بازدید 6710
۱

کلاهبرداري ميلياردي از صرافي‌ هاي قصرشيرين

کد خبر: ۳۷۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۵ 10 February 2014
رئيس پليس قصرشيرين از کشف يک فقره کلاهبرداري دو ميليارد و 330 ميليون ريالي از يک صراف اين شهرستان و دستگيري سه نفر در اين ارتباط خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ حسين براري در خصوص جزئيات کشف اين کلاهبرداري اظهار داشت: فردي با ترفندهاي مختلف اعتماد يکي از صرافان بازارچه مرزي پرويزخان را جلب کرده و با وعده فروش دلار زير قيمت بازار به او، دو ميليارد و 330 ميليون ريال از وي دريافت کرده و سپس متواري شده بود.

 وي تصريح کرد: براساس گزارش مالباخته، دستگيري متهم در دستور کار پليس قصرشيرين قرار گرفت و در انجام تحقيقات، پليس موفق به شناسايي فردي که مبلغ مورد نظر به حساب بانکي اش واريز شده بود، کرد، اين فرد دستگير و به اداره آگاهي منتقل شد.

 سرهنگ براري اظهار کرد: متهم دستگير شده در بازجويي‌هاي پليسي اعتراف کرد در قبال دريافت 230 ميليون ريال موافقت کردم مبلغ اعلام شده (دو ميليارد و 330 ميليون ريال) به حسابم واريز شود تا پس از تبديل آن به ارز (دلار) به واريز کننده (متهم اصلي) باز گردانم.

 اين مقام انتظامي گفت: پليس آگاهي شهرستان در ادامه تحقيقات خود مخفيگاه متهم اصلي و يکي از همدستانش را در يکي از شهرهاي شمال کشور شناسايي کرد و با اخذ نيابت قضايي با اعزام ماموران به اين شهر اين دو را دستگير و به قصرشيرين منتقل کرد.

 سرهنگ براري افزود: هم اينک دو همدست ديگر متهم اصلي نيز دستگير و هر يک با قرار وثيقه 2 ميليارد و 500 ميليون ريالي روانه زندان شدند ضمن اينکه دستگيري ديگر همدست اين فرد نيز در دستور کار پليس آگاهي قصرشيرين قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ای صراف طمع کار...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی