بازدید 2251

کاپلو: قصد توهين به کونته را نداشتم

کد خبر: ۳۸۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۸ 20 February 2014
فابيو کاپلو، سرمربي سابق يوونتوس، پس از جدال لفظي روزهاي اخيرش با آنتونيو کونته، تاکيد کرد که قصد توهين به مربي فعلي بيانکونري را نداشته است.

کاپلو هفته قبل گفته بود که يوونتوس به اين دليل در اروپا موفق نيست که در ايتاليا رقيبي جدي ندارد؛ صحبت هايي که به شدت کونته را خشمگين کرد. او همچنين تصميم کونته براي جريمه کردن بازيکنان يوونتوس به دليل تساوي در ديدار مقابل ورونا را زير سوال برده بود.

به گزارش گل، کاپلو به خبرنگاران گفت:" من نظرم اين بود که يک مربي مدرن و امروزي نبايد چنين جريمه اي احساسي را براي بازيکنانش در نظر بگيرد، من هيچ نظري در خصوص کنته در مقوله تاکتيکي و تکنيکي نداشته ام.پ احترام زيادي براي کونته قائل هستم، او چند بار در دو فصل اخير يوونتوس را بر روي سکوي قهرماني برده است و اين نشان دهنده عملکرد خوب اوست، امّا اقدام او پس از اينکه فوراً تيم را از استراحت منع کرد را قبول نداشتم.

معتقدم اين روش نادرست است، بايد رفتار متفاوتي از خود نشان دهيد. من کساني که تنبيه مي‌کنند را واقعاً دوست ندارم. من تنها گفتم با تصميم کونته مخالفم، هيچ نظري در خصوص زيرسوال بردن موفقيت او نداشتم، تنها گفتم يک مربي مدرن بايد با شيوه اي جديد رفتار کند."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار