بازدید 15043

سانسور اختتامیه جشنواره فجر در تلویزیون

کد خبر: ۳۷۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱ 11 February 2014
 تلویزیون هنگام پخش مستقیم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، هنگامی که یکی از برگزیدگان روی جایگاه از فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» نام برد، پخش مستقیم این مراسم را قطع کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، هنگام پخش مستقیم مراسم پایانی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از شبکه نمایش، هنگامی‌که محسن دارسنج، جایزه دیپلم افتخار بهترین چهره‌پردازی را برای فیلم «همه چیز برای فروش» دریافت کرد، آن‌را به فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» ساخته محسن امیریوسفی تقدیم کرد که امسال بنا بر آن‌چه که ازسوی دبیر جشنواره «ملاحظات» عنوان شد، از این جشنواره کنار گذاشته شد.

در این هنگام زمانی‌که دارسنج در کلام خود به کلمه «آشغال‌ها» رسید، تلویزیون پخش مستقیم مراسم را برای دقایقی قطع کرد. این اتفاق موجب شد وقتی‌که پخش مستقیم مراسم مجددا به آنتن تلویزیون بازگشت، از پوشش اهدای سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی به محسن موسوی برای فیلم «رستاخیز» جا بماند.

چندی بعد زمانی‌هم که سیدجمال ساداتیان - تهیه‌کننده فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» - برای دریافت یکی از دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم روی سن حاضر شد و چند جمله سخن گفت، وقتی به این جمله رسید که امیدوارم به جایی برسیم که همه سلیقه‌ها را بتوانیم تحمل کنیم، پخس زنده مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از شبکه نمایش مجددا قطع شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۱۷
پخش بدون سانسورم آرزوست
خیلی خنده دار بود تا کسی میخواست انتقاد کنه سانسور میشد .
من فکر می کردم صدا و سیما فقط با برنامه زنده قرعه کشی جام جهانی فوتبال مشکل داره، اما مثل اینکه با برنامه های زنده خودمون هم مشکل داره، خیلی تاسف داره
صدا و سيما كه خيلي تحمل انتقاد داره من نمي دونم با اين همه جرا مردم ميرند سراغ ماهواره
خوب که چی؟
واقعا برای صدا و سیما متاسفم .این نوع سانسور توهین به شعور مردم است...بابا وقت ما ارزش دارد.
تا وقتی صدا و سیما رقیب نداره اوضاع همینه.
متاسفم برای صدا و سیما که اینجوری به کسایی که داشتن اختتامیه ی جشنواره رو میدیدن توهین کرد...واسه خودم متاسفم که نشستم پای یه برنامه ی صداوسیما.
واقعا تاسف داره اکثر بازیگرای خانم رو هم نشون نمیداد که توهین بزرگیه به نظرم
فقط همین یه مورد نبود که....دو سه بار دیگه هم تکرار شد....خانم ها رو هم که از فاصله 200 متری نشون دادند....بابا مثل دانشگاه آزاد یه استون و دستمال کاغذی بدین دستشون از در که میان داخل لاک و رژ لبشون رو پاک کنند و موهاشونم تو بذارن ما ببینیم این جشنواره کی به کیه!!!!!
برنامه زنده نبود و بشیوه پخش فوتبال چند ثانیه تاخیر داشت . در موقع پخش صحبت شهیدی یک لحظه ارتباط قطع شد و صفحه رنگی که روی آن IRIB نوشته بود ظاهر شد و بعد دوباره صحبتهای شهیدی از اول پخش شد و بعد ادامه برنامه انجام گرفت . مگر در پخش زنده میتوان اینکار را کرد .
صدا و سيما ارزشى براى مخاطب خود قايل نيست. و تحمل هيچ چيز را ندارد. تصاوير خانم ها را دوربين ته سالن نمايش ميداد و بعد ميگويند سانسور نداريم!
واقعا به شعور مردم توهین میکنن
اول که با یک ساعت تاخیر پخش شد
بعد هم برنامه زنده نبود هر وقت که میخواستن قطع میکردن
خدایا ما داریم کجا میریم؟؟؟؟؟
جام جهانی هم همینجوری سانسور میشه؟
فقط میشه گفت آفرییییییییییییییییییییییییییییین
بله متاسفانه،در حال مشاهده بودم که ناگهان مجری ای که فقط سیمای مجری گری داشت و هیچ! برنامه را چند بار قطع کرد.
من واقعا نميفهمم چرا به اين ميگن رسانه ملي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار