نقاط توزیعی باید داشته باشند.
 
حاجعلی همچنین گفت: به صورت روزانه وضعیت توزیع و فروشگاه های توزیع کننده در سراسر کشور رصد می شود و در صورت هرگونه مشکلی، تصمیمات لازم اتخاذ می شود.
 
وی تاکید کرد: مدیران فروشگاه های زنجیره ای جلسات منظمی در وزارتخانه دارند و ما گزارش های واصله را از سراسر کشور بررسی می کنیم.
 
مدیر اجرایی سبد کالا با بیان این که، این عملیات روش نوین الکترونیکی کردن به عنوان زیر ساخت شکل گرفت و تجربه مفیدی بود تصریح کرد: فضای منفی پیش آمده نگذاشت زوایای مثبت این طرح برای مردم و مسئولین تبیین شود.
 
وی گفت: برای اولین بار است در این حجم کالا به صورت منسجم، یکپارچه و یکدست در سراسر کشور به طور رایگان توزیع شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳
با سلام و خسته نباشید
به نظر من اصلا این سبد کالا به این صورت که توزیع می شود درست نیست و توهین به حقوق شهروندی است.
ما که هنوز موفق نشدیم بگیریم و اکتر جاها هم سبد کالاسون کامل نیست.
سلام. هیچ نکته مثبتی در این طرح وجود ندارد. اقلام غیر قابل فروش سبد کالا را که توسط مردم فروخته شده میتوانید با قیمت پایین تر در بازار بیابید. سبد کالا در مکان های توزیع بالافاصله تمام می شود. نام بسیاری از فروشگاه ها به عنوان توزیع کننده ثبت شده اما تابه حال یکبار هم سبد کالا توزیع نکردند. دیروز از یکی از این فروشگاه ها پرسیدم سبد کالا موجود است با چنان لحن بی ادبانه و توهین آمیزی گفت: "صبح باید میامدی برو آقا" برای خودم متاسفم شدم که چرا تصور کردم برم سبد کالا بگیرم. جز توهین نکته مثبتی ندیدم
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی