بازدید 13646

نامه ۱۰۴ نماینده کنگره به اوباما برای حمایت از مذاکره با ایران

در فاصله چند روز مانده به مذاکرات ایران و گروه ۱+ ۵ در وین، بیش از صد ‌نماینده‌ کنگره آمریکا با فرستادن نامه‌ای به باراک اوباما، از مذاکره دولت آمریکا با ایران پیرامون موضوع هسته‌ای حمایت کردند. این نامه با امضای نمایندگانی از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دمکرات آمریکا به باراک اوباماست. دور نخست مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ برای رسیدن به توافق جامع، ۲۸ بهمن در ‌وین آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۲ 13 February 2014
نامه ۱۰۴ از نمایندگان کنگره به اوباما برای حمایت از مذاکره با ایراندر فاصله چند روز مانده به مذاکرات ایران و گروه ۱+ ۵ در وین، بیش از صد ‌نماینده‌ کنگره آمریکا با فرستادن نامه‌ای به باراک اوباما، از مذاکره دولت آمریکا با ایران پیرامون موضوع هسته‌ای حمایت کردند

به گزارش «تابناک»، «دیوید پرایس»، از اعضای دمکرات کنگره درباره نامه حمایتی صد  چهار تن از اعضای کنگره از مذاکره دولت آمریکا با ایران، گفته است: ‌ما باید از این فرصت برای پیدا کردن راهکاری دیپلماتیک و صلح‌آمیز برای مسأله هسته‌ای ایران استفاده کنیم.

وی همچنین افزوده است: ما باید در کنگره در برابر کسانی که می‌خواهند با طرح‌ها و قطع‌نامه‌های خود، این تلاش ‌های دیپلماتیک را از بین برده، مقاومت کنیم.
 
بر پایه این گزارش، «لیود داگلت» دیگر عضو دمکرات کنگره آمریکا نیز در این باره گفته است:‌ هرچند مشکل و نامطمئن، دیپلماسی بهترین امیدی است که می‌تواند ایران را از دستیابی به بمب هسته‌ای باز دارد!
و ما و خانواده‌هایمان‌ در سراسر جهان را در امان بدارد. اعضای کنگره نباید بهانه‌ای به دست افراطیون ایرانی‌ بدهند که آنان بتوانند بدین وسیله مذاکرات را بر هم زنند.

وی ادامه داد: این نظر وی و بسیاری از دوستان دیگرش در کنگره است.

نامه ۱۰۴ از نمایندگان کنگره به اوباما برای حمایت از مذاکره با ایران














همچنین در بخشی از نامه این ۱۰۴ تن آمده است:

ما‌ نمایندگان کنگره که شهروندان آمریکایی هستیم، در ‌برابر دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای متحد هستیم. اشاعه سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه، امنیت ما و متحدان ما به ویژه اسرائیل را به خطر خواهد انداخت. اجرای طرح اقدام مشترک ـ که نوامبر گذشته بین ایران و ۱+۵ منعقد شد ـ امکان دستیابی به یک توافق‌نامه جامع و معتبر را فراهم کرده است.

در ادامه این نامه آمده است: ما اکنون به دیپلماسی اعتقاد داریم و بر این باوریم ‌که کنگره باید به دیپلماسی برای حل این مسأله باید فرصت دهد. باید از تصویب هر طرح یا قطعنامه‌ای که موجب شود، ائتلاف بین‌المللی درباره مذاکره با ایران شکسته شود، جلوگیری کرد. طرح‌هایی که اعتبار آمریکا را در ادامه مذاکرات زیر سؤال می‌برد نیز نباید در اوضاع کنونی مطرح شود.

گفتنی است، این نامه با امضای نمایندگانی از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دمکرات آمریکا برای باراک اوباما فرستاده شده است.

دور نخست مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ برای رسیدن به توافق جامع، ۲۸ بهمن در شهر وین آغاز خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۲
بابا اینا هر چرا هر روز یه حرفی میزنن یک روز میگن تحریم ها رو شدید تر میکنیم یک روز میگن گزینه نظامی داریم یک روز میگن آجر میریزم امروز هم که نامه نوشتن و حمایت میکنن !
اونوقت اينجا نماينده ها از مذاكره كننده ها حمايت نمي كنن!!
شیطان به تمام معنا
یک سوال :چرا در کشور ما علیرغم اینکه رهبرانقلاب تیم مذاکره کنند را قبول دارند وانها را فرزندان این انقلاب می دانند باز یک عده ای مذاکرات ژنو را قبول ندارند واز پیام رهبری تمکین نمی کنند ؟مطمئن باشیدرهبر خودشان همه چیز اطلاع دارند واقای روحانی تحت رهنمودهای رهبری مسائل را به پیش می برند .
خلاصه ما نفهمیدیم که ازین بابت ها باید خوشحال باشیم یا ناراحت!!!
ای ایران ای وطنم سرافرازوپاینده باشی دشمنانت خوارونابودگردند انشاا...
اینا تکلیفشو ن رو با خودشون نمیتونند روشن کنند میخواهند با ایران روشن کنند. یک روز تحریم، یک روز وتو، یک روز درخواست کمک برای مبارزه با القاعده، یک روز آجر خالی میکنند فردا آجر پرت میکنند، تصور من اینه که الان بهترین فرصت برای ایرانه که تو این شیر تو شیری دولت آمریکا تافتون رو بچسبونه
به نظر من الان وقتشه اصولگراها تو مجلس يه نامه بنويسن و امضا كنن كه همين فردا به امركا حمله كنيم
مطمئنا همه اعضاء کنگره و سنا تندرو و جزء لابی صهیونیستی نیستند،پس بد نیست که ما هم گاهی سعی کنیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و فقط نظاره گر کارشکنی های تندروهای گنگره و سنا نباشیم.
همین که مثل سگ از ایران میترسن،کافیه.....
این یعنی بهترین گزینه روی میز ایران "22بهمن" نتیجه داد.
میلیونها ایرانی غیرتمند پاسخ مناسبی به گزینه پوسیده روی میز آمریکا دادند.
چه عجب اینا یه چیزایی فهمیدن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی