بازدید 2590
۱

پروین: پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد

کد خبر: ۳۷۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵ 16 February 2014
علی پروین می‌گوید پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز نشست امیررضا خادم با او، هدایتی و دایی اظهار کرد: نمی‌دانم این نشست راجع به چیست. اجازه بدهید در جلسه حضور پیدا کنیم و بعد نظرم را به شما می‌گویم.

او درباره حضور هدایتی در هیات رییسه پرسپولیس گفت: هدایتی به تنهایی نمی‌تواند از پس کار بیاید و نیاز داریم چند نفر باشند که به پرسپولیس کمک کنند. پروین با رد جلسه خود با مسئولان شهرداری برای حل مشکلات پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم خصوصی‌سازی باشگاهی مثل پرسپولیس اصلا به این راحتی‌ها باشد. ضمن اینکه حسابرس‌های وزارت ورزش در باشگاه مستقر شده‌اند و در حال انجام کار خود هستند. من امیدوارم بدهی باشگاه همین 5 میلیاردی که می‌گویند باشد چرا که اگر بیشتر از این باشد و باشگاه را به ما بدهند، این پول برای ما مشکل‌ساز می‌شود.

او درباره شایعه برکناری سعید شیرینی از سرپرستی پرسپولیس گفت: تا الان بحثی در این رابطه نبوده است.

پروین همچنین درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: هنوز خیلی شانس داریم. اگر از 4 بازی 9 امتیاز بگیریم، قطعا جزو سه تیم بالای جدول خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا می‌شود پرسپولیس را به مردم واگذار کرد، گفت:‌ این تیم متعلق به مردم است اما مردم نمی‌توانند باشگاه را اداره کنند. باید 5 – 6 تن که توانایی دارند، روی کار بیایند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال در هر فصل حداقل 20 – 25 میلیارد هزینه دارند.

به گزارش ایسنا حسین هدایتی هم که در این نشست حضور پیدا کرده گفت:‌ اجازه بدهید تا به جلسه بروم و بعد درباره اتفاقات صحبت کنیم. هنوز هم می‌گویم که از فوتبال فراری هستم. خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس از نظر من محال است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پروین پیر شده است به درد مدیریت نمی خورد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست