بازدید 4137

صفوی: دولتمردان قفل زندگی مردم را باز کنند

سردار صفوی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام داخلی نیز داشت و تصور من این است که مردم با این حضور خود گفتند که الان نوبت دولتمردان است که حماسه اقتصادی را بیافرینند و قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند.
کد خبر: ۳۷۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵ 12 February 2014
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های سیاسی گفت: الان نوبت دولت است که با کلید مخصوص، قفل زندگی مردم را باز کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در برنامه زنده تلویزیونی نگاه دو، با اشاره به حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم ما از نظر سیاسی افرادی هوشمند هستند و شرایط سیاسی کشور خود و جهان را کاملا درک می‌کنند و هوشمندی مردم ما می‌توان گفت که از هوشمندی مردم آمریکا بیشتر است.

وی افزود: مردم ما به نظام سیاسی خود کاملا وفادار هستند و ستون‌های این نظام به روی دوش مردم است یعنی مردم با شور و اشتیاق در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می‌کنند و شجاعت و وحدت خود را در این روز به دشمنان خارجی نشان می‌دهند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: حرف‌‌های ابلهانه‌ای که بعضی از مسئولین آمریکایی به زبان آوردند مردم ما را واداشت و حضور پرشور مردم ما در این راهپیمایی باعث تقویت کشورهای دوست ما شد و ناراحتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از ثمرات این حضور پرشور بود.

سردار صفوی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام داخلی نیز داشت و تصور من این است که مردم با این حضور خود گفتند که الان نوبت دولتمردان است که حماسه اقتصادی را بیافرینند و قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند.

وی افزود: واقعیت این است که مردم ما مشکلات معیشتی دارند و بعضا شاهد بیکاری جوانان هستیم و همانطور که سخنگوی محترم دولت و اعضای هیأت دولت گفتند حال نوبت دولت است که وارد عرصه شده و مشکلات اقتصادی را حل کنند که امیدواریم این پیام داخلی را نیز دولتمردان و مسئولان کشور برای حل قسمتی از مشکلات دریافت کنند.

صفوی درخصوص تهدیدات آمریکایی ها علیه ملت ایران نیز گفت: کسانی که حرف از گزینه نظامی روی میز می‌زنند، می‌دانند که ایران کشور قدرتمندی است.

وی با بیان اینکه آمریکا در عراق و افغانستان به اهداف خود نرسید و علی رغم هزینه زیاد، نفع آن را ایران بُرد، افزود: ملت ما شجاع و صلح طلب است و در مقابل دشمن می‌ایستد و نیروهای مسلح نیز تحت فرماندهی مقتدر حضرت آقا در آمادگی کامل هستند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریخ کرد: آمریکایی‌ها در «دام» و «سیبل» ایران هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی