بازدید 3788

حواشی بازی پرسپولیس و صبای قم-۲

لشگرکشی صبایی‌ها به نیمکت پرسپولیس و شعار علیه استقلال
کد خبر: ۳۸۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲ 21 February 2014
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه رقیب آبی‌پوش خود شعار سردادند.

به گزارش تسنیم، پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم افراد غیرمسئول زیادی در کنار زمین حضور داشتند که کار را بازیکنان برای هر 2 تیم سخت کرده بودند.

* مارکار آقاجانیان، دن گاسپار و  میکو، مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه محمد پنجعلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، مهرداد میناوند و جمعی از مسئولان باشگاه صبای قم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

* پیش از آغاز بازی یاد و خاطره شهید خرازی در ورزشگاه آزادی زنده نگه داشته شد.

* هواداران پرسپولیس هنگام ورود بازیکنان صبا به زمین علیه غلامرضا عنایتی، مهاجم صبا شعار سردادند.

* هواداران پرسپولیس که از باخت 4 بر 2 استقلال برابر ملوان خوشحال بودند علیه آبی‌پوشان شعار دادند و شکست آنها را به تمسخر گرفتند.

* آن‌دسته از هوادارانی که کنار روبه‌روی جایگاه نشسته بودند از مسئولان درخواست داشتند تا به سکوهای روبه‌روی جایگاه بروند.

* در غیاب محمد نوری و سیدجلال حسینی، رضا نورمحمدی بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را به دست بسته بود.

*  پیش از آغاز بازی علی دایی و اعضای کادر فنی پرسپولیس به سمت نیمکت صبا رفتند و با اعضای کادر فنی این تیم خوش‌وبش کردند. دایی هنگام مواجهه با صمد مرفاوی بوسه‌ای بر سر سرمربی صبای قم زد.

* به غیر از مهدی محمدی، تمام بازیکنان صبای قم به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با علی دایی خوش‌وبش کردند اما در طرف مقابل هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت صبا نرفتند نکته جالب اینجا بود که رضا عنایتی برای رفتن به سمت نیمکت پرسپولیس مردد بود. او در نهایت این کار را انجام داد و به سمت علی دایی رفت.

* هنگامی که نیلسون در دقایق ابتدایی مسابقه یک موقعیت صددرصد گل را از مهاجم صبا گرفت هواداران پرسپولیس برای لحظاتی به شدت دروازه‌بان برزیلی تیم خود را مورد تشویق قرار دادند. 
* تا دقیقه 10 بازی هواداران پرسپولیس در حال ورود به ورزشگاه آزادی بودند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم