بازدید 13480

دختر 19 ساله سركرده باند بزرگ سرقت

رئيس پليس استان تهران تصريح كرد: با تحت كنترل قرار گرفتن سارقان، در مرحله بعدي ردپاي يك دختر 19 ساله به نام مهوش مورد شناسايي قرار گرفت كه طي يك اقدام ضربتي، وي دستگير شد.
کد خبر: ۳۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۹ 22 February 2009
دختر 19 ساله‌اي كه هدايت يك باند 7 نفره سرقت از منازل و خانه‌ها را به عهده داشت، در اقدام ضربتي ماموران انتظامي پليس استان تهران به همراه اعضاي باند دستگير شد.

سردار عليرضا اكبرشاهي، فرمانده انتظامي استان تهران با اشاره به اين پرونده در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال شكايت‌هاي متعدد مردمي در ارتباط با سرقت منازل و خودرو در شهرستان‌هاي كرج و شهريار، با دستور قضايي موضوع اين شكايت‌ها در دستوركار ماموران قرار گرفت و با بهره‌گيري از اطلاعات ارائه شده و بررسي اطلاعات بانك مجرمين، ردپاي چند سارق سابقه‌دار در اين ارتباط شناسايي شد.

رئيس پليس استان تهران تصريح كرد: با تحت كنترل قرار گرفتن سارقان، در مرحله بعدي ردپاي يك دختر 19 ساله به نام مهوش مورد شناسايي قرار گرفت كه طي يك اقدام ضربتي، وي دستگير شد. براساس اعترافات متهم، وي از چندي پيش و پس از ارتباط با تعدادي سارق سابقه‌دار، يك باند سرقت تشكيل داده است و به صورت گسترده علاوه بر خودرو، از منازل مردم نيز سرقت مي‌كرده‌اند.

دستگيري اعضاي باند
فرمانده انتظامي استان تهران در ادامه تصريح كرد: با اعترافات دختر متهم، در مرحله بعدي ماموران در يك اقدام ضربتي و هماهنگ 7 عضو ديگر اين باند را دستگير كردند كه در بازرسي از مخفيگاه‌هاي متهمان مقاديري طلا و جواهرات زنانه، سكه‌هاي بهار آزادي و ديگر لوازم منزل كشف و ضبط شده است.

سردار اكبرشاهي افزود: با اعتراف متهمان، تلاش براي شناسايي مالباختگان آغاز شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی