بازدید 4748

تقدیر خواهر حاج احمد متوسلیان از «شیار ۱۴۳»

خواهر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان خطاب به کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «شیار 143» گفت: شما واقعا ما را به حال و هوای دوران خودمان بردید.
کد خبر: ۳۷۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱ 16 February 2014
اولین اکران دانشجویی فیلم شیار ۱۴۳، با حضور عوامل این فیلم در دانشگاه یزد برگزار شد. در این مراسم خواهر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان از فیلم «شیار ۱۴۳» تقدیر کرد.

به گزارش تسنیم، اولین اکران دانشجویی فیلم شیار 143، با حضور عوامل این فیلم در دانشگاه یزد برگزار شد. در این مراسم خواهر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در جمع دانشجویان حضور داشت.

این اکران دانشگاهی با استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه یزد مواجه شد. پس از اکران این فیلم، جلسه پرسش و پاسخی با حضور نرگس آبیار نویسنده و کارگردان «شیار 143» و محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده این فیلم برگزار شد.

در این جلسه خواهر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان خطاب به کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «شیار 143» گفت: شما واقعا ما را به حال و هوای دوران خودمان بردید. من از شما خانم آبیار و از همه عوامل فیلم تشکر می‌کنم به خصوص از هنرمند عزیزمان مریلا زارعی که بسیار جالب نقششان را ایفا کردند. من هر لحظه که ایشان را با آن قد خمیده می‌دیدم، مادرم را به یاد می‌آوردم.

در ادامه نرگس آبیار ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع دانشجویان گفت: واقعا باعث سعادت من است که این جملات را از شما می‌شنوم. خیلی برایم جالب بود که جمعیت حاضر در سالن تا این حد تحت تاثیر قرار گرفتند و جای خوشحالی است که مخاطبین این قدر خوب با فیلم ارتباط برقرار کرده‌اند.

کارگردان فیلم شیار 143 در مورد انتخاب مریلا زارعی به عنوان نقش اول این فیلم گفت: خانم زارعی انتخاب اول من بودند. او در تمام روزهای تولید فیلم که مصادف با ماه مبارک رمضان بود روزه بود و شاید همین عامل معنوی باعث شده است آنچه که از جان او برآمده بر دل مردم بنشیند.

وی افزود: من خوشحالم که مخاطبان با فیلمهای دفاع مقدس مانند «چ» و «شیار 143» ارتباط برقرار کرده و با این سینما آشتی می‌کند.از حاتمی‌کیا صمیمانه تشکر می‌کنم که با تقدیم فیلم «چ» به فیلم «شیار 143» مردم را متوجه این فیلم کرد و باعث شد که این فیلم خیلی بهتر در جشنواره فیلم فجر دیده شود.

در پایان این مراسم با حضور خواهر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان از کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم با اهداء لوح یادبود تقدیر شد و جمعیت حاضر در سالن دقایقی ایستاده به تشویق آنها پرداختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی