بازدید 7983
۳

تمرین پرسپولیس بدون علی دایی

کد خبر: ۳۷۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰ 10 February 2014
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در نبود علی دایی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 12:05 آغاز شد که علی دایی، سرمربی این تیم پیش از شروع تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

بازیکنان پرسپولیس از ساعت 11:30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و علی دایی نیز از 15 دقیقه مانده به 12 به جمع آنها اضافه شد و در رختکن با آنها صحبت کرد.

پرسپولیسی‌ها از ساعت 12 وارد زمین چمن شدند و پس از صحبت‌های دوباره علی دایی با آنها شروع به دویدن به دور زمین کردند.

دایی که با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده بود، با شروع تمرین بازیکنان، ورزشگاه را ترک کرد و تمرین بازیکنان را به دستیارانش سپرد.

بازیکنان پرسپولیس با تشکیل دو دسته به دور زمین دویدند. دسته اول را بازیکنان ذخیره پرسپولیس تشکیل می‌دادند که زیر نظر کریم باقری می‌دویدند. باقری هم با پوشیدن لباس ورزشی، همپای بازیکنان به دور زمین می‌دوید. دسته دوم که بازیکنان اصلی پرسپولیس بودند، به همراه جواد منافی به دور زمین دویدند.

بازیکنان اصلی پس از یک ربع دویدن، به رختکن رفتند و تمرین با حضور بازیکنان ذخیره ادامه یافت.

به گزارش ایسنا، تمرین فردای سرخ‌پوشان با تصمیم کادرفنی این تیم تعطیل شد و بازیکنان این تیم از روز چهارشنبه تمریناتشان را پیگری می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
در خبر آمده بود كه آقاي دائي تشريف بردند چك نقد كنند !! تمرين را ترك فرمودند !! برخورد مسئولين هنگام اعتصاب كارگران يك كارخانه كه 10 ماه حقوق نگرفته اند چيست ؟؟ چرا كسي با اين اعتصاب برنامه ريزي شده توسط خود دائي برخورد نكرد ؟؟ ناكامي پرسپوليس با اين همه بازيكن اسمي و ستاره فقط از هنرمندي مثل دائي بر مي آيد ! يعني اين همه ستاره داشته باشي و فقط براي ضايع كردن پروين ، رقابت را به قلعه نوعي واگذار كني ؟؟ اين وسط تكليف غيرت چه مي شود ؟؟ تكليف در برابر هوادار عاشق چه مي شود ؟؟ زهي تاسف !
علی دایی تو مایه ننگ پرسپولیسی
حتما" رفته به بیزینس های شخصی خودش برسه آقای بیزینس باز پولدار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست