بازدید 4144

اوباما: بررسی اعمال فشار بیشتر به بشار اسد

از سوی دیگر، رئیس جمهور آمریکا به اردن تضمین وام یک میلیارد دلاری و تجدید توافقنامه همکاری به ارزش سالانه 660 میلیون دلار را داده است.
کد خبر: ۳۷۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۷ 16 February 2014
رئیس جمهور آمریکا، روز شنبه، اعلام کرد ایالات متحده اقدامات بیشتر برای اعمال فشار به دولت «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه را بررسی می کند.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با «عبدالله دوم» پادشاه اردن در مزرعه ای در «رانچو میراج» واقع در جنوب شرق لس آنجلس گفت: «ما انتظار نداریم که پرونده سوریه در کوتاه مدت حل شود، بنابراین اقداماتی فوری برای کمک به بهبود بحران انسانی در این کشور صورت خواهیم داد و همچنین اقداماتی میان مدت اتخاذ خواهیم کرد تا فشار بر نظام اسد را افزایش دهیم.»

از سوی دیگر، رئیس جمهور آمریکا به اردن تضمین وام یک میلیارد دلاری و تجدید توافقنامه همکاری به ارزش سالانه 660 میلیون دلار را داده است.

براساس این گزارش، پادشاه اردن، روز چهارشنبه، با «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار و درخصوص «اقدامات فعلی برای دستیابی به روند انتقال سیاسی و پایان نبرد در سوریه» و نیز «واکنش مناسب به تهدیدهای فزاینده افراط گرایان خشونت آمیز که بحران سوریه به آنها جان داده است» گفت وگو کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار