بازدید 4394
۴

پاتك پليس براي دستگيري 64 مرد شرور

کد خبر: ۳۸۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۱ 24 February 2014
فرمانده انتظامي شهرستان كرج از دستگيري 64 تن از ارازل و اوباش در پي اجراي طرح پاكسازي مناطق آلوده خبرداد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ سيد‌حسين سيد‌حقيقي در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر شرارت عده‌يي از اراذل و اوباش در منطقه حصارك پايين، شناسايي و دستگيري اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت اين منطقه در دستور ويژه فرماندهي انتظامي شهرستان كرج قرار گرفت.

وي گفت: با توجه به حساسيت موضوع، اكيپ‌هاي ويژه اطلاعاتي براي شناسايي متهمان آغاز كه پس از چندين روز تحقيقات ميداني و كنترل‌هاي نا‌محسوس پاتوق اصلي متهمان شناسايي و دستگيري آنها در دستور كار ماموران قرار گرفت.

 سيد‌حقيقي اظهار كرد: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته طرح عملياتي پاكسازي منطقه حصارك پايين طي سه روز و به صورت متناوب با حضور 16 اكيپ خودرويي و موتوري متشكل از ماموران يگان امداد و كلانتري 16 حصارك به مرحله اجرا درآمد.

وي در خصوص نتايج، كشفيات و دستگيري‌ها در اجراي اين طرح گفت: تعداد 64 نفر از اراذل و اوباش، توزيع‌كنندگان مواد مخدر، مالخر اموال مسروقه، مظنون به سرقت و اخاذي تحت عنوان مامور انتظامي در چندين عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير و جهت انجام تحقيقات تكميلي و بازجويي‌هاي تخصصي به كلانتري منتقل شدند.

وي گفت: در بررسي‌هاي دقيق از متهمان و محل‌هاي اختفاي آنها 14 گرم مواد مخدر از نوع شيشه، چهار قبضه قمه و چاقو، يك قبضه تفنگ بادي، تعدادي گوشي تلفن همراه، تبلت و شارژر گوشي تلفن همراه، 100 كيلو ميله آلومينيوم و يك جفت باند و يك دستگاه ضبط مسروقه، دو دستگاه جارو برقي، دو دستگاه دوچرخه، دو دستگاه خودروي مسروقه كشف و 10دستگاه خودرو و موتوسيكلت توقيف شد.

 فرمانده انتظامي شهرستان كرج با بيان اينكه اهالي منطقه حصارك از اجراي طرح مذكور توسط پليس نهايت رضايتمندي و خرسندي را ابراز داشته و خواستار ادامه طرح‌هاي فوق شدند، بيان كرد: با توجه به روزهاي پاياني سال، اجراي اين‌گونه طرح‌ها كه با اقتدار پليس نيز همراه است، مي‌تواند از نظر رواني تاثير بسزايي در بين مردم به ويژه در منطقه اجراي طرح گذاشته و از سوي ديگر موجب نوعي رعب و وحشت در مجرمان شود.

حقيقي در پايان گفت: با توجه به اينكه اجراي طرح‌هاي پاكسازي مناطق آلوده و به ويژه شكستن قدرت پوشالي اراذل و اوباش تاثير بسزايي در ارتقاي احساس امنيت شهروندان خواهد داشت، مدت اجراي طرح مذكور را چهار روز عنوان كرد كه پس از اجراي موفقيت‌آميز اين طرح در سه روز متوالي، چهارمين روز آن نيز به‌زودي اجرا خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نیروی انتظامی تشکر
چه فایده ؟ دو روز دیگه همه اینا دوباره میان بیرون !
اين افراد كه اصلاح نميشن بايد اعدام بشن تا جامعه كمي امن بشه. اگر آزاد بشن دوباره كارهاي خود را شروع ميكنند. اكثرا سابقه دارن يعني مجازات فبلي متنبه شان نكرده.
زندون تنبل خونس برای این افراد ومشکلی باهاش ندارن اینا رو باید به اردوهای کار اجباری بفرستند تا ادم بشن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی