بازدید 4351

قیمت هتل‌ها در عید نوروز تغییری نمی‌کند

قیمت‌ هتل‌ها در ایام عید نوروز تغییری نمی‌کند و طبق تعرفه‌های گذشته برای مهمانان حساب می‌شود.
کد خبر: ۳۷۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳ 17 February 2014
نایب رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان گفت: قیمت‌ هتل‌ها در ایام عید نوروز تغییری نمی‌کند و طبق تعرفه‌های گذشته برای مهمانان حساب می‌شود.

مهدی نریمانی امروز در گفت‌وگو با فارس در اصفهان، با بیان اینکه طرح استانداردسازی هتل‌ها به صورت ملی در حال انجام است، اظهار کرد:  در استان اصفهان نیز 70 درصد هتل‌ها در این فرآیند قرار گرفته و تعدادی از آنها گواهینامه استاندارد دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در تعدادی از هتل‌ها نیز به دلیل تغییراتی که در مدیرعامل کشوری رخ داده و تکمیل اطلاعات، طرح استانداردسازی متوقف شده و در حال حاضر کارهای مقدماتی برای ادامه فعالیت انجام می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان با اشاره به اینکه استانداردسازی در سه زمینه فنی، تجهیزات و نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: استانداردسازی در زمینه فنی مربوط به بهداشت و ساختمان هتل‌ها است و تجهیزات نیز مربوط به امکاناتی است که در هتل فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: استانداردسازی در زمینه نیروی انسانی نیز مربوط به آموزش و خدماتی که توسط هتل‌ها ارائه می‌شود، است.

نریمانی به واقعی بودن ستاره‌هایی که هتل‌ها دارند اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تمامی هتل‌های اصفهان ستاره‌دار بوده که براساس ضوابط درجه بندی شده و از یک تا پنج ستاره هستند.

وی تاکید کرد: فرآیند ستاره‌دار کردن هتل‌ها به‌طور دقیق توسط سازمان میراث فرهنگی نظارت شده، همچنین تمامی اطلاعات و سایت هتل‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و تمامی این امتیازات دقیق و منظم هستند.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان دارای 85 هتل است، اظهار کرد: در حال حاضر هتل‌هایی که در شهرستان اصفهان فعالیت دارند، شامل دو هتل پنج ستاره، هفت هتل چهار ستاره، 14 هتل سه ستاره، هفت هتل دو ستاره و 14 هتل یک ستاره می‌شوند.

وی استقبال مردم برای رزرو هتل‌ها در ایام عید نوروز را خوب دانست و تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز در حال حاضر درخواست وجود دارد و استقبال خوبی از هتل‌ها شده و قیمت‌ها نیز تغییری نمی‌کند و طبق تعرفه‌های گذشته برای مهمانان حساب می‌شود.

نریمانی ادامه داد: طبق دستور کار هتل‌ها، بخشی از ظرفیت هتل‌ها در اختیار مهمانان و آژانس‌هایی که از قبل رزرو می‌کنند قرار می‌گیرد، و بخشی از ظرفیت‌ هتل‌ها نیز برای مهمانانی است که امکان رزرو نداشته‌اند و در ایام عید نوروز مراجعه می‌کنند.

وی بیان داشت: مشکل اصلی که در حال حاضر هتلداران با آن مواجه هستند، بیمه تامین اجتماعی بوده که با توجه به صنعتی بودن هتل‌ها اما تعرفه صنعتی برای آنها استفاده نمی‌شود و در حال حاضر 30 درصد پرداخت می‌کنند.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان تصریح کرد: این موضوع سبب شده اشتغال‌زایی در این حوزه کند پیش رود که نیازمند حمایتی از سوی دولت بوده که امیدواریم با تفاهماتی که در حال انجام است، این کار انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست